|
ROBST3R
|
Ik heb nieuwe waroo`s 2008 9m en een 13 mtr gekocht voor $1550 exc bar + dat ik mijn 11m 2007 heb ingeruild voor $650 die ik vorig jaar heb gehaald voor $750. Dus totaal was ik kwijt $900= 581,46 Euro
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ROBST3R: mooie deal en mooie kites Waar heb je ze vandaan omdat je het over US dollars hebt? Wat een teringweer vandaag zeg, heerlijk zonnetje, heel veel wind bij mij in de tuin en de stad, maar AWD gaf geen zuchtje aan, zelfs niet genoeg in Ijmuiden. Morgen lijkt al helemaal ene drama te worden. Ik probeer a.s. woensdag al vrij te houden. Lekker S-bend en frontloop oefenen e.d. zit er dan niet in, zal rond 6/7Bfrt worden zo te zien. Ook lekker
|
|
|
|
Alferink
|
Ook morgen niet echt een wapper volgens mij.
|
|
|
thomasr
|
Wat een teringweer vandaag zeg, heerlijk zonnetje, heel veel wind bij mij in de tuin en de stad, maar AWD gaf geen zuchtje aan, zelfs niet genoeg in Ijmuiden. Morgen lijkt al helemaal ene drama te worden. Ik probeer a.s. woensdag al vrij te houden. Lekker S-bend en frontloop oefenen e.d. zit er dan niet in, zal rond 6/7Bfrt worden zo te zien. Ook lekker bij mij ook, was partytent aan 't opruimen van mn broers slaagfeest, en waaien jongen aan de Maas, maar nee, op alle actuele windgegevens stond niet meer dat 5 m/s.. maar ja eerst effies snel een torch 07 8m proberen op de kop te tikken, anders wordt het 9m, maar wil graag lekkere high=end hebben
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vandaag wordt helemaal niks Sinds gisteravond ligt AWD site plat (alle metingen zijn om 21:30 uur gestopt en geen bulletins meer). Maakt voor vandaag niet uit, want de overige bronnen zeggen ook geen woei Overigens is de dikke woei voor woensdag een lekker oefenwindje geworden, de harde wind is naar donderdagochtend door gesluisd. Godzijdank wel eindelijk de ZW weer terug, ik kijk er halsreikend naar uit. Ik ga woensdag ook proberen vrij te houden Wat een kloteweekend, had er goede hoop op vrijdag, wat een domper. En ik weet dat veel mensen die wel door de week werken ook ontzettend veel verwacht hadden van dit weekend :'(
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
MB, je weet onze gevoelens weer goed te voorwoorden! Ik ga ook voor woensdag en/of donderdag avond!
@ Robster: Kan jij dan ook??
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mmm begint hier waaien... zal wel een dooie mus zijn. het was een neus... maar windguru pro kom er maar in: mjammie!
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Zoals het er nu uitziet ben ik woensdag avond pressent !
|
|
|
ROBST3R
|
ROBST3R: mooie deal en mooie kites Waar heb je ze vandaan omdat je het over US dollars hebt? Wat een teringweer vandaag zeg, heerlijk zonnetje, heel veel wind bij mij in de tuin en de stad, maar AWD gaf geen zuchtje aan, zelfs niet genoeg in Ijmuiden. Morgen lijkt al helemaal ene drama te worden. Ik probeer a.s. woensdag al vrij te houden. Lekker S-bend en frontloop oefenen e.d. zit er dan niet in, zal rond 6/7Bfrt worden zo te zien. Ook lekker Hey Michiel, ik heb ze van Bonaire!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ Rudo: idd. was-sen-neus, hier gaan de bomen ook als een gek heen en weer, evenals gisteren. Misschien worden we allemaal wel geplaagd door de windgoden, wat hebben we misdaan @ Robst3r: vet man, ik moet daar ook maar eens heen gaan. Is daar een shop of zoiets, en hebben die ook F-one? Zo, en dan nu maar naar een verjaardag in scheveningen, vlakbij het strand. Als ik dan kites zie ga ik gelijk maar weg om de sfeer niet al te negatief te beinvloeden, maar het zal wel niet
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Robst3r goeie deal man! Zelf zoek ik ook nog een 2008 waroo, maar dan een 11m. Weet jij nog ergens een goede deal? Mag ook een gebruikte zijn.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
zo twee dagen gewerkt, nu die nieuwe bar scoren:) woensdag ziet er wel nice uit en donderdag ook!
|
|
|
Lex
|
woensdag moe tik werken van 7-10 sochtends, weet niet of jij nog gaat woensdag hans? Donderdag werken van 8-17 en vrijdagmiddag naar egypte vliegen!
|
|
|
hans
|
lex ik denk wel dat ik woensdag eind van de middag,avond ga pffffff... ben net terug uit zwitserland ff een klein feesie gevierd
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik ga vriend Wouter eens bellen... ff een Rise 8 mtr. testen op woensdag. laat het maar snel woensdag worden. lang leve die heeeeeeeeeeeeeeeeerlijke depressies.
|
|
|
martijn
|
Hansol, zou ik samen met Lex ook mee kunnen rijden woensdag? uiteraard voor een mooie vergoeding van de benzine tering, het is voor mij nu al 2 maanden geleden dat ik goed gepowered heb kunnen varen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Inmiddels voor donderdag nog meer woei, hoewel de woensdag er zeker niet verkeerd uit ziet. Evenals vrijdag nog steeds wind opgegeven. Laat het dit keer geen wassen neus zijn zoals vorige week die we maar snel moeten vergeten
@ Martijn: woensdag misschien te hard voor je Link, hou de voorspellingen goed in de gaten. Ron heeft het al over een 8m2.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hmmm. woensdag lijkt al iets rustiger te worden maar nog wel goed hoor! Windfinder heeft iets aanpassing gedaan. KNMI geeft donderdag wel meer op maar ook veel regen. (wind dan ook vlagerig.) woensdag nagenoeg droog en wat zon dus waarschijnlijk beste optie. @Rudo: wat zegt jou guruhoeroe? Kijk ff naar verwachting woensdag 12:00 van KNMI (plaatje) luchtdruk daalt al op woensdag dus aantrekkende wind. Occlusie,(paarse lijn) komt er pas later aan (woensdag op donderdag nacht) dan ook pas eerste regen. lets kick ass on wednesday.
|
|
|
|