El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
R.B. we moeten "de Raggende Zeehonden" heten van Bob... dan mag Mickey ook mee dus wat mij betreft besloten. (zie bovenstaande correspondentie)
ik heb een lichte voorkeur voor opstappen in HvH
|
|
|
ROBST3R

|
Hoi ik heb me ook ingeschreven en mijn voorkeur gaat ook naar opstappen in hvh.
|
|
|
Le Ber

Logs: 0 | 3 uur
|
Helaas kan ik niet mee met de downwinder als het op de 20e is, met een beetje mazzel is er geen wind en wordt het verzet naar de 4e, dan bin ich dabei !
|
|
|
|
|
Tsss

Logs: 0 | 24 uur
|
Helaas kan ik niet mee met de downwinder als het op de 20e is, met een beetje mazzel is er geen wind en wordt het verzet naar de 4e, dan bin ich dabei !
Same here, maar ik ben idd bang dat je je dan niet meer kan opgeven. Vorige x zat ie ook in no time vol 
|
|
|
|
El Rudo

|
OK ik ga m'n inschrijving veranderen in team "Raggende Zeehonden", ik heb even een mailtje naar de organisatie gestuurd of dat nog kan en of er nog plaatsen zijn. Keep u posted!
|
|
|
ROBST3R

|
ik heb nooit een email gehad voor de betaling?
|
|
|
El Rudo

|
jaaa! ER IS NOG PLEK  ik krijg net mail: "Hoi Rudo, Er zijn nog een paar plekjes vrij, dus zorg er voor dat die Raggende Zeehonden zich snel inschrijven !!  Ik zal jou ook toevoegen aan het Raggende zeehonden team. Groetjes, Ype" toffe gozer die Ype!
|
|
|
martijn

|
Edit Morres: Niet verstandig om allerlei N.A.W gegevens te posten in een topic 
|
|
|
|
El Rudo

|
Martijn haal onmiddelijk die prive info weg! ivm veiligheid. ik schrijf je wel in
|
|
|
|
|
El Rudo

|
denk het wel Rauwen, schrijf maar snel in! Morres bedankt voor het weghalen van Martijns privé zut, daar hebben we duidelijk modder-eters voor! Martijn je staat erbij ingeschreven, lees even goed de regels, je moet een verklaring van je ouders hebben. Ik heb HvH ingevuld als opstapplek. Dit is overigens geen garantie dat je meedoet maar vanochtend waren er nog een paar plekjes dus... 
|
|
|
R.B.

|
Kijk is er gaat zowaar is wat lopen hier via het forum. En dat is voor het eerst !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Ik ga ook mee, maar kan net als Ron alleen de tweede mogelijkheid  Overigens kan ik zeggen dat de service van F-one die van OR benadert. Echt top hoe snel ze dingen voor je regelen als je op het punt staat op vakantie te gaan 
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Kijk is er gaat zowaar is wat lopen hier via het forum. En dat is voor het eerst !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idd. een first timer, met de kitehigh-wakeboard-meeting van begin deze zomer in het achterhoofd 
|
|
|
Micky

|
jaaa! ER IS NOG PLEK  ik krijg net mail: "Hoi Rudo, Er zijn nog een paar plekjes vrij, dus zorg er voor dat die Raggende Zeehonden zich snel inschrijven !!  Ik zal jou ook toevoegen aan het Raggende zeehonden team. Groetjes, Ype" toffe gozer die Ype! Ik heb mij ook ingeschreven. Rudo, thx voor de discretie.... 
|
|
|
|
R.B.

|
Mick vraag ook is of robert mee komt en jaq
|
|
|
El Rudo

|
Rudo, thx voor de discretie....  Mickey wij hebben NOG geen geheimen samen... maar wat niet is...
|
|
|
d@ni

|
Domme vraag misschien, maar ik heb ff niet op kitehigh gekeken en wat denk je...  Waar kan ik inschrijven voor die downwinder en wanneer en waar is't?
|
|
|