KiteDemon
|
Tja....pas nog dikke lekkere sessie gehad met de 7 en de zon op mijn bol. Heb eigenlijk geen zin om voor een uurtje met een 12 te staan harken in vlagerige wind in de kou en met buien. Ik pak de volgende keer wel weer mee als we weer optimaal kunnen genieten.....dit weekend sta je alleen op het water om op het water te staan.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
fer is dit een tactiek om er voor te zorgen dat iedereen niet gaat, zodat sluf lekker leeg is just kidding, wordt vandaag denk ik niets meer. Kunnen we de vrouwtjes weer aandacht geven!
|
|
|
Lex
|
Pessimisten ! Ik ben rond 12 uur op het strand!
|
|
|
|
Lex
|
Naar autoplaya Poor? Rode waroo had je he? Ik ben waarschijnlijk met een knalgele torch III 12 meter bezig en een Thorn 07.
|
|
|
thomasr
|
lex! ik kom misschien ook nog! zou ik met de 12 boxer kunnen? heb hem nog nooit kunnen proberen! maar waarschijnlijk neem ik ze gewoon allebei mee.. en ik moet eerst nog een mooie nieuwe schroef hebben voor mn footpad maar als t goed is heb ik die vanmiddag al wel..
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
iedereen al weg? windje is nog steeds niet op en top, maar komt er misschien wel:P
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Grrrr....ik wil echt mn boardje ff testen vandaag...zou goede low-end test zijn...maarja...iedereen laat het afweten geloof ik....ik hou wel van beetje gokken...en toch verder weinig plannen...
Rauwe nog?
|
|
|
jaaatoch
Gast
|
Gaat helemaal niemand naar playa wil m'n nieuwe setje effe uitproberen!!!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Poor, met je Waroo7 13m2 en je nieuwe Luke 131x40cm moet je net hoogte kunnen lopen. Maar houdt er rekening mee dat de wind op playa erg vlagerig zal zijn, ook al is hij niet hard Ik weet hoe nieuw materiaal kan staan te 'branden' om ontmaagd te worden
|
|
|
jaaatoch
Gast
|
ja joh heb ook een waroo07 13m gehaald nou wil ik hem proberen en iedereen heeft het druk of is op vakantie wordt helemaaal gek!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Die voorspelde dip in de wind zit er duidelijk in. Jammer maar helaas. Ik geef het nu definitief op.
|
|
|
|
d@ni
|
Hoop op einde middag ff een uurtje te kunnen met de 12, alleen stuit ik aan het thuisfront op een lagedrukgebied
|
|
|
KiteDemon
|
Zo....het is droog en het zonnetje schijnt......maar waar is de wind nou???
De windmeter op HvH staat op 6,2 m/s en de westkust heeft nog wel de meeste kans op wind vandaag.
|
|
|
thomasr
|
ik ga waarschijnlijk dan kijk ik op oostvoorne wel of het de 9 of de 12 wordt om mijn 67 kilootjes vooruit te trekken!
|
|
|
martijn
|
Die wind komt wel Ik ga zo weg.
|
|
|
d@ni
|
Ik ga nu.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Er bestaat een kans dat de wind vanmiddag wat zal aantrekken. Maar nu nog steeds op 6 m/s op HvH waar de wind vrij over zee komt, maar op autoplaya liggen er een aantal opstakels in de weg die de wind vlageriger en minder constant maken dan hij al is. Helaas heb ik vanavond weer een afspraak, dus ik waag het er niet meer op. Zowiezo geen zin om mijn 12m2 nat op de ruimen straks
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
@ MB: Helaas heb ik maar een 11m2...maar was toch net genoeg voor ff wat plezier. En dat mag ik dan toch danken aan mn boardje denk ik...want als ik het nu zo zie dan is het bijna alsmaar onder de 8 m/s geweest...en met mn Jaime kon ik dan toch weinig. Verder vaart dat boardje echt wel lekker, goede pop en de straps zitten ook prima. Verder nog niet heel veel kunnen testen omdat de wind wat te weinig was...had wel veel minder last van spray tegen mn kuiten....maar eerste indruk is zeker positief. Al met al best ff lekker op de Slufter...zonnetje erbij....klein buitje....Rauwe die crashed en zn kite niet meer omhoog krijgt...terwijl de wind aflandig was geworden....enfin...ik ga er vanuit dat hij nog ff de reddingsacties verhaald...en de juiste persoon daarbij de juiste credit geeft...
|
|
|
Lex
|
Pfff dat viel tegen.
|
|
|