JO'Neill
|
@ wouter...ben benieuwd man!! :D (H) @ O: Leuke fotos man !! ben benieuwd naar het crash movietje
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@MB je bent te vroeg weg gegaan even nadat jij weg was was iedereen met 7m aan het beulen. Mijn vermoeden dat het beter werd in de namiddag is dus nogmaals bevestigd. Van een maat hoorde ik dat het op Neeltje Jans ook pas na 1600 uur los ging. Maar vol gepowered op je 7m2 zoals woensdagavond...... Leuke foto's
|
|
|
martijn
|
sorry voor jullie jongens, maar ik ben best blij dat het deze week niet gaat waaien
|
|
|
|
Alferink
|
sorry voor jullie jongens, maar ik ben best blij dat het deze week niet gaat waaien Laat je je kite maken of is die rijp voor een rituele verbranding? Ik heb het zelf niet zien gebeuren, maar vriend van me wel. Scheen er best lullig uitgezien te hebben.
|
|
|
martijn
|
ik ga hem idd laten maken. geld om nu gelijk een nieuwe kite te kopen heb ik niet. En eer dat het geregeld is met de verzekering zijn we ook weer een paar maanden verder. Het wordt dus zo snel mogenlijk naar de zeilmaker brengen en dan verder met een lapjes kite totdat ik een nieuwe kan kopen
|
|
|
martijn
|
owja, als ik een nieuwe heb kunnen we wel een wedstrijd doen wie heb als eerst helemaal sloopt. Per persoon krijg je 5 minuten om hem tijdens een sprong zo hard mogenlijk te laten crashen zodat de kite helemaal kapot is. De kite mag je dan hebben en de bar gaat dan de verkoop in (die krijg je dus niet )
|
|
|
thomasr
|
owja, als ik een nieuwe heb kunnen we wel een wedstrijd doen wie heb als eerst helemaal sloopt. Per persoon krijg je 5 minuten om hem tijdens een sprong zo hard mogenlijk te laten crashen zodat de kite helemaal kapot is. De kite mag je dan hebben en de bar gaat dan de verkoop in (die krijg je dus niet ) hahha goed idee, ik wil als eerste
|
|
|
|
martijn
|
hahaha, hier in dit topic moeten we wel al die dikke crashes filmen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat wil je er voor in de plaats gaan kopen Martijn? En een goed gerepareerde kite kan echt nog wel een tijdje mee
|
|
|
martijn
|
En een goed gerepareerde kite kan echt nog wel een tijdje mee achja, daarom ook. zeker op oostvoorne is het alleen maar beter en fijner om met een gerepareerde kite te varen. Aangezien je toch zo een kite door je lijnen hebt, of er vaart een dikke duitser vol je kite in . Wat wil je er voor in de plaats gaan kopen Martijn?
Ik vondt persoonlijk die Rev ook een heerlijke kite, veel beter dan mijn link. Volgens mn pa handelen die Duitsers het altijd wel netjes af. Als hij het nou ook goed bij mij doet kan ik misschien die 09 rev kopen, wat ziet die kite + bar er gruwelijk uit zeg! Binnenkort ook maar eens aan Thomas zn Warroo hangen. En er is zoveel keus. Echter vindt ik het ook wel weer fijn om bij ss te blijven. Mijn gedachten gaan nu uit naar een rev, maar Michiel's bandit voer ook top. het gaat dus nog moeilijk worden.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
michiel bandit, in het weekend wel.. is rustig, alleen lastiger te tricken, mjah met die golfjes is het juist ook wel weer leuk om tricks te oefenen. Zie hier een hele fout platte 3 (als in nog veels te veel aangekant, zie spray).
|
|
|
martijn
|
heb je nog meer vette foto's Laurens?
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Leuke pics RP, eindelijk eens wat vastgelegd. Ik ga graag eens mee naar TH, ziet er wel ok uit (geen extreme golven...)
Maar goed...voorlopig geen wind...
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Koop een van onze kalenders om martijn aan een nieuwe kite te helpen .
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hee O je kan iig beter fotosjoppen dan loopen! doe die eerste es in hogere res?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
olten ik vind het best wel eng waar jij al die plaatjes vandaan haalt:P?
|
|
|
thomasr
|
HAAHA meesterlijk ik bestel ze!
|
|
|
The O
|
olten ik vind het best wel eng waar jij al die plaatjes vandaan haalt:P?
Plaatjes komen uit een comedy dus don't worry. "Ik kan de pic's weg halen als het moet"
|
|
|
Lauw
Administrator
|
whahaha nee man, vind ze zwaar komisch. Alleen ben ik nou die dunne in de bovenste??
|
|
|
The O
|
whahaha nee man, vind ze zwaar komisch. Alleen ben ik nou die dunne in de bovenste??
Helaas wel. Als je liever in z'n lichaam(zie plaatje) zit, zal ik daar in het vervolg rekening mee houden.
|
|
|
|