|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Geen zin in alleen maar golven vandaag Dus is het Ouddorp (stinkpoel, pas om 16:30 uur hoog water) of Vlagerig-geen-auto's-meer-strand. Of had u een betere suggestie, heer Rauwe? Shit, ik zie net dat de windrichting nu 77 graden is (0 = Noord, 90 = Oost) En wind is weer ingezakt naar hou je vlieger dan maar eens in de lucht 4,9 m/s
|
|
|
R.B.
|
jongens ik volg het niet meer: Welk strand is nudie beach?????? En Laurens waarom verkies jij ter Heijden boven Hoek van Holland (reisafstand is hvh sneller, parkeerkosten als ik het goed heb na 8 uur heb je die niet meer bij hvh dus?). Deze week nog ff geen avond sessie voor mij maar mocht het volgende week weer waaien dan zeker maar dan ga ik vermoedelijk wel naar hvh.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Rustig Michiel! De wind komt zoals elke dag pas in de middag. Ga gewoon een keer naar Scheef, is lekker dichtbij.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@michiel, ouddorp blijft dan nog over. We kijken het nog even aan! Gisterochtend was de wind ook heel gaar rond deze tijd en rond 14.00 sprong de wind ineens aan. Alhoewel ik daar vandaag minder vertrouwen in heb.
@robin, nudie is laatste trap op slufter:) En ter heijde heeft wat minder branding dan hvh, alleen wel strekdammen. Daarnaast maakt de reistijd voor mij minder uit,,beide rond de 30km. Ik zie je dan volgende week weer robin!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
he wijven, let nou maar op. de wind gaat los vanmiddag.... wordt vette avond hak sessie....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
jongens ik volg het niet meer: Welk strand is nudie beach?????? Tja, dat krijg je als je te lang in El Gouna zit en mannen onder elkaar gaat zitten masseren Welkom terug R.B. Rustig Michiel! De wind komt zoals elke dag pas in de middag. Ga gewoon een keer naar Scheef, is lekker dichtbij. Ik weet het, wil pas rond een uurtje of 15:00 uur ergens op het strand zijn, en lekker lang in de avond doorknallen. Scheef is idd. het dichtste bij voor mij, maar niet echt fijn nadat mijn knieen aan snot zijn geklutst vanwege twee keer 3km opkruisen door de branding van Ouddorp afgelopen zondag Ik wil weer wat vlakker water. Ouddorp is met hoog echt de bom met die windrichting. Zowel veel vlak water als lekkere golven waar je in en uit kan varen. Zeg maar Slufter 2e trap met NW, maar dan veel meer ruimte Alleen die shit op de bodem van die poel, ik kan een hoop hebben, maar dit slaat echt alles @ Ron: waar wil je nu? Autoplaya? @ Rauwe: idd. is Ouddorp wel een goed alternatief, alleen... Wat gaan we doen?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
nog even de wind afwachten:P en ik denk dat ik ook gewoon een strand dichtbij pak, misschien wel scheef. of jullie moeten met z'n alle naar ouddorp gaan. Want de maasvlakte en consorten heb ik geen zin in.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Autostrand is wel lekker aan te rijden, plus vlak. Maarja in hoeverre is de wind daar vlagerig en minder hard Ouddorp heeft als enige vlakwater en direct wind van zee, maar dan moet je wel bereid zijn om in de stront te varen Scheveningen is gratiz parkeren, maar wel strekdammen. Evenals Ter Heijde en volgens mij 's-Gravenzande. HvH is tot 20:00 uur parkeren, dus daar heb ik geen zin in met zoveel alternatieven. Nudiebeach...nee bedankt Ik wil best wel naar Ouddorp rijden als de kansen daar het best zijn. Overigens lijkt het erop dat het om een uurtje of 15:00 uur pas goed gaat blazen
|
|
|
Spoon
|
dudes.... wat een luxe problemen hebben jullie zeg... damn ik moet maar weer zorgen dat mn 9 gefixed gaat worden...
|
|
|
Ron Rodeo
|
ben nu thuis in afwachting van.... wind is nu (12:30) weer licht aan het toenemen en al gedraaid!! nu 36 graden gaat dus weer richting NNO dus Playa of Ouddorp tot zo..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Bij mij neemt hij nog verder af, maar heb er wel vertrouwen in dat het later op de dag nog goed gaat komen. Te vroeg gaan heeft nu echt weinig zin Maar Rauwe en Ron? De €64.000,- vraag voor vandaag: a. voormalig autostrand b. Old Village's puddle of mud De tijd gaat NU in...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spoon
|
ik denk ik ook
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
HvH 12:40 uur: De windsnelheid 10m. op 21 mei 2008, 12:40 uur is 3.3 m/s De windstoot op 21 mei 2008, 12:40 uur is 5.3 m/s De windrichting op 21 mei 2008, 12:40 uur is 117 graden 90 = Oost 180 = Zuid Ik heb wel wat te doen, maar ben snel afgeleid
|
|
|
Ron Rodeo
|
Hvh is nu aan het draaien.. als de wind draait gaat ze vaak liggen en draait gerust 360 graden in half uur om dan te gaan blazen in de nieuwe richting... afin, hoef ik jou niet te vertellen ...
|
|
|
|