Spike_L
|
Ik hoop vrijdag middag en/of zaterdag ochtend ook weer es een keer te gaan! Echter voor vrijdag middag geven ze regen op en is de wind zuid, niet echt heel lekker op de playa! Maar zaterdagochtend ziet ie er wel weer goed uit! Hoe vroeg gaan de meeste? Mijn voorspelling is dat het dus niet rustig is op de playa, dat er met mij nog veel meer mensen uit hun winterslaap komen!
@poor Welk board is het nu uiteindelijk geworden??
|
|
|
ROBST3R
|
Misschien ben ik zaterdag dan ook wel weer van de party:D Hopen dat mijn hunden dit keer niet bevriezen:D
|
|
|
ROBST3R
|
hunden=handen LoL
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
vrijdag ZUIDE wind, regen pas einde middag... is beter op Slufter. lekker lang laag water. ff kijken hoe het met vriend de zeehond is bij de zandbank. lets rock
|
|
|
martijn
|
als het vrijdag niet te hard waait en niet regent (niet te hard) meld ik me wel het 3 of 4e ziek. Zaterdag word hem zowieso, waarschijnlijk van vroeg tot laat! ik kan niet wachten!
|
|
|
martijn
|
btw, wat een k.ut getij
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
playa zal een stuk rustiger zijn want alle huftertjes zijn uit hun winter slaap gekomen Ze komen toch alleen in het weekend uit hun holletjes?
|
|
|
martijn
|
@Michiel, welke spot maak jij onveilig met je bandit?
|
|
|
|
martijn
|
whaha hoezo zestienhoven? zal denk ik best wel druk worden zaterdag op playa
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
wanneer komt er nou een roltrap ala schiphol? dat hooi ruikt steeds gekker vandaag de dag, kweet niet uit welke schuur het komt........
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Als de Slufterhuftertjes werkelijk uit hun ei komen dan misschien toch maar Playa. Weet het nog niet Wel aansteker meenemen, of een speld De verkeersleiding op 16hoven irriteren door lekker hoog te springen zit er niet in met die wind denk ik
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
vrijdag gaat steeds beter worden. windfinder heeft de regenvoorsp.al verplaatst naar s'avonds 19:00 vanaf een uur of 12 al dik 20 knoopiiiiieeeeesssss. Ook watersportweer geeft om 12 uur al 22 knoopkes. wel zuid maar WTF. kan niet meer wachten....
|
|
|
martijn
|
neeee, this is fucked up! de wind is bijna helemaal ingekakt zaterdag :'(
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Sufterhufters zijn samen met paashaas om het leven gekomen. Wel lekker rustig neeee, this is fucked up! de wind is bijna helemaal ingekakt zaterdag :'( Idd, maar het is pas woensdag. Afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen. Met Z-wind is zowiezo autoplaya 3x niks. Dan gaat het erg druk worden op de Slufter. En zondag ziet er nog goed uit.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Weersvoorspellingen voor het weekend zijn alweer verbeterd. Maar na het weekend... Vooralsnog kan ik morgen niet :'(
|
|
|
|
R.B.
|
Ik moet tot 12.00 uur werken daarna kom ik ook
|
|
|
|
|