martijn
|
Naar mijn ervaring valt dat vlagerig wel mee op vrouwenpolder. Ik ben dr al een paar keer met oostenwind geweest maar dat was gewoon goed te doen
|
|
|
martijn
|
helaas is het openbaar vervoer naar vrouwenpolder ook niks..
dus ik kan morgen waarschijnlijk wel vergeten.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Bij NO kan je kan naar oud dorp,maar oost moeten je gewoon ver rijden. @MB, Rauwe,ER Zaterdag Vrouwenpolder, vrijdag het meer of ouddorp
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
...vandaag het meer of ouddorp Het is donderdag, ik zie geen zuchtje wind in de voorspelling, je bedoelt morgen Oostvoornsemeer is goed genoeg voor mij. Daar ben ik morgen te vinden indien de voorspellingen zo blijven
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Zondag is supersunday voor voetbal. Te spannend dus voor mij geen kabelbaan. Misschien nog leidseplein als ajax kampioen wordt. Altijd zin in een feestje
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Bier drinken gaat boven kitesurfen zeker alsje zaterdagnacht gaat stappen kater wegspoelen op zondag
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
voetbal zuigt. kitesurfen niet..... Kan niet anders dan me hier bij aansluiten Ajax is trouwens toch dat spul waarmee ik de WC schoonmaak Bier drinken gaat boven kitesurfen zeker alsje zaterdagnacht gaat stappen kater wegspoelen op zondag Tja, dan ben je nog niet genoeg "hooked" aan de sport, ik verkies bier drinken NA een vette kitesessie, evenals kiten wanneer er een EK of WK is. Superrustig in de zomer op de stranden
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Bier drinken gaat boven kitesurfen zeker alsje zaterdagnacht gaat stappen kater wegspoelen op zondag Tja, dan ben je nog niet genoeg "hooked" aan de sport, ik verkies bier drinken NA een vette kitesessie, evenals kiten wanneer er een EK of WK is. Superrustig in de zomer op de stranden Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook mn bier-inname beperk als ik weet dat het de volgende dag gaat waaien, had ik nooit van mezelf gedacht...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
men vraagt zich weleens af..... waarom ben ik op deze aarde..... als het hard waait weet ik 't weer.... zeker niet voor het voetballen
|
|
|
Ron Rodeo
|
nog even voor de duidelijk....
wie, wat en waar morgen???
Ron: Oostvoornse meer .....
|
|
|
|
JO'Neill
|
oostenwind bij vpolder is idd niet zo vlagerig...iig nooit meegemaakt daar met oost...
|
|
|
Lex
|
Ik ben er zaterdag als deze voorspelling zo blijft.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ben er zaterdag als deze voorspelling zo blijft. Is je schotwond al waterproof?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ron: Oostvoornse meer ??:?? uur Michiel: Oostvoornse meer 10:00 uur
|
|
|
Lex
|
Jup wel een mege korst, meer lijm trouwens dan bloed. Volgens mj hadden die doktoren aandelen in Bizon . Jij ook Vrouwenpolder?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
+1 ga nu mijn 12m uit de schuur halen voor morgen. Echter bij NO ga ik naar ouddorp veel meer ruimte en geen obstakels.
|
|
|
thomasr
|
Lex ik ben er zaterdag misschien ook op vrouwenpolder!
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
+1 ga nu mijn 12m uit de schuur halen voor morgen. Echter bij NO ga ik naar ouddorp veel meer ruimte en geen obstakels. Wordt morgen ONO dus veel te veel Oost voor Ouddorp!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jup wel een mege korst, meer lijm trouwens dan bloed. Volgens mj hadden die doktoren aandelen in Bizon . Jij ook Vrouwenpolder? Als kind ooit eens door een ruit gekopt, was die troep net nieuw op de eerste hulp. Ik weet nog goed hoe dat eruit zag en voelde. Gelukkig kun je weer kiten. Helmpje op? Nee, vrouwenpolder iets te ver karren voor mij, want wat betreft vind ik het Oostvoornsemeer helemaal niet zo verkeerd Misschien zaterdag. O: het wordt idd. veels te oostelijk voor Ouddorp helaas. Daar ga ik ook liever heen Vrijdag 18 april Oostvoornsemeer Ron Michiel The O ...
|
|
|
Ron Rodeo
|
Jup wel een mege korst, meer lijm trouwens dan bloed. Volgens mj hadden die doktoren aandelen in Bizon . Jij ook Vrouwenpolder? Als kind ooit eens door een ruit gekopt, was die troep net nieuw op de eerste hulp. Ik weet nog goed hoe dat eruit zag en voelde. Gelukkig kun je weer kiten. Helmpje op? Nee, vrouwenpolder iets te ver karren voor mij, want wat betreft vind ik het Oostvoornsemeer helemaal niet zo verkeerd Misschien zaterdag. O: het wordt idd. veels te oostelijk voor Ouddorp helaas. Daar ga ik ook liever heen Vrijdag 18 april Oostvoornsemeer Ron ook 10:00 uur Michiel The O ...tijd in gevuld......
|
|
|
|
|