Kiters uit Rotterdam , meld je!

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3025 Maart 19, 2008, 16:14:57
edit2Rapporteer  
Moet nog 2 dagen werken en dan een week vrij! alleen word het wel erg koud en sneeuw dus misschien maar snowkiten?

He, @jren. Chill. Weekend wordt sneeuw, maar er is nog geen zicht wat erna gaat komen. Wie weet wel dikke wind uit ZW hoek  ThumpsUp

O, je hebt ook een pb. Wordt erg gezellig bij mij in de voiture YeSS
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #3026 Maart 19, 2008, 16:51:51
edit2Rapporteer  
@jren wees blij dat het koud & vies weer wordt met feest dagen kan je beter vrouwtje (en kind)  verwennen krijg je extra punten voor.(verwennen +1, verwennen op feest dag +10)
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #3027 Maart 19, 2008, 17:23:53
edit2Rapporteer  
tss...
zal een leuke feestdag worden.. mjn vriendin laat 2 verstandkiezen trekken op goede vrijdag..

Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #3028 Maart 19, 2008, 17:34:37
edit2Rapporteer  
waar gaat iedereen heen?? blokkendam met NW??Grin
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #3029 Maart 19, 2008, 18:51:57
edit2Rapporteer  
nee toch maar niet. Undecided
Ik heb overwogen om naar Playa te gaan. maar de wind vliegt al weer op en neer met vlagen van 4 m/s!

ik wacht wel op een goede ZW. loser
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3030 Maart 19, 2008, 19:28:20
edit2Rapporteer  
@jren wees blij dat het koud & vies weer wordt met feest dagen kan je beter vrouwtje (en kind)  verwennen krijg je extra punten voor.(verwennen +1, verwennen op feest dag +10)

Oh................werkt dat zo! Ik zal het even aan mijn vrouw doorgeven. Dus 2 feestdagen x 10 punten plus 3x verwennen is dus 23 punten, hoeveel is dit waard uitgedrukt in kite-uren?? Ga in juni een week met maatje naar Rhodos om te kiten dus moet nog wat punten hebben.
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #3031 Maart 19, 2008, 20:10:16
edit2Rapporteer  
wat gebeurt er met de wind, nu al vlagen met verschillen van meer dan 5 m/s..... Undecided
Brouwershavens gat2
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #3032 Maart 19, 2008, 22:00:24
edit2Rapporteer  
hij tikte een uur geleden de 30 knopen zag ik op kitehigh voorpagina.
vaag loser
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #3033 Maart 20, 2008, 02:44:22
edit2Rapporteer  
Lekker gekite ja, lekker kite weer nee.
Tot 14u was het oke daarna vlagen en nog eens vlagen, af en toe hagel.
Tijd voor het weekend spel"Wie is het? Waar is het?"
YouriB

Berichten: 83
Antwoord #3034 Maart 20, 2008, 03:04:24
edit2Rapporteer  
Zaterdag eindelijk weer varen  Grin:D

cyberric

Berichten: 60
Antwoord #3035 Maart 20, 2008, 04:03:58
edit2Rapporteer  
lekker gekite nee was te laat  veel regen en harde wind Sad Sad maar wel ff de 2008 best van the o getest tussen de buien door.
ging goed voor een 7m veel power  en genoeg depower ook met mijn (100 kilo) Joepie

nog bedankt voor het probeeren van de kite olten

grt ricardo
Zaterdag eindelijk weer varen  Grin:D


hoop het ook zal wel erg koud zijn  Joepie Joepie
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #3036 Maart 20, 2008, 04:57:42
edit2Rapporteer  
Het word idd koud ThumpDown maar ik zie hem volgende week alweer naar de 10 gaan Smiley

als het zo koud is sla ik wel even over, en hopen op volgende week!

btw, in de nieuwe acces stond de warroo 08 7m voor 670 ofzo.. is misschien ook wel wat!

@ Michiel, in de nieuwe acces staat ook een revieuw van de Cult. Ik weet niet of je m ook heb, anders kan ik het wel even inscannen ofzo.

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3037 Maart 20, 2008, 15:10:02
edit2Rapporteer  
Gasten, wat was het VIEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS gisteren  YeSS Joepie YeSS Joepie

Eerst op de Sluf met eerst te weinig wind en veels te side shore wind, dikke bakken die heel dicht op elkaar rolden, geen vlakke stukken, sterke stroming, volkomen kudt ThumpDown

Daarna inpakken en racen naar autoplaya.
Wat een vlagen, wat een chop, maar oh wat gingen we heer hoog!!!  Joepie (kitehigh_kitesmiley)En Laurens heb ik toch nog een paar loops zien sticken ondanks die pauperwind! ThumpsUp

Overigens hier de goede link van O's foto's (waarschijnlijk folder renamed): http://picasaweb.google.nl/surfensoul/Rotterdam17Maart08
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #3038 Maart 20, 2008, 15:32:22
edit2Rapporteer  
@jren wees blij dat het koud & vies weer wordt met feest dagen kan je beter vrouwtje (en -ind)  verwennen krijg je extra punten voor.(verwennen +1, verwennen op feest dag +10)

