ROBST3R
|
Waar is Monster & Co?
|
|
|
Mriek
|
MB zag ik jou op die foto's nou ook met een Nobile boardje? Welke? Ik laat het vervangen van m'n pads zitten en koop een nieuw board want sinds ik met een andere plank heb gevaren lijkt die van mij wel een boomstam. Zit te denken aan de 555 2007, die kan ik 250 euro nieuw kopen. Goeie deal toch?
Ik heb je een pb gestuurd Hm, vraag hoort niet echt thuis in dit topic idd. Maar thanx, heb 'm besteld!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
is echt gaaf hoor waveboard Ron, heb je nog wel gevaren met je 8m2? Ja zeker . van 11:30 tot 13:30 toen trok de bewolking echt weg en de wind werd toen echt snoei hard!! ik was al redelijk moe van m'n eerste sessie en kon de 8 mtr. al soms niet meer fatsoenlijk houden. op zich ging het wel maar het was gewoon erg zwaar. ook de afzetten waren moeilijk te plannen in de playa klotsbak. wel vaak lekker hoog gegaan , dat is dan weer gaaf met zo'n briesje. Ik ga denk woensdag weer, dan gaat het ook weer lekker blazen.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Michiel waar stond die flitspaal(camara) dan? was vlak achter jullie bezig maar ik sta er niet op. :'( Wie was er dan foto's aan het maken? Die stond vlak bij de bovenwindse golfbreker, en het was mijn pa. Volgens mij was er naast je vrouwtje ook familie van jou, want dat had mijn zus (dus ook aanwezig) gespot bij jou. Je was voor hun te ver weg (ondanks de forse zoomlens) Yep een oom en tante kwamen nog even kijken, die wilden dat wel eens zien. Later kwam m'n vrouwtje nog effe kijken, die had nog een paar foto's gemaakt en toen was de batterij jammer genoeg op, mijn batterij was ook aardig op dus ben ik maar gestopt, voel de spierpijn vandaag al lekker.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
is echt gaaf hoor waveboard Ron, heb je nog wel gevaren met je 8m2? Ja zeker . van 11:30 tot 13:30 toen trok de bewolking echt weg en de wind werd toen echt snoei hard!! ik was al redelijk moe van m'n eerste sessie en kon de 8 mtr. al soms niet meer fatsoenlijk houden. op zich ging het wel maar het was gewoon erg zwaar. ook de afzetten waren moeilijk te plannen in de playa klotsbak. wel vaak lekker hoog gegaan , dat is dan weer gaaf met zo'n briesje. Ik ga denk woensdag weer, dan gaat het ook weer lekker blazen. He Ron, Ging inderdaad flink tekeer gister ben blij dat mijn kite nog heel is! Ging er om 13.00 vanaf omdat ik gewoon te moe was maar bij het oprollen van de kite merkte ik dat de wind inderdaad flink aan het toenemen was. Ziet er goed uit die OR en mooie kleurcombi heb je. Vergeleken met Slufter vond ik het gister helemaal geen klotsbak maar het is maar wat je gewend bent.
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
Hoi Arjen, wat een klappen en rukken in die kite hé? bizar. waarschijnlijk had ik El Gouna nog in de benen zitten, daar was het lekker vlak water. dit was mijn eerst dag na Egypte, ik krijg dus gelijk windje 7-8 en klotsbak voor m'n kiezen. was weer ff wennen..... EditIk zag trouwens Le@n nog een klapper maken zeg, niet normaal!!!!!!! Hij sprong, ging op zich goed. maar op een of andere manier knalt zijn kite tijdens de daling van 12:00 naar 06:00 vol in het water kun je het voorstellen hoe die afgeschoten werd . Hij vloog echt 15 mtr. door de lucht. gelukkig liep het goed af.
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ron,
Het waaide hard maar het plaatje wat jij pakt van Brouwershaven is buitengaats, de volgende plaatje geeft een beter beeld van de windsterkte.
|
|
|
R.B.
|
@ michiel- vlak op slufter?? voorste stukkie was gisteren beetje vlak maar als je achter de zandbanken ging varen waren er golven van zeker 3m2 plus en wat kwamen die mooi binnen zelden heb ik de golven zo mooi binnen zien komen. Was echt top om daarop mee te liften alleen is nog wel lastig zat om een golf goed te pakken. haha
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
MB zag ik jou op die foto's nou ook met een Nobile boardje? Welke? Ik laat het vervangen van m'n pads zitten en koop een nieuw board want sinds ik met een andere plank heb gevaren lijkt die van mij wel een boomstam. Zit te denken aan de 555 2007, die kan ik 250 euro nieuw kopen. Goeie deal toch?
