Alferink
|
Ik ben morgen avond nog ergens op het water als het meezit,
Oja,
18 jr, Spijkenisse Eigen Vervoer, maar die zit 8/10x vol.
|
|
|
Spoon
|
@poor ik speel BeNeLux rock.. of iig zo werd dat genoemd bij een optreden. We spelen alleen eigen muziek. Ik wou dat ik kon gaan. Ik ben druk bezig met een project van school. Voor de geinteresseerden" Wij zijn bezig met een auto te maken die gaat rijden op waterstof. We doen mee met de Eco marathon. Een wedstrijd van Shell. En a.s zaterdag is er een testdag in zandvoort (voor de gene die geinteresserd zijn, het is gratis toegang en tevens vlak bij het strand.. 2 vliegen in 1 klap ) Maar die wagen moet dus rijden voor zaterdag :S www.eco-marathon.nl ik zit er ongeveer 5 dagen in de week van 09:00 tot 22:00 maar goed.. ik vind het een goed plan voor meeting!!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Wie rijdt er morgen aan het eind vd middag (5 uur) nog naar Ooostvoorne?? Ik wil mee!! Als er wind staat natuurlijk, +15 knopen!
SMS me ff: 06-20477462
|
|
|
RonnieRotonde2
Gast
|
Helaas moet ik morgen werken aan mn scriptie en woensdag en donderdag ook werken bij mn bijbaantje, want het lijkt me dat met dit weer de wind weer wat gaat opsteken! maarja, dat mooie weer was ook wel even genieten.
Grtz en laten we dit topic maar officieel benoemen tot afspreekplaats!
|
|
|
Spike_L
|
Naam: Leon Woonplaats: Spijkenisse Kite: Waroo "06 12m Niveau: beginner (half jaar bezig) Spot: Autostrand Auto: Aanwezig Doordeweeks na het werk +/- 16:00 uur (werkt in Rozenburg) bij goede wind door om te kiten
|
|
|
Spike_L
|
Gaan er mensen vandaag (lees: einde van de middag) nog varen op het autostrand? Mits de wind verder draait naar het westen...en genoeg wind is natuurlijk :-)
|
|
|
Furias
Geen avatar
|
Naam: Pieter Woonplaats: Krimpen a/d IJssel Kite vegas 12m raven 9m Beginner (1jaartje ongeveer) Spot: Autostrand Auto ter beschikking (meestal wel plaats voor 1a2) Meestal in het weekend kiten af en toe dagje vrij zoals donderdag zijn er nog meer? mzl Pieter
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
donderdag...waar gaat iedereen heen uit rdam? tis zuidwest dus oostvoorne is wel super mooi!
|
|
|
D.D
|
Ik wil donderdag ook wel komen naar het autostrand, maar vervoer.. iemand die langs barendrecht komt rijden?
|
|
|
Alferink
|
Ik ben er ook Donderdag, hopelijk om een uur of 1 half 2. Anders iets later, maar ik wil wel ff die 'gele' wind meemaken . ff kijken of ik weg kan van school
|
|
|
D.D
|
Idd, ik kan eigelijk ook wel vanaf 1 uur. Kiten gaat natuurlijk voor school!
|
|
|
Furias
Geen avatar
|
Gaat morgen naar oostvoorne gaan er nog meer? ben er denk rond een uur of 12 half 1
|
|
|
JB - On The Edge
|
(cry_kitesmiley)
Helaas kan ik niet!! Weer ziet er super uit!! wel typisch dat Guru en WFinder maar weinig voorspellen...
Have Fun!
|
|
|
Spoon
|
bale man.. nog steeds bezig voor project :S.. en dan vanmiddag een trouwerij en morgen naar zandvoort voor een testdag. maar niet varen...:S
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Voor diegenen die mee willen rijden: ik rij vanuit Dordrecht via de A16-A15 naar de Slufter of Ouddorp/Brouwersdam. Door mijn studie ben ik nogal onregelmatig vrij doordeweeks dus moet je maar aangeven wanneer je kan via een PB.
Vanmiddag/avond misschien wat kans op nno wind, heerlijk met vloed op de b'dam.
|
|
|
Lex
|
Gaat iemand het morgen nog proberen ? Bijvoorbeeld met een skimboard? Ik ben misschien op oostvoorne aan het kloten, en anders is het toch lekker weer Overdag is er opnieuw veel zon, maar ook af en toe wat sluierbewolking. De middagtemperatuur wordt ongeveer 21 graden. De wind komt uit een zuid- tot zuidwestelijke richting en blijft zwak tot matig.
knmi.nl
|
|
|
Lauw
Administrator
|
wind zwak tot matig..3x niets dus:P ik hoop het natuurlijk wel, gistermiddag ging het ook ineens blazen zonder dat het echt voorspelt was.
|
|
|
Lex
|
ja daarom, maar met een skimboard heb je snel lol, al is het aleen maar downwind glijden en vallen
|
|
|
M-dull
|
naam: Marc, leeftijd: 19 jr oud, Woonplaats: Rozenburg
k kite nu zo'n 1,5 jaar. spots: autostrand en slufter
Eigen vervoer
|
|
|
Lex
|
ja daarom, maar met een skimboard heb je snel lol, al is het aleen maar downwind glijden en vallen Piet had het over windkracht 3 tot 5 zw, terwijl teletekst z 2 geeft . Ik ga er gewoon heen en hopen op een zeewind, en anders oldskool skimboarden!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ik ga nog even werken, maar als ik straks de windmeter bij hvh boven de 7m/s zie uitkomen peer ik hem naar hvh:)
|
|
|
Lex
|
nou, lekker hoor....geen wind Maar genoeg om mijn broertjes 6 meter tube de lucht in te houden, dus hebben we daarmee maar een beetje lol gehad. Bar loslaten en de ander die 12 meter verderop staat de bar weer vangen enzo (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
JB - On The Edge
|
Jongens en meiden!!
Het weekend geeft weer enige hoop! Meeste sites geven genoeg wind af...maar net aan...en ONO ofzo..
Dus waar rijden we heen?? Brouwersdam??
|
|
|
Lex
|
Als het noord oost blijft ga ik gewoon naar oostvoorne, teveel oost weet ik niet, hangt van mijn ouders af .
|
|
|