Kiters uit Rotterdam , meld je!

Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #4200 April 19, 2008, 16:02:37
edit2Rapporteer  
lex, wete je het zeker? hij gaat in de middag inkakken, ik zou even de wind in de gaten houden! Zou zonden zijn als je dat stuk rijd en de wind is gone!
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #4201 April 19, 2008, 16:04:37
edit2Rapporteer  
`KNMI heeft het erover dat hij 's avonds pas iets afneemt....en het knmi heeft altijd gelijk . Nee ik ga zeker weten. En ik hoef niet zelf te rijden  Grin
MayhemX

Geen avatar

Berichten: 249
Antwoord #4202 April 19, 2008, 16:09:39
edit2Rapporteer  
Ik ben gisteren op de vrouwerpolder geweest, erg mooie plek. Mooi wit strand en auto kan je vlak bij parkeren.

Was wel overpowered en ben na een uurtje van het water gegaan. Heb wel voor het eerst flink meters kunnen maken,doordat ik nu niet hoefde te sinussen en gewoon kon insturen en hem daar kon houden.

Toen de wind echter toenam werd het mij iets te gevaarlijk, zelf vol depower had de kite nog teveel kracht. Geprobeerd hem met de handmatige depower te minderen was ook niet echt een succes want dan reageerde me stuurlijnen niet goed meer.

Wil misschien zondag weer gaan, maar de voorspellingen zijn zo wisselend. Ik kijk meestal hier:
http://www.vliegerweer.nl/index.php/metingen/vrouwenpolder



Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4203 April 19, 2008, 16:14:17
edit2Rapporteer  
Geen mensen naar Vrouwenpolder ? Ik ben er rond 1 uur op het strand Smiley

ff bijkomen van gisteren, morgen weer een dag! Tongue
Veel plezier ThumpsUp
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #4204 April 19, 2008, 16:40:15
edit2Rapporteer  
zie de wind op de foto's,  Wie van jullie heeft bruine bonen en daarna erwtensoep gegeten gisteren.
http://picasaweb.google.nl/surfensoul/OostvoornseMeer
En Airtime van MB is eindelijk vast gelegd.  Grin



Leuke foto's Ik heb wel genoten. Het was wel vlagerig, maar daar had ik niet zo'n moeite mee wel dat de wind soms totaal weg was. Ben na 3uur naar huis gegaan omdat ik dacht dat het inkakte, zie ik op actuelewaterdata.nl dat de wind na 3 uur weer aangtrokken is. Daar heb ik nu wel spijt van, zeker gezien de windvoorspellingen deze week.

Degene met die bandit wat voor maat was ie aan het varen? Het viel me op dat je giganties hoogte kunt lopen met dat ding, ben ik best jaloers op. Wil overigens niet zeggen dat ik ontevreden ben over mijn fueltjes. Heb gister nog lekker kunnen loopen.

En nu maar weer wachetn op de volgende sessie, moge deze snel komen. Ik ben eraan toe.

ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #4205 April 19, 2008, 16:51:10
edit2Rapporteer  
Ik vind dit wel een leuke....  Tongue Grin

4 op een rij die hun uiterste best doen om hoogte te houden met 4 verschillende maten....  Cheesy

Kan wel kloppen. Ik had een 11m2 opstaan (rood/groene fuel) Ik weet dat de ander Fuel een 13/m2 was de voorste vaarde ook met een fuel 7m2 alleen deze is van het beeld afgevallen. De wite kite en de aller achetrse weet ik niet welke maten kites dat waren.
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #4206 April 19, 2008, 16:55:23
edit2Rapporteer  
ik heb hogere resolutie voor je! indien nodig

Wil je de foto's (hogere resolutie) met de rood/groene fuel naar mijn toesturen. Kan ik lekker na genieten. hahaha
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #4207 April 19, 2008, 17:03:59
edit2Rapporteer  
lexxie hij is nu al afgenomen naar 8,6ms, jongens morgen maar wakeboarden dan?/:P
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #4208 April 19, 2008, 17:08:56
edit2Rapporteer  
Voor donderdag geven ze al wat hoger op ZW. Donderdag dus weer autoplaya.(als't zo blijft)
Btw Daniel, heb je een Warroo gekocht? ThumpsUp
@ martijn : Ja een 11m² 2007, oranje. Wat een wereld van verschil met m'n AeroII!! Joepie
Echt superkites die Waroo's ThumpsUp Veel meer controle en depower, en betere high end als de 12 AeroII.