Ik heb je een pb gestuurd Hm, vraag hoort niet echt thuis in dit topic idd. Maar thanx, heb 'm besteld! hoezo hoord je vraag niet in dit topic??? toch nix mis mee, of wel???
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ron,
Het waaide hard maar het plaatje wat jij pakt van Brouwershaven is buitengaats, de volgende plaatje geeft een beter beeld van de windsterkte.
Klopt, maar het meetpunt van de Noorderdam ligt net schuin achter de slufter en is naar mijn idee dus minder betrouwbaar met ZW, En brouwershaven meetpunt ligt met ZW evenredig aan autostrand.
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Gisteren toen ik wegging zag ik op de parkeerplaats een kerel met een 12m2 kite en een uber beginnersboard richting het strand lopen, toch maar even op aangesproken dat een 12 kite een beetje te heftig was
|
|
|
thomasr
|
vanmiddag avond wordt niet echt veel meer geloof ik, morgen ook maar een raar windje, en woensdag zit er een dikke kans bij dat ik overpowered ga staan met de 9m... tzag er zo lekker uit
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
KNMI over morgen: De wind draait overdag van zuidoost naar zuidwest en neemt tegen de middag toe tot matig of vrij krachtig, 4 tot 5 Bft, aan de kust naar krachtig, 6 en in de avond mogelijk tot hard 7 Bft.
|
|
|
thomasr
|
KNMI over morgen: De wind draait overdag van zuidoost naar zuidwest en neemt tegen de middag toe tot matig of vrij krachtig, 4 tot 5 Bft, aan de kust naar krachtig, 6 en in de avond mogelijk tot hard 7 Bft. zat het ook net te lezen, denk dat ik morgen tot eind van de middag wel met de 9 kan, daarna is de pret voor mij afgelopen..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hm, vraag hoort niet echt thuis in dit topic idd. Maar thanx, heb 'm besteld! Zoals H2H al zegt kun je dat zeker hier vragen Alleen is de boardkeuze hier al vaker voorbij gekomen, daar wil ik de anderen niet nog eens mee "vervelen". Vandaar een pb @ michiel- vlak op slufter?? voorste stukkie was gisteren beetje vlak maar als je achter de zandbanken ging varen waren er golven van zeker 3m2 plus en wat kwamen die mooi binnen zelden heb ik de golven zo mooi binnen zien komen. Was echt top om daarop mee te liften alleen is nog wel lastig zat om een golf goed te pakken. haha
Je zegt het zelf al: voorste stukkie was vlak, waar ook alle foto's van gemaakt zijn door O Op Monster af en toe tussen de megagolven vlakke stukjes, maar je kite kon je niet laag houden om de vlagen te overleven omdat zowel mijn als de 7m2 van Rauwe gepakt werd door de golftoppen (de lijnen, de golven pakken die met zoveel kracht dat tegensturen zinloos is) Idd. waren de golven vet gisteren @ Ron: zo was het bij ons ook, super vlagerig. Ik ben wel wat langer doorgevaren, maar zoals ik al zei kon ik de 7m2 van Rauwe in vlagen niet eens meer houden. Was wel ff zweten aan een kite in die wind zonder safety
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
michiel drol er zit wel een safety:P gewoon dat rode lipje trekken en klaar is kees, kite ben je dan wel kwijt, maar met die golven van gister zou hij gewoon aanspoelen
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
@ Ron: zo was het bij ons ook, super vlagerig. Ik ben wel wat langer doorgevaren, maar zoals ik al zei kon ik de 7m2 van Rauwe in vlagen niet eens meer houden. Was wel ff zweten aan een kite in die wind zonder safety Hij was super voor de 7m2! Maar zonder safety is idd. niet zo fijn.
|
|
|
ROBST3R
|
Aan mijn best bar van 2007 zit ook een safety, nu zit er zo`n rood omhulsetje omheen die alles bij elkaar houd, deze ben ik afgelopen vrijdag verloren toen mijn safety ineens los was zonder dat ik het doorhad! Zijn deze rode omhulseltjes los te verkrijgen?
|
|
|
ROBST3R
|
P.S
Gaan er vanavond nog mensen richting playa?
|
|
|
thomasr
|
P.S
Gaan er vanavond nog mensen richting playa?
volgens mij staat er niet echt veel wind, ik denk dat iedereen verpest is door gisteren..
|
|
|
ROBST3R
|
8.2m/s is gewoon prima right
|
|
|
|