Spoon
|
west??
ow jah west... damn ... dacht dat het oost zou worden... gaar.. heb nu al afspraken (eigenlijk heeft de auto afspraken...ik zit thuis te wachten tot de auto weer terug is :S:S:S)
fock....
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Jaaaaaa, morgenochtend 09:00 ben ik op playa. ff rossen tot een uur of 1 met lekker vlak water. Jiha... welke ridder doet met mij mee?
|
|
|
Mauro
|
JAA ik ben er weer bij. Als het net zo lekker wordt als gisteren wordt het een topdag! 9 uur ga ik niet trekken denk ik, uurtje of 11 moet wel lukken Heb er zin in
|
|
|
Lex
|
Lex! Ik dacht dat jij ook dood was.... net als North jamoe Joe. jullie zitten toch niet in een winterslaap? Het waait hier onafgebroken 5-6 bft. vandaag ben ik er niet, morgenochtend wel. Ja.. ik moet in een winterslaap...geen vervoer in de winter! Maar half maart moet ik mijn ouders toch wel weer zo ver kunnen krijgen... mischien als ik erg ga zeuren half februari
|
|
|
JO'Neill
|
Jaaaaaa, morgenochtend 09:00 ben ik op playa. ff rossen tot een uur of 1 met lekker vlak water. Jiha... welke ridder doet met mij mee? Rossen tot een uur of 1 jaa in en daarna de dag verder eindigen met een lekkere uithaaksessie
|
|
|
R.B.
|
Wat een uber dag was het vandaag zeg. Vanmorgen naar eurofun gegaan om een nieuw pak te zoeken (pfff duur). Ik heb geloof ik nog nooit zo erg gezweet in de winter als vanmorgen haha. Ik heb 3 pakken aangehad je merkt heel erg het verschil in soepelheid van het neopreen maar het 3de pak wat ik aan had was als een spons toen ik hem uitdeed gelukkig heb ik dit pak ook maar genomen. Daarna naar de slufter gereden toen ik rond 12:30 aankwam waren er denk al ongeveer 50 kiters. 25 bij de zandbank achter en 25 voor ik vondt het wel netjes verdeeld eigenlijk, want voor mijn gevoel op het water was het niet zo heel erg druk. Maar wat was het een heerlijk weertje zonnetje heerlijke wind en raggen met dat lijf. Ook het niveau van vandaag was hoog. Er werd aan alle kanten geloopt alsof er niks aan is pfff. Ik denk dat vandaag tot nu toe de beste dag van het jaar was . Morgen ben ik er denk niet ik heb nu al overal spierpijn en ga vnaaf ff weg maar voor diegene die gaan veel plezier.
|
|
|
Lex
|
En welk pak heb je?
|
|
|
martijn
|
was vandaag op brouwersdam, bijna niet kunnen kiten. twaaide veel te hard
|
|
|
ROBST3R
|
Welkom terug Poor:)
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Jaaaa! Was super!
Ik was samen met Robster rond half 1 op de Playa. ERg laag water, maar lekker windje (15-18) en heerlijk zonnetje! Wind was wel erg W, dus je kwam niet echt de zee op, maar met 10 man op het water is dat niet zo erg.
Verder heb ik het nie echt koud gehad. Was warmer nu dan begin december. Ik had nu wel van die knalgele keukenhandschoenen over mn neopreen open wanten gedaan en dat scheelde enorm. Je handen blijven droog en de wind staat er niet meer op! Ideaal! Voeten viel na tijdje ook mee...en niet teveel crashen natuurlijk. Na 2-en nam de wind al wel wat af en ik zag op act.w.data dat het na 3 uur echt afgelopen was..
Prima dagje dus! Zeker voor herhaling vatbaar!
|
|
|
Spoon
|
... ik wil ook!!!! gvd...
wordt het deze week nog wat? moet toch echt eens mn vuurdoop gaan krijgen op de slufter hoor...
hahaha...
|
|
|
JO'Neill
|
Was wederom een TOP dagje!! Heb mn eerste s-bend gemaakt (H) echt geweldig:D Op naar de railey's to blind en de 313's ghehe:P @Poor: Wat vaar je nu ook alweer??? Ik was er ook...vanaf half 11 tot half 3...zwart roze torch3...wij waren meeste tijd in "de kom" bezig....mijn maat met de groen oranje torch2 @Ron..jij was toch met de blauwe rodeo??? ik zwaaide nog!!
|
|
|
|
ROBST3R
|
ik was mezelf aan het verkleunen met roze waroo11m kwam echt niet vooruit, kwam niet met mijn schoenen in mijn bindingen en had koude klauwen want ik had geen handschoenen! BRRR was na 3 kwartier het water alweer uit
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Handschoenen is echt een must! door de zon gisteren had ik ook de neiging om mijn kapje af te doen, ben blij dat ik het niet gedaan heb.
|
|
|
|
martijn
|
zaterdag kon ik nog gewoon zonder handschoenen varen, na een uur varen heb ik geen kracht meer met die handschoenen:S
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
... na een uur varen heb ik geen kracht meer met die handschoenen:S Dat is idd. het nadeel van handschoenen. Maar als de zon er niet is, en/of je valt een paar keer in het water. Dan krijg je wel ijspoten zonder.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
@NorthJaime: Ik met de rode Waroo 11. Ik heb je volgens mij nog helpen landen, toen ik ook net het water af was. Op het eilandje zeg maar. Zwarte pet had ik op, lang haar...zeer knap...
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Wie woensdag middag ramsessie Praia do Pé (autovrijstrand)? Of sluf... rauwe? bandit? Ron, zijn je mango's er dan weer klaar voor?
|
|
|
|
Lex
|
Hier nog mensen die meegaan naar el gouna ergens in juni? Wil zelf er graag op vakantie ...
|
|
|