|
TtHoM@s
|
Gefeliciteerd lastig hoor tellen hahaha morge avond half 10 trouwens wel vloet maar t valt best wel mee 16:00 -67 21:30 76cm ! zou slufter ook wel te doen moeten zijn
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Maar door stevige zuiderwind wordt het water wel opgestuwd. Het getij wat je daar hebt Thom@s is het astronomische tij, zonder de invloed van wind. Dat maakt het ook zo lastig om in te schatten hoe hoog of hoe laag het soms wordt. Ik zou naar de Slufter gaan, zodat ik donderdagochtend kan lezen wat ik gemist heb
|
|
|
|
Spoon
|
tsjah... dan hebben wij een grotere kwaliteits verhouding dus dan komen wij wel bovenaan, toch maar idd stom dat ik me gewoon met een stuk of 400 posts vergis
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Was weer lekker HAKKUH gistere met Bandit, Rodeo, O en Rauwe. Deze jongens kunnen er echt wat van, daar kan ik nog een hoop van leren. Was af en toe echt hoog springen als je al in de lucht hing en er kwam nog eens een vlaag waardoor je nog hoger de lucht in ging. Heb ook aardig wat klappers gemaakt, voel de spierpijn goed, was echt moeilijk opstaan vanmorgen om 6:30. Morgen ben ik pas weer om 17:30 vrij, dan lijkt de wind alweer ingekakt. Donderdag avond valt er misschien wel wat te beleven. Voor de rest is het niet veel soeps geloof ik, maar dat kan nog veranderen. Was gezellig surfer dudes!
|
|
|
martijn
|
de wind is nou ook niet egt om blij van te worden volgende week ik begin nu egt afkik verschijnselen te krijgen
|
|
|
Lex
|
Hansol, ben jij nog van plan morgenavond te gaan? PB me anders alsjeblieft je 06
|
|
|
hans
|
@lex als het goed is kan ik morgen wel wat vroeger weg en als de wind lekker ga dan wil ik wel een avond sessie doen en sorry lex maar hoe ik een pb verstuur? ik snap er geen reet van ik ben nog niet helemaal thuis in dit gebeuren
|
|
|
ROBST3R
|
Is het niet handig om hier een aparte Kiters uit Rotterdam chatbox te maken? lol
|
|
|
Lex
|
@lex als het goed is kan ik morgen wel wat vroeger weg en als de wind lekker ga dan wil ik wel een avond sessie doen en sorry lex maar hoe ik een pb verstuur? ik snap er geen reet van ik ben nog niet helemaal thuis in dit gebeuren http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?action=profile;u=2059Dan zie je onderaan klik hier om dit lid een persoonlijk bericht te versturen oid.
|
|
|
ROBST3R
|
Is het niet handig om hier een aparte Kiters uit Rotterdam chatbox te maken? lol
Lex?
|
|
|
Lex
|
Dit ligt helaas niet binnen de mogelijkheden
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
MOrgenavond ga ik/wij denk ook ergens een eind middag/avond sessie doen. Denk op Ter Heijde. Of zijn er nog mensen op scheef?
|
|
|
hans
|
@lex als het ik het goed gedaan heb dan heb je nu een p.b ik word nog eens handig in dit gedoe
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
MOrgenavond ga ik/wij denk ook ergens een eind middag/avond sessie doen. Denk op Ter Heijde. Of zijn er nog mensen op scheef?
met zuid is hij daar enorm aflandig. Hij lijkt morgenmiddag al lekker hard te zijn, dus in de middag al sluftah?? ondanks dat ik eigenlijk scriptie moet doen.......
|
|
|
R.B.
|
tja ik weet nu ook weer niet wat ik moet doen want om nou net voor 5 uur rond spijkernisse te rijden schiet geloof ik niet op . Wie weet hoe druk het op de pont van maassluis naar rozenburg is rond dit tijdstip?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Krijgen we windrichtingdislectie van al die rare windrichtingen van de afgelopen weken
|
|
|
hans
|
weet iemand hoe z op rockanje is ik dacht zelf aflandig maar weet niet zeker
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Hmm als het aan de kust met zuid erg aflandig is waar kan ik dan het beste heen gaan? Dacht dat oost aflandig was
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
het gaat los morgen middag-avond. aldus KNMI: De wind draait in de loop van de dag van oost tot zuidoost naar zuid tot zuidwest en trekt boven land nog iets verder aan tot vrij krachtig, kracht 5. Aan de kust is de wind krachtig. als het s'avonds nog waait kom ik ook naar Sluf of Playa. kan smiddags niet.
|
|
|