marijtjuh
|
steeds meer meisjuhs zie veel plezier met kite dank je!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
vrijdag 7 - morgen dus. zou dat wat zijn op de Sluf? ik zie van alles tussen 13 en 15 knopen N bij de verschillende weersites. Ochtend sessie wellicht?
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Nou, ik zou er voor morgen niet teveel van verwachten hoor.
maar goed...vandaag leek ook niets te worden maar vanaf 3 uur vanmiddag waaide het 9 m/s dus een prima windje! Helaas waren ik en Robster wat te laat...wordt wel snel donker al.....
Zaterdag komt wel goed denk ik!
|
|
|
TtHoM@s
|
vrijdag 7 - morgen dus. zou dat wat zijn op de Sluf? ik zie van alles tussen 13 en 15 knopen N bij de verschillende weersites. Ochtend sessie wellicht?
als het morge 8m/s waait ga ik denk wel ff naar de slufter maar dat kijk ik morgen wel even aan k ga er iig niet vroeg me bed voor uit
|
|
|
jeroen90
|
nou thomas je hebt geluk nu om half 8 nu ik naar school moet... waait het al bijna 10m/s
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
rhino-kiter, waar komt u eigenlijk vandaan als ik vragem ga? Sorry, nu had ik niet op zitten letten. Ik kom uit Delft.
|
|
|
TtHoM@s
|
het is N en het is 12:16 vloet dus ik denk auto playa ik w8 nog ff (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
TtHoM@s
|
over half uurtje ben ik daaaar (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lennard Magis
Gast
|
Iemand enig idee of het de moeite is om nu naar het autostrand te rijden?
|
|
|
ROBST3R
|
8m/s als je ook een 15 waroo heb zou ik gaan;-)
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm blij dat ik toch maar niet ben gegaan. Scheef vaarde net iemand, maar dat was meer stilliggen dan varen en het is nu al ingekakt naar 7.6m/s..ach de herfst komt eraan dus komen nog genoeg vette dagen!
|
|
|
El Rudo
|
autostrand was niemand (gezien vanaf de sluf om 13:30) we hebben nog wel even gevaren op de sluf, buitengaats trap 4 of 5, ging NET... En er waren er ook een paar duetjes bezig bij het poeltje, twee rasta-kleurige kites en 2 blauwe naishen, en verderop nog een PL.
|
|
|
|
El Rudo
|
weer die 16s ja, sjokweefgetouwen. maar hoogtelopen met de stroom en de wind in dezelfde richting was lastig, beetje goniometrie doen dus.
|
|
|
ROBST3R
|
volgens mij wordt het morgen ongeveer net als vandaag
|
|
|
R.B.
|
Jah ik was ook ff op de sluf maar er was helaas net niet genoeg wind om lekker te springen hopen dat het morgen wat beter word. Maar gasten en dames als het morgen waait waar gaat men dan heen????
|
|
|
-Mark-
|
als het waaid word het denk ik playa maar ik geef zondag meer kans
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik hoop dat het morgen ook net genoeg zal zijn! Vandaag is lange tijd rond 8 m/s geweest...dus dat moet net genoeg zijn....
En anders ga ik voor de gein met mn maatje eens een Monkey 17 m2 uitlaten...
|
|
|
Lex
|
of je pakt een skimboardje mee. Met je 11 waroo en je skimboardje kom je eerder weg dan met zo'n trekzak waar je niks mee kan.
|
|
|
ROBST3R
|
LEx en zijn zelfgemaakte skimboard:P
|
|
|
Lex
|
nee niet zelfgemaakt...die gebruik ik niet meer. (grinnik_kitesmiley) . Ik kijk nog wel of ik morgen kom.
|
|
|
TtHoM@s
|
hmm blij dat ik toch maar niet ben gegaan. Scheef vaarde net iemand, maar dat was meer stilliggen dan varen en het is nu al ingekakt naar 7.6m/s..ach de herfst komt eraan dus komen nog genoeg vette dagen!
waarschijnlijk waren wij er wel, toen ware ze ook nog aan het lessen, was idd net net, wel veel gelopen vandaag maar ach lekker hp kunne kunne oefenen.
|
|
|