Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Gladiatoren, denken wij nog aan ons ... werkgevertje? Tja, mijn budget is niet geheel eindig, ik moet er binnenkort maar weer aan gaan geloven. Dan zal ongetwijfeld mijn aanwezigheidsdeler gaan dalen door de weeks :'(
|
|
|
DENNS
|
DALIJK NAAR AUTOSTRAND!! WIE NOG MEEER?? ben er om 1 uur ongerveer!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
DALIJK NAAR AUTOSTRAND!! WIE NOG MEEER?? ben er om 1 uur ongerveer!
Veel plezier, ik heb nu teveel spierpijn. Morgen ben ik weer van de partij denk ik. Wie nog meer?
|
|
|
ROBST3R
|
Wat een leventje jullie! Altijd maar vrij zijn!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wat een leventje jullie! Altijd maar vrij zijn!
Zie hier: Gladiatoren, denken wij nog aan ons ... werkgevertje? Tja, mijn budget is niet geheel eindig, ik moet er binnenkort maar weer aan gaan geloven. Dan zal ongetwijfeld mijn aanwezigheidsdeler gaan dalen door de weeks :'(
|
|
|
R.B.
|
Morgen middag ben ik van de partij weet nog niet precies waar het enige wat ik nu weet is dat het gaat waaien maar vanuit welke richting heb ik nog ff niet gekeken. Dus afhankelijk van de windrichting ben ik morgen rond 13:00 ergens op een spot
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
het waait nu als een beest..... De zon gaat schijnen en het wordt een graadje of 9... en ik moet werken. voor diegene die gaat, veel plezier.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ron, ik heb gisteravond en nacht erg lang boven een stuk porcelijn gehangen om mijn maaginhoud de verkeerde kant op te ledigen. Dus voor mij ook ff over. Gelukkig zijn de voorspellingen voor de komende week ook nog steeds dikke top. Zo, ga nu weer naar bed!
|
|
|
R.B.
|
Is er dan niemand die gaat???
Ik ga nu in ieder geval met rokende banden naar het autostrand.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ron, ik heb gisteravond en nacht erg lang boven een stuk porcelijn gehangen om mijn maaginhoud de verkeerde kant op te ledigen. Dus voor mij ook ff over. Gelukkig zijn de voorspellingen voor de komende week ook nog steeds dikke top. Oeps, ik heb je toch niet aangestoken? Nou, gewoon ff beulen boven die Wc pot en je bent het kwijt.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nou, dat beulen valt erg tegen kan ik je verzekeren Was jij dat? GVD!!! zo weer ff wat proberen te eten zonder het eruit de sticken!
|
|
|
R.B.
|
Zow was lekker vanmiddag hoor, tot ong. half 3 echt lekker windje daarna naam die wat aan en ging ik HOOG. Maar wie gaan er van het weekend waar varen?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Nou, dat beulen valt erg tegen kan ik je verzekeren Was jij dat? GVD!!! zo weer ff wat proberen te eten zonder het eruit de sticken! ja man boek jij die pot even doormidden balen zeg... ltrz
|
|
|
JO'Neill
|
Was zeker lekker vanmiddag!! niet eens koud alleen t water was laaag ....maar wel lekker vlak R.B. was jij met de torch4 ??
|
|
|
R.B.
|
jep thats me
|
|
|
milamber
|
morgen nog mensen op oostvoorne of slufter zo rond 10.30?
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hey gasten!
Ik ben net terug van een maandje vakantie in Nieuw Zeeland. Heerlijk weer en een prachtig land natuurlijk.
Had in de originele planning 1 dag kiten op het strand van Nelson (Zuidereiland) gepland, maar helaas waaide het nauwelijks. Er ging nog wel een gast met een 19,5 m2 Cabrina varen..was grappig...wel mooie spot trouwens.
Gelukkig hadden we net wat tijd over en op 1 van de laatste dagen voor vertrek (lees: afgelopen maandag) heb ik in Christchurch gear (Ocean Rodeo, Rise en Zen board, 2008) gehuurd en ff lekker kunnen varen met een 10. Duurde helaas maar net 2 uur, toen was de wind op. Water was wel lekker daar, stukje warmer dan hier in de zomer.. Maar goed... was leuk ff te varen zo eind januari.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarr...hier ziet het er ook goed uit! Hoop snel weer op het water te staan! Want het is volgens mij niet koude dan begin december en toen trok ik het ook nog wel.
Morgen red ik denk ik niet, moet nog wel ff wat bijslapen (ik slaap echt nauwelijks tijdens 24 uur vliegen) en morgen lijkt er wel erg veel wind te staan...
|
|
|
Lex
|
Ik dacht dat je dood was ! Mazzel dat je toch nog even hebt kunnen varen!Heb je nog foto's van Nieuw-Zeeland zelf? Gewoon een paar zodat je er een beetje een beeld van krijgt?
|
|
|
Ron Rodeo
|
Lex! Ik dacht dat jij ook dood was.... net als North jamoe Joe. jullie zitten toch niet in een winterslaap? Het waait hier onafgebroken 5-6 bft. vandaag ben ik er niet, morgenochtend wel.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hey gasten!
Ik ben net terug van een maandje vakantie in Nieuw Zeeland. Heerlijk weer en een prachtig land natuurlijk. Ik ben er in November afgelopen jaar ook een maand geweest. Ook ik had mijn spullen thuisgelaten, op de hoop het daar te kunnen huren. In Raglan (vet golfsurfen overigens daar) mocht ik het lenen van een local -> geen wind helaas. Ik heb staan kijken bij die poel in Christchurch, ik herkende de foto meteen. Waar had jij dat gehuurd? Ik kon niets vinden (was er ook maar een dag, en toen waaide het wel de gehele dag). Overigens niet zo'n heel fijne spot met al die rioleringtroep van Christchurch die terug die poel in loopt.
|
|
|
Spoon
|
hmm.. en zondag??? iemand die zondag gaat>?
tis oost.. dus das minder.. ik hoor het wel.. anders maar aan mn huiswerk :S
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
@ Michiel: Ah...vandaar dat het water warm is...ach..beetje mixen met zeewater...zal niet goorder zijn dan onze Noordzee toch?? IK ben bij deze zaak langs geweest, zitten daar vlakbij: http://kitesurf.co.nz/ Was 150 dollar voor alles, en mocht lang..maar ging helaas niet door de wind. @Lex: Fijn dat iemand me miste! :-) Wellicht ben ik morgen weer op de Playa met Robster? Ik zal nog wel wat pics posten in de Lounge...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ Michiel: Ah...vandaar dat het water warm is...ach..beetje mixen met zeewater...zal niet goorder zijn dan onze Noordzee toch?? Volgens een lokale golfsurfer met Nederlandse roots is het alleen bij een bepaalde wind en stroming richting, net zoals hier in de Noordzee dus IK ben bij deze zaak langs geweest, zitten daar vlakbij: https://kitesurf.co.nz/ Was 150 dollar voor alles, en mocht lang..maar ging helaas niet door de wind. GVD, ik ben langs deze zaak gereden. Maar van de buitenkant leek het alleen een windsmurfzaak :'( Ik heb zoveel topspots gezien op zowel het noorder als zuidereiland. De mooiste vond ik nog wel Glenorchy nabij Queenstown. Heerlijk harde wind en NIEMAND!!! Kiten is helemaal nog niet ontwikkeld in NZ. Helaas is het geen windzekere bestemming, maar wel een hele mooie! Ik zal nog wel wat pics posten in de Lounge... Leuk, ik ben benieuwd.
|
|
|