ROBST3R
|
lol misschien voel je jezelf opeens wel heeeel errug ziekjes...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik tel 7 Raggende Zeehonden Laurens Micky Martijn R.B. El Rudo D@ni R@bst3r
klopt 'ie zo of vergeet ik iemand
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Zelf kom ik uit Rozenburg, dus qua carpoolen heb je daar niet zo heel veel aan.
Het lijkt tot 1200uur vaarbaar te zijn. Mocht het dus toch komen van een ochtendsessie laat het AJB weten. Ook ik wil niet in mijn eentje op het autostrand zijn.
Heb je pb gestuurd
|
|
|
Snackyman
|
Ik tel 7 Raggende Zeehonden Laurens Micky Martijn R.B. El Rudo D@ni R@bst3r
klopt 'ie zo of vergeet ik iemand
+ fotograferende zeehond
|
|
|
Snackyman
|
@snackyman: misschien wil Martijn uit zwijndrecht wel met je mee, moet ie wel even vrij van school fixen.. haha, hoe wil ik heel de dag vrij nemen van school Je moet wel genieten van je studietijd en daar hoort natuurlijk ook een vrije dag bij
|
|
|
|
Mr the Emperor
|
Heb je hem dan ook gesticked Rudo? Backroll !!!!
|
|
|
Snackyman
|
Emperor ben pitten, baal van de files morgenochtend. Moet vanuit Dordt komen sta zeker daarvandaan tot rozenburg in fucking lange files :s door die files ben ik er niet voor 08:30
|
|
|
d@ni
|
als je hem in de lucht fotografeerd dan maakt de landing nie zó veel uit. toch?
|
|
|
El Rudo
|
Heb je hem dan ook gesticked Rudo? Backroll !!!! Not really, ik ben niet zo'n PKRA ganger... maar ik draai 'm wel helemaal rond, zit nog aan de achterste hand te rukken, verlies je alle power en lift en surf je op je rug verder - die ga ik dus de volgende keer loslaten, schijnt te helpen en ziet er beter uit.
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
kan niet meedoen helaas..... wel als het misschien de 4e oktober gaat worden. dan zou ik ook kunnen Over een tweedehands Jeckyll: "Heb nog wel een 6m2 jekyll liggen, zitten wel een paar plakkertjes op een paar kleine scheurtjes, maar beinvloed de eigenschappen niet hoor..." Zal ik maar niet doen he? dat is echt een slechte deal, zou het niet doen. Nog twee vraagjes guys:
Wat is volgens jullie een goeie 5.3 mm wetsuit? Ik hoorde als iets over de O'Neill ...
Maakt een lycra onder je pak veel verschil qua warmte?
bij een wetsuit zijn de naden belangrijk, daar gaat het meestal op lekken. O'Neill heeft een pak die goede naden heeft. hier in Hardenberg effe een netwerkje gehacked, kan ik toch nog effe internetten, hahaha
|
|
|
|
Mriek
|
Thanx voor 't advies allemaal. Die afgeragde Jeckyll mogen ze inderdaad houden. Op zoek naar een nieuwe 6m maar die zijn bijna niet meer te krijgen, lijkt wel. En het pak: volgens mij is de O'neill Psycho 2 wel zo'n beetje de beste.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
He sletjes & Mriek Hoestie dan daar in NL? Kon het niet laten om toch nog even achter de computer in Phoenix te kruipen om te kijken hoe het kite weer in NL is Vakantie is vetjes!! Morgen richting de Grand Canyon..... Nou peepz, rustig aan (zie het dat weer niet echt super is) Zal voor jullie duimen dat er nog een zuchtje die kant op komt!! laterzzzzzzzzzzzz
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
hallo daarrrrrr. heb mij toch ook maar ingeschreven voor de benedenwinder van HVH naar Scheef. Ik ga ervan dat er nog plek is. ik kan wel niet op 20 sept maar dan gaat het (denk ik) toch niet door. de lange termijn verwachting ziet er niet goed uit. dus...........ik gok op 4 okt.
|
|
|
Mriek
|
He sletjes & Mriek Hoestie dan daar in NL? Kon het niet laten om toch nog even achter de computer in Phoenix te kruipen om te kijken hoe het kite weer in NL is Vakantie is vetjes!! Morgen richting de Grand Canyon..... Nou peepz, rustig aan (zie het dat weer niet echt super is) Zal voor jullie duimen dat er nog een zuchtje die kant op komt!! laterzzzzzzzzzzzz Zei het toch, hopeloos verslaafd... misschien kun je parapenten in de Grand, hang je toch nog aan een vlieger Geniet ervan anyway!
|
|
|
El Rudo
|
jaaa dat moet lukken met die backdrollllll, zeg en als je opgefokte spanjolen ziet gelijk wegrennen he! mucios plezieros y los ballos @ Ron, tof dat je meedoet als Raggende ® Zeehond™ ©.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Thanks Rudo.. heb net bericht gehad dat ik op de lijst erbij staat, er is dus nog steeds plek.
|
|
|
Spoon
|
ik twijfel, ik twijfel.... :S...
|
|
|
|
Spoon
|
omdat ik niet weet hoe lang die tocht gaat duren.. (en of mn vriendin wel toestemming geeft ) ik bedoel of ik het allemaal wel vol hou :S
|
|
|
|