Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
damn wat een wind, eerst nog even afwachten..anders 7m knallennnN!!!
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
damn wat een wind, eerst nog even afwachten..anders 7m knallennnN!!!
Ze weegt niet zoveel als ik, voor mij word het een veel wind kiteje dan. Ze weegt 60kg, volgens mij moet ze daar dan veel mee kunnen varen. Ze heeft nu een boxer 8m 2006.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
rauwe het lijkt me dat er wel meer in zit dan alleen wind, heel lokaal en kort stormpje?
zing je even mee?
Thunder! ahahaaaaahhahahaaaaah Thunder! ahahahaaaahahahahaaahah etc. (op de wijs van ACDC)
|
|
|
|
|
|
martijn
|
@ Ron, hoe kom je aan de grafiekjes?
|
|
|
martijn
|
btw, zaterdag misschien wakeboarden nog meer mensen? 18 graden, misschien een zonnetje?
|
|
|
jeroen90
|
het lijkt er voor nu nog op dat het zondag zelfs gaat waaien.. mij niet op een wakeboard baan gezien als het waait.
|
|
|
martijn
|
ik heb het over zaterdag. mij zie je ook niet op een wakeboard als het waait
|
|
|
spoetnik
|
Als het op eens z hard gaat waaien zit er misschien wel onweer of regen in de lucht. Fff uitkijken dus. Maar jaaaaa Eindelijk wind!!!
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@ Ron, hoe kom je aan de grafiekjes?
zeg ik lekker niet. http://www.hmc-noordzee.nl/Klik op de donkerblauwe regel "wind en golven" klik daarna op de rode bal naar keuze (0-48 vooruit of 0- 144 uur vooruit) is behoorlijk betrouwbaar.
|
|
|
jaaatoch
Gast
|
Gaaat iemand nog vandaag naar autoplaya of niet??
|
|
|
Snackyman
|
Nope moet vandaag college volgen. Wel is het volgende week vakantie en het schijnt dat de wind na het weekend heel erg gaat aantrekken Zijn er nog meer kiters hier die volgende week mei vakantie hebben?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Heeeeeel kleine kans vandaag aan het einde van de dag een knoop of 15. Maar dat is helemaal niet met grote zekerheid te zeggen helaas Ik zit nog steeds ziek thuis Zaterdag wakeboarden, had ik graag gedaan. Maar als ik uberhaupt beter ben dan gok ik op zondag of maandag kiten. Wakeboarden gaan we zeker nog doen (althans, eigenlijk hoop ik van niet want wakeboarden = geen wind )
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Heeeeeel kleine kans vandaag aan het einde van de dag een knoop of 15. Maar dat is helemaal niet met grote zekerheid te zeggen helaas Ik zit nog steeds ziek thuis Zaterdag wakeboarden, had ik graag gedaan. Maar als ik uberhaupt beter ben dan gok ik op zondag of maandag kiten. Wakeboarden gaan we zeker nog doen (althans, eigenlijk hoop ik van niet want wakeboarden = geen wind ) Maandag kiten, dinsdag kiten, woensdag kiten.... hahahahahahahaahahahahah......vanaf volgende week 3 weken vrij dus laat maar komen die diepe depressies!!
|
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Kheb heel de ochtend nog geen klap uitgevoerd, heb geen zin meer...
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hij gaat vanmiddag toch echt even aantrekken, dus er is nog hoop... nu weer verder leren!
|
|
|
|
d@ni
|
Hoe weet je dat?
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Ik weet alles Gisteren gehoord van mijn leverancier waar ik altijd kom. Hij krijgt er ook een aantal. [Edit] Weet trouwens ook al wat er in 2009 gaat veranderen
|
|
|