Wilcoos
Geen avatar
|
Het belangrijkste en meest opvallende is de imago wijziging. "BEST" gaat van alle kites af, het lieve visje moet het alleen gaan doen. Ook komt er een nieuwe website. Met gescheiden markten voor europa en USA.
volgens mij wordt er ook meer ingezet op mooie en leuke kleding. Technisch gezien betreffende de kites weet ik dus nog niet zo veel, maar dat zal niet erg veel zijn.
|
|
|
d@ni
|
"BEST" gaat van alle kites af, het lieve visje moet het alleen gaan doen. Gaat de naam ook veranderen dan? Of begrijp ik't verkeerd?
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Het woord Best kiteboarding dat in het midden op de kites staat gaat eraf. Het visje is momenteel zo bekend dat wanneer dit gezien word de link met best gelegd kan worden.
Word dus alleen nog een beeldlogo zonder tekst. Net als Nike vroeger bijvoorbeeld.
|
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Ziet er wel goed uit, maar ben er niet kapot van. Alleen het idee dat er heel weinig van zijn is grappig
|
|
|
|
JO'Neill
|
hier op de homepeetsj staat nu 17 tot 24 noten bij autoloze strand moeten jullie niet gaan voor een dikke vette avondsessie???? Ik ben helaas nog aan t werk :S:(
|
|
|
|
|
jaaatoch
Gast
|
hey gasten tot hoelaat in de avond ken je nou nog lekker kiten???
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
met of zonder nightvision helm?
zonder tot 15 min. na zonsondergang. doe wel voorzichtig want reddingsoperaties op zee in het donker zijn kansloos.
|
|
|
martijn
|
@ Ron, hoe kom je aan de grafiekjes?
zeg ik lekker niet. https://www.hmc-noordzee.nl/Klik op de donkerblauwe regel "wind en golven" klik daarna op de rode bal naar keuze (0-48 vooruit of 0- 144 uur vooruit) is behoorlijk betrouwbaar. thanks dude
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
En zowiezo de handschoenen kunnen uit, en wie weet de schoentjes ook al. Ik zag afgelopen maandag al voetstappen in het zand op Ouddorp met tenen en hielafdruk. Na wat spoorzoeken kwam ik erachter dat ze van Ron Rodeo waren zo is dat! schoentjes kunnen weer uit hoor! damn, dat voelde weer lekker zeg.... de eerste keer het water in is even koud maar als je 1 minuut vaart ben je het al vergeten...
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wie hebben er vandaag nog de avondsessie gedaan? Een maat (wit/blauwe Rebel) van mij belde dat hij rond 17:30 uur op weg was naar de Sluf. Er stond toen op HvH 10 tot 14 m/s Volgens mij was het dikke top! De grafiek op AWD geeft aan dat de wind pas een tiental minuten geleden is afgenomen
|
|
|
Naishie
|
Heb hem nog gezien,hij kwam aan toen ik het water afging. Van half 5 tot half 7 lekker gepowered met de helix 9 het was heerlijk!!
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
iwat poep sessie:P
pluspunten: uitgehaakte kiteloop backroll geland
minpunten: Weinig wind, dan weer veel wind, dan weer weinig na crash numero 10 van mijn kite springt ventiel eruit met balletje, lege kite tot resultaat
|
|
|
El Rudo
|
pluspunten: uitgehaakte kiteloop backroll geland
gefeliciteerd studiebol! spring het ventiel eruit met balletje, als in je balletje ging er ook uit? Met die 7 van je? pfffffff
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
rudo van mijn 9m.. ventiel springt open en balletje vliegt eruit denk ik.. roy (importeur slingshot red.) gaat er morgen even naar kijken!
|
|
|
El Rudo
|
bomb proof is dus meer bomb-shooting! ach is wel aardig bij militaire toepassingen: kanon in je kite...
|
|
|
R.B.
|
@ laurens, rudo van mijn 9m..
Heb je nu al die 9 gehaald? Weer een fuel?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
uitgehaakte kiteloop backroll geland Oftewel F16 toch? Vette trick Ik dorst hem in de ondiepte van de Slufter niet in te zetten. Maar hij staat voor dit jaar ook op het programma. Zowel kiteloop backroll (ingehaakt) als F-16. Uitgehaakte backroll lukt me al om goed te landen. Alleen de frontroll, die is zo lastig K*t van die SS, maandag was de ontmaagding van die kite. Zal wel een productiefout zijn. Wat ik op Hanglos lees over de service van SS hoef je je geen zorgen te maken Wind voor zondag is nog kiele kiele. Denk eerder begin van de volgende week
|
|
|
|