michiel drol er zit wel een safety:P gewoon dat rode lipje trekken en klaar is kees, kite ben je dan wel kwijt, maar met die golven van gister zou hij gewoon aanspoelen
Precies, ik ga toch niet aan de chickenloop trekken van een geleende kite, en al helemaal niet JOUW kite?
Dat maakte mij een beetje aan het zweten, niet dat het slecht met mij zou aflopen. De vlagen waren gewoon te bizar voor woorden, had echt niet verwacht ooit overpowered onder een 7m2 te hangen, toch was het zo
[Hij was super voor de 7m2! Maar zonder safety is idd. niet zo fijn.
Zei al tegen Rauwe dat om enigzins een beeld te krijgen van de 7m2 2008 ik de kite in iets betere omstandigheden moet proberen. De vlagen waren zo extreem dat de kite constant aan het jellyfishen was. Niet omdat de kite niet goed was, iedere kite deed dat zondag door de extreme vlagen. Ik had de 9m2 al eens gevaren in niet zoveel wind, die voelde echt goed. Deze stuurde vergelijkbaar, en voelde ook zo, echter ik kon het "drukpunt" niet sporen om even flink hoog te kunnen gaan (fikse spanning op de lijnen krijgen, lukte gewoon niet). Kon ik op een gegeven moment daarvoor ook niet meer met mijn kite.
Was echt puin, maar wel sensationeel in die gigantische golven
Ron, als de voorspelling zo blijft denk ik dat je beter
thuis kunt blijven. De wind zal weer zo worden als zondagMIDDAG, misschien nog wel harder
H2H: Ik kijk het nog even aan, anders lijkt woensdagavond me wel wat, mits de voorspellingen veranderen, wat ze eigenlijk al twee weken op een rij gebeurd.