Kiters uit Rotterdam , meld je!

*hoi*

Geen avatar

Berichten: 39
Antwoord #700 September 03, 2007, 19:50:42
edit2Rapporteer  
Ik was gisteren ook op Oostvoorne. Heeft iemand die randdebiel gezien die zijn waroo over het strand liet loopen en vervogens een kind van circa 1,5 en haar moeder raakt. Dit liep goddank volgens mij redelijk goed af. Moet niet aan denken als dit echt mis was gegaan. die gozer ging overigens gewoon door met kiten alsof er niks aan de hand was. Als dit een keer echt mis gaat zijn we met zijn allen de lul


Tis niet goed te praten, maar:  was het echt een randdebiel of ging er iets per ongeluk fout bij hem?
Mini_Arno

Berichten: 26
Antwoord #701 September 03, 2007, 19:55:47
edit2Rapporteer  
Ik was gisteren ook op Oostvoorne. Heeft iemand die randdebiel gezien die zijn waroo over het strand liet loopen en vervogens een kind van circa 1,5 en haar moeder raakt. Dit liep goddank volgens mij redelijk goed af. Moet niet aan denken als dit echt mis was gegaan. die gozer ging overigens gewoon door met kiten alsof er niks aan de hand was. Als dit een keer echt mis gaat zijn we met zijn allen de lul

Zou best weleens zo kunnen zijn dat deze persoon dezelfde was als die sukkel welke op het droge het wegvaren aan het oefenen was. Hij probeerde met nul skills al op de vloedlijn weg te varen. Ging continu op zijn plaat op het zand...
Gebeurde aan de linkerkant van het strand trouwens.

Joburg

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #702 September 03, 2007, 20:00:37
edit2Rapporteer  
Dat zou inderdaad denk ik dezelfde geweest. Maar al dit je nou gebeurt als kiter dan ben je toch gelijk klaar en kap je er toch direct mee. Zowiezo was het netjes geweest om te vragen hoe het met moeder en kind was. Het was namelijk echt ongelofelijke mazzel dat er niets is gebeurt.
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #703 September 03, 2007, 20:27:42
edit2Rapporteer  
Joburg, ik weet niethoe dicht bij je was, mr hy zal heus zn excuus hebben aangeboden!
Verder, laat die gast lekker stuntelen in die vloedlijn. Ja het is wel irritant, maar spreek hm er dan op aan als je ziet dattie niet slim bezig is. vloedlijnen zijn wel rete geil moet ik zeggen
Traxas

Berichten: 200
Antwoord #704 September 03, 2007, 20:30:13
edit2Rapporteer  
Joburg, ik weet niethoe dicht bij je was, mr hy zal heus zn excuus hebben aangeboden!
Verder, laat die gast lekker stuntelen in die vloedlijn. Ja het is wel irritant, maar spreek hm er dan op aan als je ziet dattie niet slim bezig is. vloedlijnen zijn wel rete geil moet ik zeggen

Jij snapt het niet zo.
Spike_L

Berichten: 269
Antwoord #705 September 03, 2007, 20:39:34
edit2Rapporteer  
Ik heb een ook de roze waroos zien vliegen, ook 1 helemaal links, dus dat zal jij wel geweest zijn Robst3r!
Toen ik het strand op kwam lopen, zag ik ook een groene waroo 06 vliegen, dus waarschijnlijk ook Jolien zien varen! Wel grappig idd dat je elkaar alleen nog maar kent aan de hand van de vlieger!
Dutchy

Berichten: 337
Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #706 September 03, 2007, 20:44:08
edit2Rapporteer  
was misschien dezelfde jongen die door mijn lijnen suisde met zn waroo.......
bood zn verontschuldigingen aan, maakt niet uit want het  was vet druk gister..........
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #707 September 03, 2007, 20:48:17
edit2Rapporteer  
leuk...heerlijk gevaren gister op de wassenaarse slag..top strand..eerst met z'n tweeen toen kwamen er nog een paar bij..heerlijk rustig!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #708 September 03, 2007, 21:24:45
edit2Rapporteer  
Oostvoorne heb ik nog nooit zo druk gezien als afgelopen zondag. Was gewoon niet meer te doen. Heb vele beginners van het water zien gaan omdat het gewoon niet meer veilig ging. Ik heb ook die Waroo zien varen op de vloedlijn en het strand. En ik ben blij dat er volgend jaar maar een beperkt aantal scholen mag lesgeven, want die staan op de beste plekken.

Wel moet daar wat van gezegd worden want een ongeluk is ook weer negatieve publiciteit voor de spot.
-Mark-

Berichten: 451
Antwoord #709 September 03, 2007, 21:44:01
edit2Rapporteer  
@ lex !! en Micky.

Ik heb me spel fout er ff uit gehaald.  loser

Maar ik was met een rooie rhino 10  06 bezig beetjuh rechts bij de vaargeul.

@ Micky met wat vaarde jij dan ?, en voglende keer mag je zeker op me boardje varen als ik je zie  ThumpsUp
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #710 September 03, 2007, 22:25:15
edit2Rapporteer  
Schroom je niet he!! Om mensen aan te spreken op gevaarlijk gedrag! Zeker bij zoveel drukte.
Ik ga altijd lekker ver naar links, heb je weinig last...

