|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Top Ron!!! Kun je de Rise08 eindelijk weer de hemel inwerpen! En Rudo moet maar wat klantjes teleur gaan stellen dan a.s. vrijdag. Ik denk dat de opkomst redelijk groot zal zijn. Dit was voor niemand goed. Maarja, we zijn er nog niet. Dus niet teveel over praten (je wordt zelfs bijgelovig van zoveel windstilte)
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hey Michiel dat is een leuk idee! nee man ik zit al het hele weekend te werken dus ik heb dat wel verdiend ja. eerst nog maar es wind, ik heb m'n eierstokken nog niet gesproken vandaag
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Misschien heeft de eisprong al plaatsgevonden Leuk dat je er ook bent indien de woei ook daadwerkelijk gaat woeien a.s. vrijdag
|
|
|
El Rudo
|
Misschien heeft de eisprong al plaatsgevonden oohhh die jij op je avatar doet bedoel je!
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
volgens mij hebben wij vandaag geen reed te doen of zo???? heel mijn mailbox is volgespamt door een paar van die wezenloze kitesurf-homeboys.
|
|
|
Alferink
|
Als het vrijdag woeit ben ik er zoiezo, Timmuh moet ook mee. Die DeNn!! zal wel weer naar school moeten voor z'n laatste dag voor de vakantie.... hoewel denn???? Dat wordt dus weer een gezellige drukte
|
|
|
jeroen90
|
maar jeroen hoeft niet naar school
|
|
|
JO'Neill
|
Waar gaat iedereen dan naartoe vrijdag?? Playa of sluf?? om 15u hoog water
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Als ik niet moet werken vrijdag. Donderdag wordt niks ER alleen een windtunnel in je benzinetank.
|
|
|
El Rudo
|
Hey O! ik zit ook hard op vrijdag te mikken, hoewel regilio windtuuruu wel iets aangeeft: met hoogwater in de middag zit ik liever op Playa denk ik.
|
|
|
Geen
|
Ik ben er niet bij boyz, ga vrijdag avond op wintersport, ben nu nog verkouden dus dat gaat ff niet werken en natuurlijk tot 3 uur naar school, en om daan ook nog een goed de vakantie in te gaan lheb ik het aatste uurtje nog de GKL ook wel chill wintersporten :D:D:D:
|
|
|
Geen
|
windguru ziet er inderdaag ruk uit toen ik vanmiddag keek, maarja veranderd ook met de dag
|
|
|
Alferink
|
Nou ik ga toch liever kiten howwwrrr.... **jealous** Veel plezier hoowr Denn
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
met hoogwater in de middag zit ik liever op Playa denk ik.
Slufter/Playa: vrijdag 22 februari 2007:laag water 11:15 uur hoog water 15:30 uur Windvoorspelling nu (maar eigenlijk veels te ver vooruit) 18kn ZW tot WZW, afwachten maar.
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Wie gaan er vrijdag knallen? Ik vind het nog te koud maar ik heb wel weer eens zin om een fotoshoot te doen. Dus statief, camera en telelenzen maar meenemen. Michiel hoelaat ga jij? Dan kom ik met de trein naar delft toe
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Waar gaat iedereen dan naartoe vrijdag?? Playa of sluf?? om 15u hoog water
Volgens mij wordt het playa. ben er om 09:00 .....
|
|
|
|
|
JO'Neill
|
Ik denk ook playa...misschien donderdag al??? vanaf 12 uur 20 knp!
|
|
|
martijn
|
ik ben vrijdag vrij, ben dan waarschijnlijk op de playa, nog meer?
|
|
|
Lex
|
Ik ga proberen of ik zaterdag weer kan hakken en zagen .... vrijdag gewoon naar school en werken helaas.
|
|
|