hij was lekker, voelde harder dan die 9ms die nu op de windmeter staat...
Die ervaring deel ik met je. Rudo en ik zijn in de ochtend een dikke upwinder gaan maken naar de Slufter, omdat er verdacht weinig kites daar in de lucht hingen. We hadden dikke wind, zo dik dat Rudo bijhouden met z'n 9m2 echt een sport begon te worden (die gozer kan echt lekker kiten nu
)
Toen we op de Slufter kwamen was de wind een stuk minder, zelfs even doorgevaren vlak voor open zee. Op de weg terug weer dikke wind zodra we de lijn van de grote zandplaat voorbij waren. Ik snap er niets van, nog nooit meegemaakt. Meestal is het andersom
Tevens op Playa zulke harde wind gehad dat ik de strap weer moest gebruiken, en dat moet alleen als er vlagen van in de 30kn tussen zitten
Kortom, wat een topdag en weer wat tricks geleerd. Wel flink veel blauwe plekken en een paar kneuzinkjes, maar het is dan ook een echte mannen (met grijze haren) sport
ga nu eerst lekker een gyros scorren en een heerlijk koud biertje!
Top dat je het naar je zin hebt @rjen, maar pas je een beetje op Sonja Bakker? Een weekje Griekenland was voor mij ook weer 3kg erbij van al die giros, tsatziki en alle andere lekkernijen
Overigens, Rudo: waar blijven de Rise 12m2 stevig gepowered hak ende boek foto's? Zet ze anders ff op Picasa. Of was die camera van Ron?
En nee, ik ben niet echt op tijd gekomen, en voel me daar niet lekker bij.
Moet echt meer disipline in mijn donder krijgen