|
R@bert
|
Thx lau...weinig actie helaasssss, maar had niet veel tijd meer. Donderdag nog erop uit of..?
|
|
|
|
R@bert
|
dat dacht ik wel, haha....no thx
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Blugh tentamens leren voor eind mei is ook geen pretje :kots: Gelukkig dat er weinig en verkeerde wind is is weer een voordeel voor mij. Leeft iedereen hier nog of zitten er al mensen bij het Riagg?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
En daar gaat mijn undercover status . Dat was gelijk de laatste dag van de Mini waroo want geen 6bft of hoger te bekennen. Print op het boardje ziet er in het echt heel goed uit Status R@bert: board pimp +9 Mooie foto's, een stuk beter uit dan mijn bart Smit camera .
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Heee, snackyman. long time no see. je hebt niet veel gemist de afgelopen dagen. vorige week vrijdag op Oostvoornsemeer geweest met wind van 12 tot ongeveer 84 knopen, was lekker maar veel te vlagerig. afgelopen maandag nog even naar Oudorp met El Rudo, Michiel Bandit , Olten en Rauwe maar was een beetje teleurstelling. op het strand waaide het lekker maar als je 200 mtr uitvaarde was de woei weg. windvoorspellingen lijken weer wat te verbeteren voor het aankomende weekend, dus..... Ik zie zelfs dat 'ie morgenavond al naar ZW gaat op 18 knoop. wellicht avond seesie op voetplaya?
laters
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
dudes.... had nog een paar foto's van oostvoornse meer van paar dagen geleden...beetje laat, maar ja Beter laat dan nooit, R@bert Foto's zien er goed uit. Alleen staat O er wel erg vaak op Mag ook wel, want meestal staat hij ACHTER de camera Ron, hier eindelijk een actiefoto van de vrijdag Zo, ga nu weer naar bed, zit nu al twee dagen met stevige koorts thuis. Waar ik dat opgelopen heb, zou het niet weten. Maar mij komt het dus wel goed uit dat het op zijn vroegst zondag de woei weer terug is. Voor diegene die een avondsessie gaan boeken, veel plezier
|
|
|
YouriB
|
Is de wind op vakantie?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
@michiel bandit, beterschap, je kan met een gerust hart uitzieken, want de wind is toch afwezig.
@Ron, ik zag het voor morgen ook, alleen is het nu al weer een stuk minder, heel misschien nog een avondsessie rond een uurtje of 6. Ben dat leren al weer zat:|
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Is de wind op vakantie?
Jup, ik heb straks lekker windkracht 6 en 35 graden!
|
|
|
YouriB
|
Is de wind op vakantie?
Jup, ik heb straks lekker windkracht 6 en 35 graden! Waar ga je heen dan?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
heey bandit, je heb toch niks opgelopen he! ghehe beterschap man.
Bedankt Jij hebt die troep toch een aantal weken geleden over je heen gehad? Blijkt hier in mijn omgeving flink te heersen. Koorts wordt al minder. Ik focus me op a.s. zondag, lekker weer ZW. Ook de dagen erna ziet het er goed uit
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@MB je heb te veel gegeven met kiten en dat vindt het oude kadaver niet lekker . Je heb ook al een paar blessures gehad en nu pas krijgt je kadavertje echt rust. Beterschap chef. Waar gaan die avond sessie houden? hoek, scheef, sluf of playa.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
fok we kunnen nu al een avondsessie houden..8.8ms... ik zie bij scheef een enorme pool zijn, anders natuurlijk sluffie!
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Die kende ik nog niet, wat een overzicht Handig wanneer we weer andere spots gaan checken De vlaggen op scheveningen (een van de weinige streaming cams) wapperen lafjes, zo in standje 3 Bfrt
|
|
|
Lauw
Administrator
|
nee tis het niet echt waard, morgenmiddag misschien:) bedankt voor de links michiel!
|
|
|
Naishie
|
Morgen ben ik 4 uur half 5 op da sluf ik denk dat het morgen gaat waaien!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zo tegen een uurtje of 18:00 uur lijkt het morgen aardig los te gaan: Waardoor wordt deze plotselinge wind veroorzaakt? Klinkt niet helemaal goed
|
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Late reactie, maar ik vertrek vrijdag voor 11 dagen naar Hurghada.
|
|
|