JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik toch ook maar niet meer geweest...zelfs nog spierpijn van zondag...
Maar de wind was vanmiddag/avond toch niet meer zo gek vlagerig?? Maar goed..richting niet ideaal idd...
Donderdag hoop ik op goede wind!
|
|
|
D.D
|
Ik was zondag geweest en heb nog wat fotos. Vaarde trouwens met me nieuwe roze torch3 8m!! lekkerding is dat! En ik had een sexie pakje over me surfpak..
|
|
|
Spike_L
|
Wind was idd minder vlagerig geworden.... Is er donderdag weer wind voorspeld? volgens Guru (nog) niet...
|
|
|
Lex
|
guru zuigt.
|
|
|
T_im
|
ben benieuwd naar de fotos jurkman..
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Niet vlagerig vanmiddag? Kan, maar ik lees hier [http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?board=2;action=display;threadid=27517] dat het gewoon zo gek is gebleven als vanochtend if not gekker. bizar.
|
|
|
JB - On The Edge
|
Ja, ik zou pas na 5 uur gaan en toen is het echt wel minder geworden als ik actuelewaterdata mag geloven..
Maar goed..dat ongeluk had er weinig mee te maken zo te lezen... Maar ik was wel blij dat ik er vanochtend niet was...alhoewel ik wel benieuwd ben hoe mn Waroo zich houd in vlagen...
RTL weer en KNMI geeft nog wel NW4 op voor donderdag...op Guru ga ik niet af..
|
|
|
Spike_L
|
Ik gebruik Guru alleen als indicatie wanneer er mogelijk weer wind komt...de hoeveelheid klopt nooit bij Guru... einde van de middag en in de avond is ie redelijk stabiel gebleven.... maar ben toch blij dat ik niet geweest ben!
|
|
|
D.D
|
ben benieuwd naar de fotos jurkman..
Haha, ze staan op de laptop van me broer, maar hij is er nu mee op school.. ik zal het straks ff proberen als hij thuis is. Trouwens nog 1 foto op me mail staan.. binnekort post k de andere ook.
|
|
|
|
Spoon
|
hey dudes.. zo te zien veel gemist op mn vakantie wanneer gaan we weer het water op?
|
|
|
-Mark-
|
vant weekend als de wind het een beetjuh toelaat
|
|
|
El Rudo
|
idd winhoeroeboeroe doet zondag al een beetje groen maken, NW 14. maja, das toekomstmuziek
|
|
|
Lex
|
zal lekker zijn, al mag ik niet klagen na deze topvakantie qua wind (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
marijtjuh
|
hej
ik wil beginnen met kitesurfen Marije Zuiddam, 14 Rotterdam; Krimpen aan den IJssel
grtjjs ikk
|
|
|
marijtjuh
|
heb er super zin in!!!
|
|
|
Lex
|
Dan zal ik je wel een keer zien op oostvoorne denk ik?
|
|
|
FunkyoneNL
|
hej marijtje les nemen en je ouders lief aankijken
|
|
|
R.B.
|
Welkom Marije
Maar pas op deze sport gaat je leven beinvloeden haha
|
|
|
El Rudo
|
@ marijtjuh - welkom! hee maar pas je wel op met je mailadres en privégegevens op het web, als mensen je willen bereiken vanaf het forum dan kunnen ze een pb (persoonlijk bericht) achterlaten dat wordt naar jouw mailadres gestuurd, zodat je mailadres onzichtbaar is. Je kan - als je wilt - je mailadres zelf even weghalen door op "verander"te klikken rechtsboven je post. No sweat verders.
|
|
|
jeroen90
|
jippi nog een meisje
|
|
|
ROBST3R
|
Ja deze sport is niet normaal, ik heb er begin juni van geproefd op Bonaire en ik kan nu bijna nergens anders meer aan denken, zit potverdorie elke dag de windvoorspellingen te checken:)
|
|
|
marijtjuh
|
hej marijtje les nemen en je ouders lief aankijken haha jha zal ik doen!!
|
|
|
JB - On The Edge
|
@ ROBSTER: Welcome to the real wordl!! :-)
maaruh..over windverwachtingen gesproken...het is al een tijdje lekker aan het toenemen tot momenteel een lekkere 18 knopen ofzo!! Gaaaaaaaaaaaan!
|
|
|