Mini_Arno
|
gisteravond was über!!!
|
|
|
Spoon
|
ik heb nog steeds niet zoveel vertrouwen in vanavond.. maar jah.. ik ga wel
|
|
|
|
Spoon
|
als jij gelooft dan geloof ik in jou.. dus m.a.w. ik zie je vanavond.. (reden van ongeloof is windguru, 12knp) maar jullie hebben de expertise en ervaring dus ik vertouw jullie volledig
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
michiel, gister bij Ter Heijde geweest, was ook wel even lekker. Side-onshore. Heerlijk constant en best hard op een gegeven moment. Best het overwegen waard voor een avondsessie!
ouddorp = ranzig nudiebeach = stroming playa = VLAGERIG! (met normaal varen zal je er al wel iets van merken, maar wil je een beetje tricken dan merk je het helemaal).
|
|
|
Spoon
|
waar de fock ligt ter heijde.. je hebt tussen hvh en rotterdam ook nog ergens een spot.. ik ben de naam vergeten..hmmm.. ff opzoeken..
|
|
|
Lauw
Administrator
|
pak google maps en typ in "ter heijde" Anyways ik ga d'r vanavond denk ik weer heen, geen zin om steeds dat eind naar slufter/oostvoorne te rijden. Ter heijde is voor mij net geen 30km..
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
WTF. relaxed wonen daar, in Ter Heijde. je loopt zo van je voortuintje de beach op.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
WTF. relaxed wonen daar, in Ter Heijde. je loopt zo van je voortuintje de beach op. Toevallig is dat redelijk dicht bij mijn woonplaats Delft, en zo blij zijn die mensen daar niet. De duinen "wandelen" nl de zee in, waardoor al die huizen bedreigd worden als de zeespiegel stijgt (wat ook langzaamaan gebeurd, en dat is voor ons weer beter want dan lopen de poelen permanent vol ) Maargoed, thanks Rauwe voor de info, idd. wel interessant voor een avondsessie Idd. wil ik naar playa om verder te oefenen, vooral unhooked en ingehaakt loopen. En dan kun je vlagen missen als kiespijn De wind in de gaten houden, het is tot laat in de avond licht. Waarschijnlijk vandaag de laatste mogelijkheid zo in te schatten a.d.h. van de verdere voorspellingen, want het weer gaat een beetje veranderen
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
playa viel reuze mee met vlagerige wind met die bow en sle's van tegenwoordig loosje bijna alles wat je niet nodig heb en kan je gewoon relax kiten en of trucken, tja uit gehaakt moet je wel opletten. Heb gisteren uurtje met 11m gekite maar had net zo goed 7m op kunnen zetten wind was hard genoeg. Weet nog niet of en waar ik vandaag ga, weet wel dat er vanaf 12u wat hufters op nudie zijn.
Gisteren was de wind in Ouddorp lekker en maar een man of 8 aan wezig.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
als jij gelooft dan geloof ik in jou.. dus m.a.w. ik zie je vanavond.. (reden van ongeloof is windguru, 12knp) maar jullie hebben de expertise en ervaring dus ik vertouw jullie volledig Ter Heijde is de kust bij Monster. Op zich voor mij wel te doen, helaas van die 50km wegen tegenwoordig door het westland. @ Rauwe: waren daar poeltjes? Om 16:00 uur hoog water. Ik wil pas in de avond gaan @ Spoon: doe jezelf een lol en kap met die windguru.cz (alleen de pro is goed, en dat is dokken) Kijk voor een dag vooruit of dezelfde dag liever naar www.watersportweer.nl > zeeland. Die geeft een veel realistischere voorspelling. Windfinder en vooral de superforecast zijn best redelijk. En op de dag zelf kijk je bij bulletins op www.actuelewaterdata.nl voor de voorspellingen van de dag op Hoek van Holland, daarna windsnelheid op hoek van holland. Geeft die 8,0 m/s gemiddeld over 10min. aan, dan kun je zeker varen op de Slufter of Autoplaya (mits de windrichting natuurlijk kan) Scheveningen waait het altijd net iets minder hard om onverklaarbare reden, maar dat is mijn jarenlange ervaring daar. Hoek van Holland waait het beter, wie weet ook op Ter Heijde. Overigens valt er ook te kiten bij Kijkduin en 's-Gravenzande
|
|
|
Spoon
|
ik kijk ook niet alleen maar op guru maar thnx voor tips!
|
|
|
Ron Rodeo
|
Yo. net van teletekst gehaald komt toch vaak uit deze berichten. ik richt mijn pijlen op morgenmiddag Ouddorp vandaag kenk nie.
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@RR ik heb je gisteren stiekem gefilmd omdat je zo blij was met je nieuwe boardje.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
@bandito, geen poeltjes daar. Misschien vanaaf nog even een avondsessie, de wind zou nog moeten gaan aantrekken.. morgen ziet er kansloos uit, alhoewel dat bericht van Ron...
|
|
|
|
Spoon
|
stom gezegde eigenlijk... zo blij als een klein kind... weet je hoe erg die kids kunnen janken.. heb er zelf nog geen een maar twijfel om er ooit een aan te gaan schaffen iig het "oefenen" is wel leuk.... maar goed... waaien.. dus..
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
stom gezegde eigenlijk... zo blij als een klein kind... weet je hoe erg die kids kunnen janken.. heb er zelf nog geen een maar twijfel om er ooit een aan te gaan schaffen iig het "oefenen" is wel leuk.... maar goed... waaien.. dus.. spoon, ik heb zelf ook een 8 jarige hak- en beul prins. tis prachtig maar het kost bakken met geld, tijd en energie. maar het is 't zeker waard. maar er komt een tijd dat 'ie over mij heen springt..... maar goed... waaien. dus............
|
|
|
Spoon
|
vaart die al? vet zeg ik wou dat ik zo jong begonnen was ..(en een pa had die me erin steunde... mijn ouders zouden me het liefst bij een breiclub zien gaan ofzo.) de mijne varen nog niet die zwemmen meer maar jah. idd waaien maar..
|
|
|
Mr the Emperor
|
Straks toch nog maar even afreizen naar het Autostrand. DWZ zolang de wind nog onder de 20knp blijft.
Hoop 1730uur op de parkeerplaats te zijn.
|
|
|
martijn
|
wat een leven hebben jullie dude's kiten wanneer jullie willen. damn wat ben ik jaloers zeg
|
|
|
Lex
|
Ja hier nog een....maar ik heb bijna vakantie
|
|
|