@ Waroo riders: Al dat geel, groen en roze...vandaar dat ik een rode heb genomen!! Zie je wat minder vaak!
@ Spike: Lijkt me net als bij een C-kite toch zeker ook dat je minder maximale power hebt als je je stuurlijnen langer maakt (knoopje verder van de kite)??
En de wind viel gister erg mee...ik meette bij aankomst nopg 19-20 knopen, maar werd al snel minder naar 17. Was ook goed te zien op actuelewaterdata.
@ El Rudo: Wees zeker van je skills als je de Slufter op wilt! veel meer golven, ook stroming en diep!
@ Leander: Als je net van de zanndbank terug ging had je aardige golven! Maar dat was al rond 5 uur ofzo..kwam het water al weer op! Heb ik alleen de zeehonden gemist geloof ik! Helaas!


Morgen nog iemand???
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #711 September 03, 2007, 22:34:44
edit2Rapporteer  
Joburg, ik weet niethoe dicht bij je was, mr hy zal heus zn excuus hebben aangeboden!
Verder, laat die gast lekker stuntelen in die vloedlijn. Ja het is wel irritant, maar spreek hm er dan op aan als je ziet dattie niet slim bezig is. vloedlijnen zijn wel rete geil moet ik zeggen

Jij snapt het inderdaad niet zo.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #712 September 03, 2007, 23:00:48
edit2Rapporteer  
was misschien dezelfde jongen die door mijn lijnen suisde met zn waroo.......
bood zn verontschuldigingen aan, maakt niet uit want het was vet druk gister..........

Dat is Jeroen waar ik mee was, en hij vond het totaal niet erg.
Dat kan gebeuren als het zo druk is.

Ik had het zelf gister ook wel is, ''als dat maar goed gaat''
Maar het ging lekker dus dat maakt niet uit.
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #713 September 04, 2007, 03:03:51
edit2Rapporteer  
Morgen nog iemand?? Na 5-en?
Wind neemt dan wel af, maar ik reken nog wel op voldoende!
Spike_L

Berichten: 269
Antwoord #714 September 04, 2007, 12:37:01
edit2Rapporteer  
@Poor Ja, dat klopt van die knoopjes, maar dat vertaald zich bij de Waroo naar de positie van de bar (Meer dan bij een C-kite). Als jij hem ver van de kite vast knoopt dan komt de bar dichter bij je lichaam en heb je minder ruimte om hem aan te trekken zodat je de minste power hebt. Hoe dichter je hem bij de kite knoopt, hoe verder de bar van je af komt, hoe minder depower en meer power je hebt (Je kan hem verder naar je toe trekken). Alleen moet dit wel binnen het bereik van de kite blijven, anders kan je b.v. de bar naar je toe trekken wat je wilt, meer power krijg je dan toch niet uit je kite. Zo staat het volgens mij ook omshreven in de Waroo handleiding. Maar...please correct me if i'm wrong!

Vanmiddag wil ik ook weer gaan, ik hoop er rond 4-en te kunnen zijn!
Dutchy

Berichten: 337
Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #715 September 04, 2007, 14:24:56
edit2Rapporteer  
vanochtend iemand autostrand ??
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #716 September 04, 2007, 15:02:03
edit2Rapporteer  
Lezen jullie de andere topics niet meer? ik heb er een geopend voor vandaag autoplaya. Ik zit te wachten tot er meer gaan. anders ga ik wel alleen. ik vind zelflaunchen alleen niet zo heel fijn, als het niet hoeft...

check wel de wind, die is heel vaag vandaag.
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #717 September 04, 2007, 16:29:12
edit2Rapporteer  
rhino-kiter, waar komt u eigenlijk vandaan als ik vragem ga?Smiley
Huub

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #718 September 04, 2007, 17:10:05
edit2Rapporteer  
ik wil vandaag ook nog wel even naar autostrand, kan ik toevallig met iemand meerijden? Ik woon in Rotterdam-centrum.

Huub
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #719 September 04, 2007, 17:30:24
edit2Rapporteer  
Tering t was retegeil! ik heb nog een hoop fotos ik post ze in dit topic .. me broer had fotos gemaakt maar ik denk dat er vanavond wel ff een paar komen dan :Smiley
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #720 September 04, 2007, 17:36:39
edit2Rapporteer  
was het vandaag retegeil??Wink
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #721 September 04, 2007, 20:46:21
edit2Rapporteer  
Op de playa was het rete-gek vanochtend, de wind schommelde tussen 3 en 30 knopen, met de 16m eerst nog sinussen, dan spuiten en dan een dolle speedrun ruime wind met volle depower, werd echt van m'n board getoeterd. Alles aan de kant, bammetje knagen en hup 15 knopen, weer rustig cruisen en jawel daar ging die weer, tegen de 30. Ik heb wel gelachen maar geyl... nee.
toen ik wegliep (kids van school halen, moet ook) had ik wel het idee dat het wat kalmer werd, ik lees het zo graag ff hier.
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #722 September 04, 2007, 20:58:27
edit2Rapporteer  
Gaat er straks nog iemand?? Wind is nu weer beetje normaal??

Ik heb wel zin, geen auto!!
Let me know!

Vanuit Rdam centrum
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #723 September 04, 2007, 21:38:57
edit2Rapporteer  
poor, ik heb geen idee, valt geen pijl op te trekken, hier wel de webcam 2 km verderop:
http://www.eurofun.nl/info_webcam.php
*Maximus*

Berichten: 791
Antwoord #724 September 04, 2007, 21:58:59
edit2Rapporteer  
 
Tering t was retegeil! ik heb nog een hoop fotos ik post ze in dit topic .. me broer had fotos gemaakt maar ik denk dat er vanavond wel ff een paar komen dan :Smiley

hehe eindelijk kan je ze voor me branden op een cd en dan zaterdag mee nemen? thnx dude

was echt gaaf he zondag! alleen te druk maarja
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.