Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Oh Men! kon ik maar... gaat dus niet lukken morgen ff wat andere verplichtingen misschien zondag maar gaat geen beste dag worden volgens mij. nou als jij morgen wel gaat veel plezier en kleed je goed aan.
|
|
|
|
martijn
|
veel plezier allemaal weer is geen vervoer...
|
|
|
R.B.
|
Oki hoe laat was jij der dan en was je alleen ofzo? Ik was er om 13:00 en toen kwamen warootje en spoetnik ook gelukkig anders stond ik in me eentje. Maar was wel lekker hoor stonden met z'n 3 en op het water met ruim voldoende wind
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Morgen een keer scheef als ik tijd heb . @(bazuin_kitesmiley) mr. El rudo kom zondag naar sluf, gewoon een (up_kitesmiley)dag. Ik wil die aardbeving wel eens zien met veel wind. Jammer van de regen die gaat vallen maar vuilniszak mee en je auto blijft droog en schoon
|
|
|
spoetnik
|
Was een mooie sessie op de play. De wind nam van hard toe naar kneiter hard. Beetje koud in het water, dus zoveel mogelijk blijven varen.
|
|
|
D.D
|
Waar gaat iedereen zondag varen?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Morgen een keer scheef als ik tijd heb . @(bazuin_kitesmiley) mr. El rudo kom zondag naar sluf, gewoon een (up_kitesmiley)dag. Ik wil die aardbeving wel eens zien met veel wind. Jammer van de regen die gaat vallen maar vuilniszak mee en je auto blijft droog en schoon O dude ik ga nog een beetje oefenen op oud vertrouwd voetstrand, ga jij lekker scheef! en zondag ga ik mijn badkamer beslechten, ook leuk! enjoy... iemand anders nog Playa, Heronimo en ik zijn er ca 11:00 - Ik zal vragen of hij z'n 16 thuis laat. Doe ik het ook.
|
|
|
Lex
|
ik ga morgen playa ipv zondag..pa heeft niet zo';n zin om in de regen te staan
|
|
|
TtHoM@s
|
Morge(zaterdag) Slufter met criszz Zondag ook in die omgeving, maar dat is nog ff afwachten want der komt meer water uit de lucht dan dat je onder je voeten heb of zal ik morge thuis blijven zitten want dan komt als het goed is me nieuwe board
|
|
|
*Maximus*
|
morgen gaat zeker niemand kiten ??? (zondag)
|
|
|
Lex
|
nee..te nat...ga lekker de sneeuw in
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
kan woensdag middag helaas pas om ongeveer 14:oo op slufter zijn.
staan dan om 14:15 op het water. is dan ook laag water.
hhmmm. moet te doen zijn, ff 2 uur knallen...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
woensdag sluffie slufter denk ik. zzw is de richting dus playa is vlagerig. Daarnaast vind ik het te koud om dat stuk nog eens te lopen
|
|
|
Lex
|
daar word je juist warm van!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
jah maar op de terugweg niet:P dan wil ik juist zo snel mogelijk warme kleding aan
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Woensdag vrij, dus sluf weet alleen nog niet hoe laat.
@ER nog 13 berichten te gaan voor magische verslaving s grens
|
|
|
El Rudo
|
fuk was helemaal vergeten dat er dan iemand jarig is... wordt een andere dag. Als je het over verslavingingsgrens hebt: erop en erover! been there...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
He vakantieganger. welkom terug Hoe wast in Nieuw Zeeland? nog kunnen hakken daar of alleen beetje sightseeeeeeeing gedaan. Ha Oki, NZ was geweldig. Helaas is kiten daar nog helemaal niet echt ontdekt, vele maagdelijke kitespots.....maar de wind is net zoals hier niet zeker. Mocht ergens van een gast z'n spullen lenen, maar toen waaide het niet. I.p.v. kiten o.a. gegolfsurfed. Ook mooi. Helaas is net voor de vakantie mijn pak aan snot gegaan, en de nieuwe was er niet in mijn maat, moet nog binnenkomen. En deze we(e)k(en) moet de badkamer er thuis aan geloven, de vrouw des huizes wil eindelijk een nieuwe... Ik heb al 5wk niet gekite en begin echt gek te worden
|
|
|
El Rudo
|
Hey Rhino, badkamer stress? Ik ook! heb nu 85 puinzakken in m'n voortuin staan. ff cementvloertje uithakken, wel goed voor de kitespiertjes allemaal.
|
|
|
Ron Rodeo
|
dames ,woensdag gaat 'em niet worden. ons schatje Helga van RTL4 geeft bak regen op, en zij heeft vaak gelijk. eind van de week meer kans. keep in touch...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hey Rhino, badkamer stress? Ik ook! heb nu 85 puinzakken in m'n voortuin staan. ff cementvloertje uithakken, wel goed voor de kitespiertjes allemaal.
He Rudo, we zijn dus soulmates Zou graag weer met jullie een lekkere beulsessie doen. Heb een veel warmer en soepeler pak besteld dan ik had, dus kan er deze winter tegenaan. Weekend is ver weg, maar ik zie alleen maar Z - ZW wind voorspeld. Hoop doet leven...
|
|
|