|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dat ga ik niet redden, heb in de ochtend een afspraak. Ben er pas zo rond een uur of 12:30/13:00
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ron, ik ietsje later, en niet om het één of ander maar zeg wil jij wel eens het goddelijke shocowave gevoel voelen? Dan hou ik jou rise wel even een paar uurtjes vast...
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ron, ik ietsje later, en niet om het één of ander maar zeg wil jij wel eens het goddelijke shocowave gevoel voelen? Dan hou ik jou rise wel even een paar uurtjes vast...
ja zeg... mag ik ook zelf even? ik ga er maar eens geld voor vragen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
We gaan naar het voetplaya he? Voorspellingen zijn een stuk minder geworden: 14-16kn ZW...
|
|
|
|
El Rudo
|
We gaan naar het voetplaya he? Voorspellingen zijn een stuk minder geworden: 14-16kn ZW... bring on the 16... vergeet niet: winterwind! cu guys
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
12m2 ook goed? Ik ben nu helemaal verslaafd aan mijn 9m2, ik wil niets anders meer :'( :'( :'( Dan maar weer racen met de Neushoorn tegen jouw 16m2 Sjokweef Rudo!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
je bedoelt Ron met mijn 16 denk ik...
En jij met mijn Rhino, en ik met de Rise08
|
|
|
El Rudo
|
gezien dat haartje gewichtsklasseverschil denk ik toch dat dat er niet in zit voor jou, mocht je het er op aan laten komen...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
jongens ik zie gewoon 10ms...dus gewoon die kleine maten knallen:D
|
|
|
El Rudo
|
hey rauwe, was jij die ene kitende ramptourist op de sluft? we hebben even de playa aangedaan, ging nog lekker woeien om een uur of half twee. wel grote vlieger weer.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
nee benniet meer geweest.. ga morgen/overmorgen wel, de wind kakte om 12 uur in naar 6/7 m/s. Net toen ik weg wilde gaan, zonde om te gaan rijden vond ik zelf
|
|
|
Lauw
Administrator
|
morgen nog mensen met de kleine maten op slufter?
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
oog zeg!!!!!!!!!!!! o o o o o Zo ik ging hoooo Vette kite die Rise 2008. Kan niet wachten tot de volgende "testdag" was toch nog een lekker middagje op de playa zal straks nog (proberen) ff wat foto's te plaatsten van Rudo met die goddelijke waaidoek.
|
|
|
El Rudo
|
Dat zijn dan wel hele erge Wouter promo foto's dan met pyro en rise, jammer voor 'm dat ik een pool aan m'n voeten heb. knap getypt trouwens van je Ron! Ik ging verder niet zo hoog, was te veel met die 16 aan het worstelen. Die ene keer dat ik hoog ging ging ik ook meteen heel laag. Jullie wel hoor zoietsk: l a a a a ^^^^^^^^^^
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Je vergeet je R7 12m2 jump in 13kn, Rudo Waar blijven die foto's Ron, hou ons niet langer in spanning! Zodra de R8 beschikbaar is om te testen eens die Wouter van OR vragen om een Rise in dezelfde maat. ff 1 op 1 testen. De kite voelde heel fijn aan. Ben benieuwd hoe de kite zich houdt over de gehele windrange.
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
Je vergeet je R7 12m2 jump in 13kn, Rudo Waar blijven die foto's Ron, hou ons niet langer in spanning! Zodra de R8 beschikbaar is om te testen eens die Wouter van OR vragen om een Rise in dezelfde maat. ff 1 op 1 testen. De kite voelde heel fijn aan. Ben benieuwd hoe de kite zich houdt over de gehele windrange. Foto's zijn k*t niet de moeite waard op hier te plaatsen, is met telefoongemaakt. gaat nergens over, sorry.....
|
|
|
|