JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
@ Robster: netjes meteen je avatar aangepast! Moet ik ook eens doen...
Als het mrgenmiddag droog is...en 25 knopen, zou ik liefst voor safe gaan op de Playa....en daar gewoon veel beginners afraden te gaan varen....dan valt de drukte wel mee! Wel jammer dat het half 2 laag is....maar op Slufter zal het dan helemaal druk zijn met alle hakkers en beulers...
|
|
|
R.B.
|
Gisteren was ik op het autostrand en het was goed te doen. Op een gegeven moment was me schroefje van me strap los gegaan maar ik had geen zin om dat stuk naar me tas te lopen en ik wou dus wachten op de vloed. Zo gezegd zo gedaan ben van het autostrand upwind naar de slufter gevaren (tjempie was nog best vermoeiend). Dacht dat iemand op de slufter vast wel een schroevendraaier had, helaas niemand. Toen maar met het clipje van een bierblikje het schroefje een beetje vastgedraaid . Toen even een paar golfjes gepakt op de slufter en toen weer als een raket terug naar autostrand en uiteraard op de terugweg zo veel mogelijk golfjes proberen te pakken. Eenmaal terug was het vloed en was het maar 10 m naar me tas lopen. Maar conclusie 1 uur upwind varen om bij de slufter te komen (schat ik zo) 8 min om weer downwind te gaan en terug bij het autostrand te komen. Al met al wel lachen. Maar hoor ik dat het zonder loopdag wordt?? Dan ben ik ook van de partij
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
whahahah zondag loop dag, ben benieuwd wie de sickste loop eruit gaat gooien:)
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
en daar gewoon veel beginners afraden te gaan varen....dan valt de drukte wel mee!
Jammer maar die vlieger gaat niet op.... en de mijne wel
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Een Snelle loop in combinatie met de bar van je af gebeurt er niet veel, dus alleen een langzame loop met bar aangetrokken of unhoocked tellen we. Niet vergeten foto's te maken.
playa is ondiep dus pas op.
Ik heb het nr. van de trauma heli, kustw8 en eerste hulp al in mijn snel keuze menu gezet.
|
|
|
jeroen90
|
whahahah zondag loop dag, ben benieuwd wie de sickste loop eruit gaat gooien:)
loopcontest op autostrand:P
|
|
|
D.D
|
Ik doe mee met de loop contest! fucking veel zin:D Ik ga nu de foto's van donderdag ff snel ergens online zette:)
|
|
|
R.B.
|
Nou als we dan met z'n alle tegerlijk op de parkeerplaats afspreken en iemand heeft een goede camera dan wordt het wel lachen.
1. hardste/ verste kiteloop 2. hoogste kiteloop 3. dikste crasch
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
qua upwinder naar de sluf, woensdag ook gedaan met MB, idd vermoeiend. als je er bijna bent moet je niet te dicht bij het strand (ZO puntje van de slufter) komen wan de stroming zet je gelijk 50m downwind - ik had die MB er eerst nog uit ge-tackt maar uiteindelijk was hij er toch eerder... vond ie leuk. Ik doe nog ff niet meer met de kiteloop contest - mag niet van m'n opdrachtgevers.... ik neem wel gaffer en plankjes mee om benen armen piemels en hoofden te spalken
|
|
|
D.D
|
Heb nu effe geen usb stick om de fotos van de andere laptop op deze pc te zette doe ik vanaaf wel:)
|
|
|
DENNS
|
ik doe mee zondag!:D
|
|
|
|
hans
|
ik denk dat ik er ook vroeg ben, kan ik vast ff oefenen voor dikste crasch
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik ben morgen ook van de partij, kan inmiddels goed blijven staan en ga oefenen met hoogte lopen en keren van links naar rechts( val nu nog steeds stil wanneer me kite terugstuur na 12 uur).
Heb wel een vraagje zie dat de wind vrij pittig word.
Ik kan me stuur of depower lijnen of vershillende knoopjes bevestigen. Doe op dit moment zowel depower als stuur lijnen aan het achterste knoopje, zodat ze beide maximale lengte hebben. Wat kan ik het best kwa bevestiging doen, mocht de wind net iets te krachtig zijn voor mijn 12 m cult ?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ik had die MB er eerst nog uit ge-tackt maar uiteindelijk was hij er toch eerder... vond ie leuk. Idd. Er zijn twee tot drie plekken waar de stroming fors is waar je zo ver mogelijk doorheen moet varen om idd. niet downwind uit te komen. Met ZW is het idd. een uur opwind ongeveer naar de Sluf, terug juist weer vet snel dankzij ruime windse koers. Met laag water kun je dan langs de zandbanken naast het vogelgebied bloedsnel terug racen. Morgen ben ik ook van de partij. 13:30 uur laag water, en ook gedurende een lange periode. Maar niet zo heel laag met -50cm onder NAP plus ZW die al dagen water opstuwd. Playa zeker wel te doen om de mega overbevolke slufter te ontzien.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik ben morgen ook van de partij, kan inmiddels goed blijven staan en ga oefenen met hoogte lopen en keren van links naar rechts( val nu nog steeds stil wanneer me kite terugstuur na 12 uur).
Heb wel een vraagje zie dat de wind vrij pittig word.
Ik kan me stuur of depower lijnen of vershillende knoopjes bevestigen. Doe op dit moment zowel depower als stuur lijnen aan het achterste knoopje, zodat ze beide maximale lengte hebben. Wat kan ik het best kwa bevestiging doen, mocht de wind net iets te krachtig zijn voor mijn 12 m cult ?
ik betwijfel of je morgen de 12 kan oplaten, het gaat los morgen.... vanaf een uur of 12:00 zeker minimaal 22-23 knoop en dat is echt te heftig voor je. en als er nog veel buien/bewolking-activiteit is zullen er ook hardere vlagen bij zitten.
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Thanks, was ik al bang voor. Voor 12 uur ziet de wind er wat rustiger uit, dus ga proberen op tijd er te zijn.
Zie dat het ijsselmeer een stuk minder knopen geeft, dus mocht autostrand te zijn rijd ik daar denk heen.
|
|
|
|
DENNS
|
Morge 8m2 C
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En 7.5m2 (Bandit, BoxerSLE, Cult, Helix...) en 9.5m2 (Ron's loop*-machine de OR One07) (*: fonetisch: loepmasjienuh, dus niet een slechte hoogteloper die One)
|
|
|
hans
|
word morgen hatsekidee even smikkelen en smullen , ook ff een citaat van bor de wolf fabeltjeskrant
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik kom morgen ook wel "lopen" trek dan natuurlijk ook mijn stoutste schoenen aan!
Heb er zin an!!! 10:00 is mooie tijd, hopelijk krijgen we een partij hondenweer met veel wind!
|
|
|
ROBST3R
|
grappig neem me 9 dus maar mee:D
|
|
|