Blij als een kind ben ik YeSS YeSS
Alleen ben ik nu nog wel op zoek naar'n 2007 555 boardje of een Aboards Z-serie.. M'n huidige boardje wordt iets te groot.
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #4209 April 19, 2008, 17:14:59
edit2Rapporteer  
anders ff grevelingen dam?? moet mijn kites ook nog even ophalen namelijk :\
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #4210 April 19, 2008, 18:34:24
edit2Rapporteer  
bekijk net de berichten van NU en Morgen....allles is ingekakt. Angry

het is 3 x kudt...
heb morgen al uit m'n hoofd gezet, helaas.

ik ga maar duimen voor een vette depressie uit ZW.

JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #4211 April 19, 2008, 18:38:50
edit2Rapporteer  
Ik ben gisteren op de vrouwerpolder geweest, erg mooie plek. Mooi wit strand en auto kan je vlak bij parkeren.

Was wel overpowered en ben na een uurtje van het water gegaan. Heb wel voor het eerst flink meters kunnen maken,doordat ik nu niet hoefde te sinussen en gewoon kon insturen en hem daar kon houden.

Toen de wind echter toenam werd het mij iets te gevaarlijk, zelf vol depower had de kite nog teveel kracht. Geprobeerd hem met de handmatige depower te minderen was ook niet echt een succes want dan reageerde me stuurlijnen niet goed meer.

Wil misschien zondag weer gaan, maar de voorspellingen zijn zo wisselend. Ik kijk meestal hier:
https://www.vliegerweer.nl/index.php/metingen/vrouwenpolder

Johoo
Welke kite vaarde je dan???
Ik met de zwart roze torch...helemaal downwind Grin lekker alleen big airen met toeschouwens in en voor de strandtent Tongue
stond denk ik om 2 uur op t water...morgen heel misschien weer..maar dan wel vroeg en daarna lekker strandhangen in de zon en 17 graden (H) mss naar domburg de golven pakken ofzo daarna...
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #4212 April 19, 2008, 19:34:20
edit2Rapporteer  
Zo, wordt het komende week nog wat? Mijn blok is afgelopen en mijn stage begint pas over een week of wat dus heb een paar weekjes "vrij"  tussendoor.

Heb nog steeds een 9 m die de vuurdoop nog moet krijgen... Haha!!
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #4213 April 19, 2008, 19:45:04
edit2Rapporteer  
net terug met Robst3r van Eastfornic lake, was 3x niks. Ben niet eens het water op geweest, zat met een bridle tweak van m'n 16 te niksten en toen viel de wind weg.
zoooo vlagerig en zooo weinig....
MayhemX

Geen avatar

Berichten: 249
Antwoord #4214 April 19, 2008, 19:46:09
edit2Rapporteer  
Ik ben gisteren op de vrouwerpolder geweest, erg mooie plek. Mooi wit strand en auto kan je vlak bij parkeren.

Was wel overpowered en ben na een uurtje van het water gegaan. Heb wel voor het eerst flink meters kunnen maken,doordat ik nu niet hoefde te sinussen en gewoon kon insturen en hem daar kon houden.

Toen de wind echter toenam werd het mij iets te gevaarlijk, zelf vol depower had de kite nog teveel kracht. Geprobeerd hem met de handmatige depower te minderen was ook niet echt een succes want dan reageerde me stuurlijnen niet goed meer.

Wil misschien zondag weer gaan, maar de voorspellingen zijn zo wisselend. Ik kijk meestal hier:
http://www.vliegerweer.nl/index.php/metingen/vrouwenpolder

Johoo
Welke kite vaarde je dan???
Ik met de zwart roze torch...helemaal downwind Grin lekker alleen big airen met toeschouwens in en voor de strandtent Tongue
stond denk ik om 2 uur op t water...morgen heel misschien weer..maar dan wel vroeg en daarna lekker strandhangen in de zon en 17 graden (H) mss naar domburg de golven pakken ofzo daarna...


