thomasr
|
:Dlex, ik wel, ik heb sinds 2e pinksteren niet meer op t water gestaan!
|
|
|
martijn
|
ik ga morgen denk wel even, wie weet... als er die 11/12 knopen staan die ze nu opgeven op de b'dam kan ik net varen! wie gaat er nog meer een poging wagen? alleen jij
|
|
|
martijn
|
:Dlex, ik wel, ik heb sinds 2e pinksteren niet meer op t water gestaan! ik sinds de mei vakantie niet meer
|
|
|
martijn
|
@Lex, thomas gaat dus ook niet meer wakeboarden. Zullen wij anders gaan?
|
|
|
Lex
|
nee man..zit echt volgeboekt:P ...wil wel een andere keer
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Jaaaaaa hoooorrrrrrrrr ik ben er weer en hup de wind is weg. Okay ik voel 'm al aankomen maar ik blijf. We kunnen natuurlijk ook gezamenlijk vaststellen dat Michiel 'm stiekum mee heeft gepikt in z'n boardbag. Maar ik heb net windguru abbonement betaald dus de wind is paid for en besteld dus onderweg!
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
Waar sta je dahn
Richard @
|
|
|
|
thomasr
|
hey jongens als je nu op windguru kijkt bij brouwersdam, 2e kolom, denk ik dat ik vanmiddag toch maar even ga.,!
|
|
|
El Rudo
|
mmm ik zat er ook naar te kijken tot nu toe is íe in het echt iets harder dan de voorspelling. wordt mss playa of nudie voor mij...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Rudooooo, welkom terug, kerel. tis niks vandaag volgens mij. Nu volgens AWD 3,9 m/s dus....is niet veel nou ik hoop dat je abbonementsgeld aankomt want ik heb er weer zin an. het is namelijk al veeeeeeeeel te lang geleden dat ik gevaren heb,(en voor jou ook) namelijk afglopen maandag, en dat is al 5 dagen! see you.
|
|
|
El Rudo
|
Ha Ron, niet zo huilen want er staat nu gewoon 13 N knopen op de playa en die blijft nog even. Ik voel een avondunit aankomen, beetje vlagerig mss maar vlak en geen strØming
|
|
|
thomasr
|
ik ben gelukkig niet meer geweest naar de brouwersdam, als ik zo de wind zie van afgelopen paar uurtjes.. we waren al onderweg, ik voor de zekerheid nog even het thuisfront bellen hoe hard het blies op de dam waren dat maar een schrale 10 knoopjes.. :'(
|
|
|
thomasr
|
ik heb btw wel mn kite verkocht, die van mn avator, heb nu dus nog een boxer sle 12m, wat zal ik hierbij nemen met mijn 65-70 kilootjes? kan 7m zeker net niet?
|
|
|
TtHoM@s
|
ik heb btw wel mn kite verkocht, die van mn avator, heb nu dus nog een boxer sle 12m, wat zal ik hierbij nemen met mijn 65-70 kilootjes? kan 7m zeker net niet?
7 meter bow past perfect
|
|
|
thomasr
|
Ja? dat zou wel chill zijn, dan koop ik er misschien een 7.5 Boxer sle bij, alleen wil ik er ff één hebben waarbij je zo'n bar hebt waarbij je leash niet in de knup gaat als je draait of je kite loopt, en dat heb je niet bij Boxer sle's, of je moet dan zeker kite only kopen en een losse bar kopen waarbij de leash door de bar heen zit..? of heeft er iemand een goed alternatief, (ik heb een boxer sle 7.5 gezien compleet 500 euro...) thans iig!
|
|
|
martijn
|
waarom neem je niet een 7m warroo 08? in de 600 euro compleet.... die 12 m boxer kan je als je hem goed depowerd net tot 20 knp houden. Die 7 m vaar je al vanaf 20 knp of minder, vraag maar aan Olten (the O).
|
|
|
|
|
thomasr
|
thanks tijnie! is misschien ook wel een goeie optie, maar dan moet ik er nog bijna 200 bijsparen ofzo... en ik weet niet of ik daarop kan wachten..
|
|
|
Mr the Emperor
|
Damn, het ziet er niet goed uit komende week.
|
|
|
hans
|
gelukkig is de nieuwe kitemagazine er weer kunnen we er toch nog een betje over weg dromen :'(
|
|
|
zwelg
|
zeg mister u el rudo hoe ziet het er uit voor morgen avond op de windguru pro ... zie hier en daar wat verschillen alvast bedankt...
|
|
|
El Rudo
|
Zeg maar JE tegen U zwelgmans! Tegen je vrouw mag je u zeggen maar dan om andere redenen Maar even windguru gecheckt, die zegt rond 16:00 een beetje wind N 9/12kn, watersportweer geeft ineens 14kn N aan rond die tijd. Windfinder superforecast geeft precies een dip in de middag. Mijn ervaring is dat als wsw en windguru pro hetzelfde zeggen dat de kans groot is dat we dat ook krijgen. Ben wel toe aan een beetje kiten, zelfs een laffe cruisesessie met het grote hunnebed zie ik wel zitten...
|
|
|