Lex
|
wat een heerlijk strapless midagje (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jolien.
|
Anyone Brouwersdam morgen? Ik zit dr gewoon de hele dag, en als t gaat waaien gooi ik de meuk omhoog
|
|
|
waROEL
|
Het wordt strand Horst vandaag, varen met de 13m Waroo en ik heb onder mijn nieuwe board mijn 4 cm vinnetjes vervangen door 6 cm vinnetjes (van mijn oude boardje) om te kijken of dat beter vaart en makkelijker hoogte loopt.
|
|
|
Lex
|
is er morgen nog iemand anders op autostrand? Bij genoeg wind met het gewone board en anders weer lekker met het skimboard? Vanaf 10 knopen superveel fun met dat ding. 20 eurie ben je klaar
|
|
|
ROBST3R
|
Domme vraag! Wat is een skimboard? En stond er een beetje wind op playa? Wordt deze week weer weinig volgens mij, misschien van het weekend weer wat!!!
|
|
|
jeroen90
|
is er morgen nog iemand anders op autostrand? Bij genoeg wind met het gewone board en anders weer lekker met het skimboard? Vanaf 10 knopen superveel fun met dat ding. 20 eurie ben je klaar lex kan je met skimboard ook hoogtelopen?
|
|
|
Lex
|
je loopt met een skimboard hoogte als een trein als je een beetje kan varen. en slided hp's zijn er supermakkelijk mee. Ik vind het echt supervet speelgoed voor 20 euro. ROBST3R voorbeeldje voor een skimboard
|
|
|
ROBST3R
|
heb je dan geen vinnetjes en voetbanden?
|
|
|
-Mark-
|
neej geen voetbanden en vinnetjes
|
|
|
Lex
|
morgen wakeboarden en in het weekend is er weer wind
|
|
|
|
ROBST3R
|
Nog mensen die vrijdag middag richting playa gaan?
|
|
|
Spike_L
|
Ik ga morgenmiddag...mits de wind er is, anders vrijdag, alleen dan moet ook mijn auto naar de garage, even kijken of dat gaat lukken. Dus ik hoop morgen!
|
|
|
ROBST3R
|
ik twijfel nog, misschien dat ik naar hoek van holland ga!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
als er 's ochtends/'s middags mensen op hoek zijn, doe ik mee:)
|
|
|
R.B.
|
ik weet nog niet waar ik ga maar als het waait ga ik zeker ff morgen ochtend afwachten
|
|
|
DeLirium
|
Ik ben morgen bijna de hele dag op Hoek!
|
|
|
TtHoM@s
|
morge naar auto playa hele dag oefenen (tong_kitesmiley) hopelijk lukt die 1 keer eind van de dag
|
|
|
ROBST3R
|
hopelijk lukt wat 1 keer? Thomas
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
Heeft Hoek van Holland voordelen boven autostrand of slufter?
Hoe vind je de spot in Hoek van Holland?
Thomas
|
|
|
ROBST3R
|
goede spot alleen hoge golven en veel stroming
|
|
|
|
ROBST3R
|
waar? hvh oder playa?
|
|
|
DeLirium
|
Hoek van Holland is idd flink beulen tegen de golven in. Voordelen vind ik dat het een stuk rustiger is qua kitesurfers, en het is simpelweg dichtbij Maassluis IK GA NU
|
|
|