12 m naish cult licht blauw, was je ook op vrouwenpolder ? Heb veel kites gezien en genoeg jongens die vol door de golven heen knalde. Hopelijk gaat mij dat ook ooit lukken. Ik was blij dat ik voor het eerst meer als 15 meter kon blijven staan. Had voor het eerst het idee dat ik echt "vaarde"

Vind zelf de plek stuk mooier en makkelijker bereikbaar als oostvoorne maar het word volgens mij best snel diep.

wil morgen weer naar vrouwenpolder gaan, ik heb alleen geen idee welke voorspellingen ik nou moet geloven. Watersport weer geeft morgen 16 knopen wat voor mij goed is om te oefenen. Alleen windguru en windfinder geven 10 kn wat weer te weinig is.

ROBST3R

Berichten: 540
Antwoord #4215 April 19, 2008, 19:49:02
edit2Rapporteer  
Eastfornic lake was zeker 10 keer niks!
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #4216 April 19, 2008, 20:07:46
edit2Rapporteer  
@ kitebreda..ik heb je wel gezien dan jaa..ben nog voor voor jou t water in gestapt ..daarnaa meteen een stuk downwind gevaren..lekker daar lopen knallen! Jij stond toch iets links vanaf roha gezien in t water??
Morgen tot een uur of 2 is t nog wel te doen denk ik...morgen is warmer dus thermiek zal ook wat meer mee gaan spelen..denk dat t zo rond de 16 -20 knp ligt...

Wel top je eerste meters!! geeft heerlijk gevoel he Grin
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #4217 April 19, 2008, 20:42:17
edit2Rapporteer  
Jongens zo slecht was oostvoornse meer nu ook weer niet. haha
En kwa vlagen weet je het zijn vlagen die een minuut duren en soms wel langer dus het is niet zo dat je ineens over je board heen getrokken word.En de vlagen heb je juist nodig om beetje hoogte te houden Grin.

Wie wat waar wakeboarden?
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #4218 April 19, 2008, 20:55:08
edit2Rapporteer  
Jongens zo slecht was oostvoornse meer nu ook weer niet. haha

Je hebr gelijk, ik had alleen geen zin om met m'n gekneusde rib zonder wind te komen te zitten.
hans

Berichten: 283
Antwoord #4219 April 19, 2008, 22:02:46
edit2Rapporteer  
gaan morgen misschien eens kijken bij vrouwepolder, misschien dat er nog meer gaan, kunnen
we misschien ergens afspreken om met een groep te gaan .
windguru geef niet al te veel aan maar die zit er toch vaak naast
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #4220 April 19, 2008, 22:13:10
edit2Rapporteer  
windguru zit er meestal iets boven dus ik zou het goed checken morgen voor je gaat
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #4221 April 19, 2008, 22:17:17
edit2Rapporteer  
hmmm, ik twijfel ookweer.
ga denk toch naar vrouwenpolder zondagochtend....


later.....
MayhemX

Geen avatar

Berichten: 249
Antwoord #4222 April 20, 2008, 00:53:13
edit2Rapporteer  
@ kitebreda..ik heb je wel gezien dan jaa..ben nog voor voor jou t water in gestapt ..daarnaa meteen een stuk downwind gevaren..lekker daar lopen knallen! Jij stond toch iets links vanaf roha gezien in t water??
Morgen tot een uur of 2 is t nog wel te doen denk ik...morgen is warmer dus thermiek zal ook wat meer mee gaan spelen..denk dat t zo rond de 16 -20 knp ligt...

Wel top je eerste meters!! geeft heerlijk gevoel he Grin

Zal je vast gezien hebben, heb voor het eerst echt vette sprongen enzo in real life gezien.

Ik was inderdaad beetje na links al het geweld van de gevorderde voel ik me nog niet zo op mijn gemak tussen al dat geweld. Gevoel was super, kon het zelf niet geloven, na je eerste lessen denk je dat het jaren duurt voor je ooit blijft staan. Als ik eenmaal door de golven kwam liet ik me meestal vallen dan werd het me iets te diep.

Morgen wil ik er rond uur of 11 weer zijn, ga vananavond wel op stap dus waarschijnlijk met een "lichte" kater Smiley
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #4223 April 20, 2008, 01:54:56
edit2Rapporteer  
morgen nog iemand wakeboarden, aangezien de wind schijt is:P
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #4224 April 20, 2008, 02:27:36
edit2Rapporteer  
@ kitebreda...als ik morgen nog ga en je zie..zal ik je even aanspreken...weten we meteen van elkaar wie we zijn Wink Altijd leuk om te weten...

Laterrr
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.