|
mark.vanloon
Geen avatar
|
Ik sla ook ff over vandaag. Morgenavond kan ik ook niet. Dus hoop zaterdag weer..
Voelde vandaag mn beentjes wel zeg...van zondag en van gister... Ik heb maar tot half 9 gevaren omdat mn transport nog wat minder conditie had waardoor die al aardig gaar was na 2 uur....maar was voor mij ook wel genoeg geweest...
Transport? en bedankt....
|
|
|
|
mark.vanloon
Geen avatar
|
Hey Jochen, na twee pagina's berichten te hebben gelezen weet ik ineens weer waarom ik nooit op deze site kom....
|
|
|
thomasr
|
Hey Jochen, na twee pagina's berichten te hebben gelezen weet ik ineens weer waarom ik nooit op deze site kom....
en waarom dan?
|
|
|
|
Alferink
|
Wij willen graag een uitgebreide analyse zodat wij dit kunnen zien als een leermoment om zo onze competenties voor de toekomst te bepalen.
|
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hmm...ja...niet echt netjes van mij natuurlijk....zelfs niet als je weet dat je hier alles met een korreltje zout moet nemen (vooral veRhalen over de skills van iedereen :-)) Maar goed...ik had het ook totaal niet denigrerend bedoelt ofzo, meer zo van: snel ff je avond optypen, en waarom iemand ophemelen en met naam en toenaam noemen terwijl die hier zelf niet komt en anderen hier hem ook niet kennen. Enfin...gewoon lompe woordkeuze, klaar. Maar laten we ff rechtzetten: Mark is een erg aardige gozer, die woensdag gewoon enorm moeite voor me heeft gedaan door later te gaan kiten dan hij wilde, en ook nog eens me op een onvindbare plek kwam oppikken...dus helemaal top! Zonder zulke jongens kwam ik gewoon niet op het strand! En ook nog eens een prima kiter met veel lef en goede skills! Ik heb ook wel ff aan dit forum moeten wennen....maar nu...tja net zo slecht als de rest... @ Mark: check je mail!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Net thuis, heb nog even avond sessie gedaan op playa! Stond om 19:00 op t, water wind ging weer toenemen en stond aardig gepowerd met de 11m2! Sprong over golf en deed een back-loop, wind viel even weg waardoor ik de kite te laat nog kon insturen. Klapte op t water en de kite liep helaas leeg! Kon dus vrij weinig meer. Dank aan diegenen die mijn board netjes bij me gebracht heeft! Super gevaren nog even voor de rest
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Gisteren Na 19u ging de turbine aan en konden de 9 en 7m kites weer uit de tas gehaald worden. Ik had zelf geen tijd om te blijven omdat ik belangrijke dingen had te doen maar kon zien dat jullie het naar jullie zin hadden.
|
|
|
martijn
|
als het rond half 2 nog steeds waait kom ik ook nog ff naar oostvoorne, eerst ff tentamens maken... Ik wil wel de meeste krachten besparen voor zaterdag
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
word het nog wat vandaag aan het einde van de middag avond jongens??? zo te zien aan El Rudo z'n grafiekje wel.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
word het nog wat vandaag aan het einde van de middag avond jongens??? zo te zien aan El Rudo z'n grafiekje wel.
mmm watersportweer geeft om 18:00 19 knopen, ik schat dat het waait vanmiddag, probeer ook nog even te komen (sluf)
|
|
|
Hard2Handle
|
mmm watersportweer geeft om 18:00 19 knopen, ik schat dat het waait vanmiddag, probeer ook nog even te komen (sluf) ziet er goed uit El Rudo maar ik snap alleen de 19 knopen niet om 18:00, op jouw grafiekje zie ik juist een dipje om 18:00
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
als je wilt kiten moet je nu gaan, wie gaaat???
|
|
|
thomasr
|
als het rond half 2 nog steeds waait kom ik ook nog ff naar oostvoorne, eerst ff tentamens maken... Ik wil wel de meeste krachten besparen voor zaterdag tijn, ik krijg net een mailtje van boardsports.nl dat mn kite pas maandag verzonden kan worden.. dus ik hoop dat het niet te hard waait voor de 12, anders kan ik straks nog niet!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
als het rond half 2 nog steeds waait kom ik ook nog ff naar oostvoorne, eerst ff tentamens maken... Ik wil wel de meeste krachten besparen voor zaterdag tijn, ik krijg net een mailtje van boardsports.nl dat mn kite pas maandag verzonden kan worden.. dus ik hoop dat het niet te hard waait voor de 12, anders kan ik straks nog niet! 12 kan vandaag hoor!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
als het rond half 2 nog steeds waait kom ik ook nog ff naar oostvoorne, eerst ff tentamens maken... Ik wil wel de meeste krachten besparen voor zaterdag tijn, ik krijg net een mailtje van boardsports.nl dat mn kite pas maandag verzonden kan worden.. dus ik hoop dat het niet te hard waait voor de 12, anders kan ik straks nog niet! thomasr of je haalt hem op
|
|
|
thomasr
|
@Ron: sorry ik bedoelde zaterdag:P @the O: dat had ik al voorgesteld bij mn ouders, maar die vinden almere te ver weg...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
gaat er iemand nog, hij gaat namelijk afnemen naar 3-4 en volgens mij is die daling nu al ingezet...:S
|
|
|
Alferink
|
Eind v/d middag/avond wordt die weer harder volgens mij hoor
|
|
|
Hard2Handle
|
@RP ik zit jammer genoeg op mijn werk en zie de boompjes heen en weer gaan gggggrrrrrr , misschien eind van de middag begin avond.
|
|
|