|
|
R.B.
|
Zo als het er nu uit ziet geef ik zaterdag nog een kansje, jullie niet??
|
|
|
ROBST3R
|
ik niet in elk geval
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Jongens, ik heb al bijna 7 dagen niet gevaren, ik wordt gek van die O in de wind! En het houdt maar niet op in de voorspellingen (huilen_kitesmiley) Ik voel wel wat voor de wakeboardbaan, de Wollebrand in Naaldwijk?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
7 dagen? ik heb zaterdag nog lekker gevaren, was een goede dag! anyways wakeboardbana lijkt het wel te gaan worden met de vooruitzichten..yippie:|
|
|
|
|
|
ROBST3R
|
ik had je vanaf hier wel kunnen vertellen dat het voor niets geweest zou zijn:)
|
|
|
Spoon
|
lijkt me wel vet zon baan.. nemen dan jullie je eigen spullen mee ofzo?
|
|
|
JO'Neill
|
Gewoon met kiteboardje prima te doen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
oh bedankt
|
|
|
Micky
|
oh bedankt Ik ook.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
ROBST3R
|
oh bedankt Volgende keer dus gewoon effe aan Micky of mij vragen! :-)
|
|
|
|
ROBST3R
|
haha gelijk hebbie knul:)
|
|
|
Snackyman
|
pff wat een prutweer. Echt geen zuchtje wind. Liever windkracht 8 en foto's schieten dan geen wind en zelf niet kunnen kiten of foto's schieten...
hopelijk dat het binnenkort weer gaat waaien.
|
|
|
Snackyman
|
Iemand zin om zaterdag naar wakeboard baan te gaan? Heb je iig toch nog wat actie. Daarna biertje doen enzo.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Excuses, had 'windrichting' moeten zijn. Anders hadden we wel kunnen beulen op het Oostvoornsemeer helaas. (huilen_kitesmiley) lijkt me wel vet zon baan.. nemen dan jullie je eigen spullen mee ofzo?
Je kunt zowel je eigen kiteboard meenemen of daar een wakeboard huren. Zelf vaar ik nooit meer op mijn kiteboard daar omdat ik eens een mooi wakeboard op de kop heb weten te tikken. Dit vaart toch behoorlijk anders als een kiteboard. Wat niet wil zeggen dat je geen lol kunt hebben op je kiteboard. Railey's e.d. kun je gewoon inzetten, mits je weet dat je je boardje dan niet verliest. Dat kan nl. gevaarlijk worden voor anderen. Gaan er nu nog mensen? Ik zie niets concreet?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Yooooo. broeders en zusters. kom maar uit die winterslaap Ik denk dat ik het vrijdag maar eens ga proberen. verwachtingen zijn W-NW 4-5 Piet Paulusma durft het zelfs aan om de 6 te noemen aan de kust. of 'ie gelijk heeft........? maar, het geeft wel aan dat er iets gaat gebeuren. wie gaat er nog meer naar voetplaya?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
w-nw..dan slufter:P heel de week vrij en net vrijdag zit ik van 12 tot 3 op de uni:|
|
|
|
HBob
|
rauwepower ik sluit bij je aan, is er wind en dan moet je belangrijkere dingen doen.
|
|
|
ROBST3R
|
tis nu al iets van 3 weken windstil? Tamelijk Bizar!!!!!
|
|
|