Oh................werkt dat zo! Ik zal het even aan mijn vrouw doorgeven. Dus 2 feestdagen x 10 punten plus 3x verwennen is dus 23 punten, hoeveel is dit waard uitgedrukt in kite-uren?? Ga in juni een week met maatje naar Rhodos om te kiten dus moet nog wat punten hebben.
Meer extra punten
Vrouwen zijn niet ingewikkeld. Naast vertrouwen en wederzijds respect is communicatie erg belangrijk.
1. Blijf haar het hof maken.
 - Blijf bloemen, cadeautjes en briefjes sturen met teksten als “Ik denk aan je” en “Ik mis je”.
2. Focus op gemeenschappelijke belangen.
-Werk en sociale verplichtingen is belangrijk. Het is belangrijk om daarnaast samen activiteiten te bedenken die jullie allebei leuk vinden. Je kunt ook samen iets nieuws gaan doen. Ga bijvoorbeeld mee naar de stad, op sales, maak het huis schoon, kook wat,.....
3. Bedenk nieuwe tradities.
-Stuur iedere dag op dezelfde tijd een smsje of een e-mail of neem iedere maand op de datum dat jullie verkering kregen\ getrouwd zijn, een bos bloemen mee. Zorg ervoor dat één avond in de week voor jullie samen is.
4. Zorg dat je er bent voor de ander.
-Je moet proberen op dezelfde golflengte te zitten als je partner(s). Niet overdreven natuurlijk, maar wees oplettend, zorgzaam en leer vooral naar de ander te luisteren. Je deelt in een relatie vreugde maar ook zorgen. Als je partner stoom moet afblazen, laat haar dan gaan. Je hoeft geen oplossing aan te dragen, maar je moet er wel zijn voor de ander.

5. Praat vooral met elkaar.
-Het liefdesvuur kan alleen maar blijven branden als je met elkaar communiceert!

6. Blijf in goede conditie.
Neem lichaamsbeweging, kite onder het motto: Een mooi lichaam is essentieel voor romantiek.

7. Zorg ervoor dat je niet alles samen gaat doen.
-Onderneem activiteiten zonder je partner. Je moet geen 24 uur per dag, zeven dagen per week op elkaars lip zitten. Iedereen heeft een plekje voor zichzelf nodig. Elkaar af en toe niet zien is een uitstekende manier om het vuurtje brandend te houden.

Wat is google toch makkelijk
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #3039 Maart 20, 2008, 15:37:04
edit2Rapporteer  
lekker gekite nee was te laat  veel regen en harde wind Sad Sad maar wel ff de 2008 best van the o getest tussen de buien door.
ging goed voor een 7m veel power  en genoeg depower ook met mijn (100 kilo) Joepie

nog bedankt voor het probeeren van de kite olten

grt ricardo
Zaterdag eindelijk weer varen  Grin:D



hoop het ook zal wel erg koud zijn  Joepie Joepie


update smartloop
http://www.naishkites.com/pdf/Optional%20_Leash_Attachment.pdf
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #3040 Maart 20, 2008, 16:14:03
edit2Rapporteer  
@MB & ER vandaag, vr ,za zouden goede dagen moeten zijn voor kleine maten maar de regen en zaterdag de kou ben ik niet zo voorstander van.

Als jullie gaan ben ik van de party of wordt er een korte winterstop in gelast?
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3041 Maart 20, 2008, 16:36:05
edit2Rapporteer  
@jren wees blij dat het koud & vies weer wordt met feest dagen kan je beter vrouwtje (en -ind)  verwennen krijg je extra punten voor.(verwennen +1, verwennen op feest dag +10)

Oh................werkt dat zo! Ik zal het even aan mijn vrouw doorgeven. Dus 2 feestdagen x 10 punten plus 3x verwennen is dus 23 punten, hoeveel is dit waard uitgedrukt in kite-uren?? Ga in juni een week met maatje naar Rhodos om te kiten dus moet nog wat punten hebben.
Meer extra punten
Vrouwen zijn niet ingewikkeld. Naast vertrouwen en wederzijds respect is communicatie erg belangrijk.
1. Blijf haar het hof maken.
 - Blijf bloemen, cadeautjes en briefjes sturen met teksten als ?Ik denk aan je? en ?Ik mis je?.
2. Focus op gemeenschappelijke belangen.
-Werk en sociale verplichtingen is belangrijk. Het is belangrijk om daarnaast samen activiteiten te bedenken die jullie allebei leuk vinden. Je kunt ook samen iets nieuws gaan doen. Ga bijvoorbeeld mee naar de stad, op sales, maak het huis schoon, kook wat,.....
3. Bedenk nieuwe tradities.
-Stuur iedere dag op dezelfde tijd een smsje of een e-mail of neem iedere maand op de datum dat jullie verkering kregen\ getrouwd zijn, een bos bloemen mee. Zorg ervoor dat één avond in de week voor jullie samen is.
4. Zorg dat je er bent voor de ander.
-Je moet proberen op dezelfde golflengte te zitten als je partner(s). Niet overdreven natuurlijk, maar wees oplettend, zorgzaam en leer vooral naar de ander te luisteren. Je deelt in een relatie vreugde maar ook zorgen. Als je partner stoom moet afblazen, laat haar dan gaan. Je hoeft geen oplossing aan te dragen, maar je moet er wel zijn voor de ander.

