Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@Ron ik heb het helaas niet gezien, maar maar backroll kiteloop is een heerlijke trick!
@michiel, de fuel 08 heeft inderdaad wat meer bardruk..kuch. Eerste paar keer had ik ook spierpijn. Bizar dat hij de meeste druk opbouwt tijdens een loop. Ik merkte het verschil met die bandit en fuel wel al bij uitgehaakte kiteloops. Ondanks weinig wind, gaf mijn fuel al een klein rukje, terwijl de bandit echt minimaal is.
Daarbij moet ik wel opmerken dat die bandit wel een ENORM lekkere kite is. Moest even wennen aan het feit dat je de bar van je af moet houden om upwind te gaan. Best explosieve pop, mooi dood punt, best goede freestyler dus!
Michiel, waar koop jij die kiteboarding.de? wil hem ook wel eens lezen!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Michiel, waar koop jij die kiteboarding.de? wil hem ook wel eens lezen! Vroeger hadden ze hem bij de Bruna. Nu alleen bij zeer goed gesorteerde tijdschrifthandels zoals er hier een in Delft zit. In Rotterdam moet hij vast ook wel te krijgen zijn, zoek dus naar een zaak met zeer veel tijdschriften. Ik stuur vanmiddag het testverslag van de Bandit/Revolt/North Evo wel ff door, evenals die van de Fuel08 11m2 (die moet ik nog ff inscannen) Gisteren ook lekker uithaken zeg, jammer genoeg net iets te weinig wind voor echt dikke pop vanuit de kite.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
topper michiel. Ik ga zo even kijken bij de plaatselijke boekenhandels. Anders moet ik helemaal naar de Donner in de stad (ow wacht dat ding heet nu de Selexyz ofzo)..
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
@ Rauwe: Ik heb dat magazine ook gezocht omdat daar een review van mn nieuwe board in stond. Heb hem niet gevonden bij Bruna op CS en ook niet bij Selexyz (maar niet gevraagd).
@ MB: heb je de vorige ook?? met de review van de Skywalker boards??
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ Laurens, check je gmail Zo net even naar de, met de struts nog opgepompte, Bandito in de schuur gekeken, dat ding ziet er nog steeds niet uit Tevens waren de pulley's helemaal vast gaan zitten door die baggertroep ff flink bezig geweest met water om ze schoon te krijgen, en nu doen ze het weer. Helaas kunnen de meeste high-depowerkites niet zonder die dingen, maar liefst zie ik ze niet op een kite zitten Echt zo ontzettend jammer want Ouddorp is echt een vette spot @ Poor: ik heb ze alledrie van dit jaar. Die wil jij zeker ook ingescand hebben Komt eraan, vanavond ofzo
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Tevens waren de pulley's helemaal vast gaan zitten door die baggertroep Ik weet nu waarom een vat olie op $ 134 staat, ze lozen alles in die geile poel in Ouddorp!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Tevens waren de pulley's helemaal vast gaan zitten door die baggertroep Ik weet nu waarom een vat olie op $ 134 staat, ze lozen alles in die geile poel in Ouddorp!!! Dat zou het wel verklaren Kunnen ze dat voortaan niet in de hofvijver doen? Daar staan toch teveel gebouwen omheen om lekker te kunnen kiten. Dit in tegenstelling tot Ouddorp
|
|
|
R.B.
|
Yo dude's, Daar aankomend weekend weer Oosten"wind" voorspeld word ben ik even benieuwd wie er allemaal van plan zijn om naar vrouwenpolder te gaan. Als dit nu een groepje mensen wordt is het misschien wel leuk om te carpoollen en op deze manier besparen we ook nog wat benzine kosten met z'n alle . Laat maar horen wat iedereen er van vindt. de downwinder gaat weer niet door maar ik heb wel zin om ff lekker te varen.
|
|
|
thomasr
|
ik probeer zaterdag op vrouwenpolder te zijn maar de kans is wel erg klein dat mijn ouders willen rijden, en ik weet ook niet of ik zomaar met 'onbekenden' mee mag rijden als er al mensen zijn die mij en .martijn. mee zouden kunnen nemen... ik zal het er even met ze over hebben...
|
|
|
Lauw
Administrator
|
zo te zien wordt vrouwenpolder een hel. zaterdag kan ik zowieso niet, maar zondagochtend denk ik dat ik even een bepaalde spot ga checken!:P
|
|
|
martijn
|
ik probeer zaterdag op vrouwenpolder te zijn maar de kans is wel erg klein dat mijn ouders willen rijden, en ik weet ook niet of ik zomaar met 'onbekenden' mee mag rijden als er al mensen zijn die mij en .martijn. mee zouden kunnen nemen... ik zal het er even met ze over hebben... vergeet de benzine kosten niet thomas, die betalen wij ook uiteraard iemand die misschien kan carpoolen zaterdag?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
zo te zien wordt vrouwenpolder een hel. zaterdag kan ik zowieso niet, maar zondagochtend denk ik dat ik even een bepaalde spot ga checken!:P
@Rauwe: verklaar u nader....."bepaalde spot ga checken" mag ik meedoen met deze secretspot? stuur me anders een pb als je het geheim wil houden.....
|
|
|
Spoon
|
tss, nou ik ga wel naar walibi flevo six flags geval ding als jullie mij er niet bij willen hebben
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wijvenafgezetlaagland is trouwens hardstikke groot. Ben er weleens geweest deze winter na het schaatsen (jawel)
|
|
|
Spoon
|
neuj mn 9 is nog niet gemaakt maar de afspraak voor sixflagswalibeflevo achtig ding wel hey maar ik zag afgelopen zondag tussen de brouwersdam en oudorp ook kites..als je de dam af rijd terug richting rotterdam dan naar links.. welke spot ligt daar dan? daarwaren er maar 4 ofzo bezig terwijl op de dam echt 300 ofzo waren?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zover ik weet is het daar hardstikke verboden, vorig jaar nog mensen bekeurd omdat ze daar voeren.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
@ MB: fijn dat ik er toch ook bij mag horen met mn enorme grote 11m2. (die 7m2 moet er toch maar snel komen...ben wel zoekende hoor).
Hoop zaterdag eigenlijk gewoon weer op een namiddag-draai-maar-naar N-wind zodat ik gewoon naar de Playa kan. Vandaag is hij ook weer doorgedraaid...
|
|
|
hans
|
ik in iedergeval naar vrouwenpolder zondag heb normaal gesproken 2 plekken over en matriaal kan allemaal mee ik rij met een bus
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik ga zondag ook naar vrouwenpolder zoals het er nu uitziet.
Vertek vanuit breda en kan eventueel ook wel 1 iemand meenemen, mocht het nodig zijn.
|
|
|
hans
|
ik vertrek vanuit barendrecht, zaterdag misschien ff contact houden voor tijd af te spreken
|
|
|
Lex
|
ik ben zeer waarschijnlijk zaterdag op vrouwenpolder, zonda gmischien ook! Even lekker eruit tussen die examens!
|
|
|
thomasr
|
ik ga mn ouders helpen met klussen dit weekend, dus voor mij gaat het over deze keer.. misschien zaterdag middag nog even naar de bdam met ze, hopen dat ie NNO wordt! maar echt jammer dat ik niet de hele dag gewoon op vpolder had kunnen kiten lex! kun je die tijd wel missen?
|
|
|
Lex
|
haha ja..aalleen nog frans daarna
|
|
|