@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
@ arjan je hebt zo'n nederlandse naam en dan dit Ik zal aan jullie denken want zondag zit ik en mijn kitemaatje op die droom eiland Maar veel plezien en dat zal wel lukken denk ik. O ik wil die kiteloop handle pass van je zien Ach...............zit er met mijn hoofd niet echt meer bij!
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
@ arjan je hebt zo'n nederlandse naam en dan dit Ik zal aan jullie denken want zondag zit ik en mijn kitemaatje op die droom eiland Maar veel plezien en dat zal wel lukken denk ik. O ik wil die kiteloop handle pass van je zien en oh..... ja, Arjen en niet Arjan!!
|
|
|
R.B.
|
Citaat Homer Simpson:
Dooooowwwww
|
|
|
D.D
|
Joowww straks nog autostrand of sluftertje:) Ik kan helaas niet al te lang blijven!!:( Ben er rond 1 uur
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@mb wat is dat? worden wij niet uitgenodigd voor de BBQ Als jij met mijn schoonfamilie wil zitten, be my guest! Ik zal aan jullie denken want zondag zit ik en mijn kitemaatje op dit droom eiland Veel plezier en wind toegewenst! En breng verslag uit hoe het was als je weer terug bent
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Niet meer gaan!!!! wind is weg en komt niet meer.
De windsnelheid op 13 juni 2008, 12:20 uur is 6.1 m/s De windstoot op 13 juni 2008, 12:20 uur is 7.2 m/s
|
|
|
KiteDemon
|
gasten wie houd die boom even stil naast m'n raam - ik heb een deadline met de nadruk op DEAD vandaag, en niet voor beulen met een kitevlieger... worrrrrr gek hieroo
Ha ha....gewoon negeren....die deadline dan. Toen gister de meters acuut naar de 10 m/s sprongen paniek alom. Gsmmetjes stonden roodgloeiend en zelfs een paar Sluftersloeries ermee uit hun meetings getrokken om eindelijk weer eens los te gaan. En was het het allemaal waard om zomaar weg te rennen van het werk..?? MEER DAN!!!!!!
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Dat je zo stom bent is 1, maar dat je je misere ook nog eens op internet gaat zetten
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
stond al in de lounche, waar ie ook hoort
*edit Morres...maar niet heus
« Laatste verandering: Juni 13, 2008, 13:01:24 door Morres »
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
gasten wie houd die boom even stil naast m'n raam - ik heb een deadline met de nadruk op DEAD vandaag, en niet voor beulen met een kitevlieger... worrrrrr gek hieroo
Ha ha....gewoon negeren....die deadline dan. Toen gister de meters acuut naar de 10 m/s sprongen paniek alom. Gsmmetjes stonden roodgloeiend en zelfs een paar Sluftersloeries ermee uit hun meetings getrokken om eindelijk weer eens los te gaan. En was het het allemaal waard om zomaar weg te rennen van het werk..?? MEER DAN!!!!!! Ik heb deze deadline al genoeg genegert, ik kom nu in de zone van professioneel risico... Maar bedankt voor de steun! not
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@Ron, zag er erg pijnlijk en stom uit, maar wel weer even lache Best kans dat hij zijn voet definitief moet missen, zo'n strook beton weegt minstens 30kg, en het waren er een aantal op elkaar. Beetje guilotine idee, maar dan met een bot mes
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
stond al in de lounche, waar ie ook hoort
*edit Morres...maar niet heus
« Laatste verandering: Juni 13, 2008, 13:01:24 door Morres »
hé wijsneus.
|
|
|
thomasr
|
zaterdag zijn .Martijn. en ik bijna zeker op de Brouwersdam... laat maar vollopen dat ding morgen! lekker met de 12 (noodgedwongen )
|
|
|
martijn
|
Lexie nog gefeliciteerd.
Was het hier ook maar 26 graden en 20 knopen of meer..
hopenlijk wat wind morgen. wat denken jullie??
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
hopenlijk wat wind morgen. wat denken jullie?? Ik denk WNW krachtje 5 Bfrt met uitschieters naar 6 in de middag vanaf een uur of twee. Deze hele week zijn de voorspellingen veel lager dan ook uitgekomen is. Kijk als voorbeeld naar gisteren. Ik heb er vertrouwen in Maarja, voorspellingen dus opgepast, beter praat je er niet over om de goden te verzoeken....
|
|
|
martijn
|
hopenlijk wat wind morgen. wat denken jullie?? Ik denk WNW krachtje 5 Bfrt met uitschieters naar 6 in de middag vanaf een uur of twee. ik heb niks gezegd
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
als dat zo zou zijn...... ik rij morgen dan om 9 uur weg naar bdam WAT ZEI IK NOU!!! Sssssssssssssssssssssssst!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
AAAAAAARGGGHHH>>....wordt wel beetje gek inmiddels...kon ik vanmiddag/vanavond..en mn maatje ook...is die fucking wind weer weg...
@MB: Waar haal je die wind nu weer vandaan voor morgen??? WSW zit er redelijk goed bij de laatste dagen...en die geeft niks voor morgen...
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
UPDATE:
HVH neemt weer toe!!! Komt misschien nog goed! Als hij komend kwartier verder toeneemt dan ga ik alsnog!
Nevermind.....grr...
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Allemaal praatjes de wind was er gewoon de hele dag niet altijd even sterk. Een hoop hufters gingen te vroeg weg want toen hun naar boven liepen nam de wind toe. En toe ik weg ging om 19u was de wind ook weer goed na een dipje van 20 min. Dus de mensen van de avond sessie zullen wel genieten. Chop was nasty maar wel te doen, de stroming was verschrikkelijk tot dat het weer laag werd. Gelukkig was de wind goed zodat ik de hele dag niet hoefde te lopen en van onze zeehond vrienden kon genieten die zo af en toe even kwamen koekeloeren wat er op het water gebeurde. http://picasaweb.google.nl/surfensoul/Slufter13Juni08
|
|
|