5. Praat vooral met elkaar.
-Het liefdesvuur kan alleen maar blijven branden als je met elkaar communiceert!

6. Blijf in goede conditie.
Neem lichaamsbeweging, kite onder het motto: Een mooi lichaam is essentieel voor romantiek.

7. Zorg ervoor dat je niet alles samen gaat doen.
-Onderneem activiteiten zonder je partner. Je moet geen 24 uur per dag, zeven dagen per week op elkaars lip zitten. Iedereen heeft een plekje voor zichzelf nodig. Elkaar af en toe niet zien is een uitstekende manier om het vuurtje brandend te houden.

Wat is google toch makkelijk

@ O: hoeveel punten is 1 kitedag?

R.B.

Berichten: 951
Antwoord #3042 Maart 20, 2008, 16:57:20
edit2Rapporteer  
@ the O: Nu begrijp ik eindelijk waarom steeds mijn relaties stuk lopen gaan we is aan werken haha.

Maar ik ben wel van plan te gaan de komende 4 dagen althans hoop minimaal 2 keer (zal ook is naar een meisje gaan haha).

Wie kan ik nog meer verwachten?
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #3043 Maart 20, 2008, 17:08:45
edit2Rapporteer  
als het niet al te koud is ben ik er ook bij waarschijnlijk Smiley
Wilcoos

Geen avatar

Berichten: 205
Antwoord #3044 Maart 20, 2008, 17:15:42
edit2Rapporteer  
Hoe gaat het morgen en zaterdag worden voor beginners?? Playa goede wind? Als ik het op windguru zag wel erg koud ;(

Edit: Volgens mij kan ik beter naar horst gaan, is het iets rustiger qua wind als ik het zo bekijk.
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3045 Maart 20, 2008, 17:32:06
edit2Rapporteer  
Hoe gaat het morgen en zaterdag worden voor beginners?? Playa goede wind? Als ik het op windguru zag wel erg koud ;(

Edit: Volgens mij kan ik beter naar horst gaan, is het iets rustiger qua wind als ik het zo bekijk.

Echt geloof me, het is veel te koud voor beginners!!! En voor mij trouwens ook.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3046 Maart 20, 2008, 18:02:32
edit2Rapporteer  
@MB & ER vandaag, vr ,za zouden goede dagen moeten zijn voor kleine maten maar de regen en zaterdag de kou ben ik niet zo voorstander van.

Als jullie gaan ben ik van de party of wordt er een korte winterstop in gelast?

Ha die O, vrijdag zou kunnen....maar dan heb ik waarschijnlijk ook een afspraak met het meisje Undecided

Weekend sla ik vooralsnog over vanwege de kou. ThumpDown


@rjen, je smeekbeden zijn gehoord, waarschijnlijk dinsdag of woensdag kun je lekker aan je 9m2 Helix hangen met temperatuur richting 9°C YeSS Joepie YeSS Joepie
Uiteraard ben ik dan ook weer van de partij Grin
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3047 Maart 20, 2008, 18:10:55
edit2Rapporteer  
@MB & ER vandaag, vr ,za zouden goede dagen moeten zijn voor kleine maten maar de regen en zaterdag de kou ben ik niet zo voorstander van.

Als jullie gaan ben ik van de party of wordt er een korte winterstop in gelast?

Ha die O, vrijdag zou kunnen....maar dan heb ik waarschijnlijk ook een afspraak met het meisje Undecided

Weekend sla ik vooralsnog over vanwege de kou. ThumpDown


@rjen, je smeekbeden zijn gehoord, waarschijnlijk dinsdag of woensdag kun je lekker aan je 9m2 Helix hangen met temperatuur richting 9°C YeSS Joepie YeSS Joepie
Uiteraard ben ik dan ook weer van de partij Grin

Door hou ik je aan !!!!!!!!!!
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #3048 Maart 20, 2008, 18:28:18
edit2Rapporteer  


Ha die O, vrijdag zou kunnen....maar dan heb ik waarschijnlijk ook een afspraak met het meisje Undecided

Weekend sla ik vooralsnog over vanwege de kou. ThumpDown


@rjen, je smeekbeden zijn gehoord, waarschijnlijk dinsdag of woensdag kun je lekker aan je 9m2 Helix hangen met temperatuur richting 9°C YeSS Joepie YeSS Joepie
Uiteraard ben ik dan ook weer van de partij Grin
[/quote]

jaaa, dan ben ik ook van de partij! YeSS Misschien ook nog wel een 2e paasdag sessie Smiley

The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #3049 Maart 20, 2008, 18:29:36
edit2Rapporteer  
@Wilcoos weer voor beginners? ik sluit met bij @rjen aan.
     Horst rustiger kwa wind? daar heb je veel meer last van vlagen.






« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.