Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
dat zijn list prices Arjan, Wouter kan je vast en zeker price slappen. Ik heb een paar aanbiedingen gezien en daar is weinig tot niks mis mee. mail 'm ff wouter@stormchaser.nlik beaam dit.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
dat zijn list prices Arjan, Wouter kan je vast en zeker price slappen. Ik heb een paar aanbiedingen gezien en daar is weinig tot niks mis mee. mail 'm ff wouter@stormchaser.nlik beaam dit. Oke.....maar zitten de prijzen op gelijk niveau met Best??
|
|
|
Wouter
|
Hey Arjen. Je hebt nog een keer een barretje voor me gered..... Prijzen....Tegen die tijd dat je een nieuw setje nodig hebt ga ik graag voor je goochelen met mijn casio. :-)
@ Martijn. indien je de kite koopt geef mij even een mailtje met je gegevens. Dan zet ik de garantie over op jou naam. 10m is top!
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Hey Arjen. Je hebt nog een keer een barretje voor me gered..... Prijzen....Tegen die tijd dat je een nieuw setje nodig hebt ga ik graag voor je goochelen met mijn casio. :-)
@ Martijn. indien je de kite koopt geef mij even een mailtje met je gegevens. Dan zet ik de garantie over op jou naam. 10m is top!
Ja...inderdaad op IJmuiden was dat! Je hoeft me geen prijzen te geven, wil alleen weten of je prijzen dicht in de buurt van Best komen. Op zich heb ik mijn keus gemaakt om voor best te gaan maar OR ziet er goed uit dus wie weet. Je mag me natuurlijk ook even een pm'tjes sturen.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Arjen, ik zou het niet doen. Ten eerste worden het gewoon teveel van die kites, en gebrek aan variatie is nooit goed. Daarnaast moet ik Michiel gelijk geven, op een gegeven moment wil je ook wel weer eens naar beneden, de bovenkant van de duinen en het uitzicht gaan op den duur vervelen. Het is ook koud daar boven! Daarnaast is het natuurlijk helemaal niet goed keihard gepowered te blijven varen en maar tricks te doen, of om gigantisch en met het grootste gemak te poppen, want je hebt dan snel geen uitdagingen meer. Nou en zo'n vet low end lijdt tot vereenzaming op het water en aggressie op de kant, dit matcht niet met jouw sociale en vriendelijke karakter. Ten slotte kan je geen ellenlange en rijk geïllustreerde topics schrijven over alles wat kapot is aan je kite (dit ga ik zelf vooral missen).
need I say more!
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Arjen, ik zou het niet doen. Ten eerste worden het gewoon teveel van die kites, en gebrek aan variatie is nooit goed. Daarnaast moet ik Michiel gelijk geven, op een gegeven moment wil je ook wel weer eens naar beneden, de bovenkant van de duinen en het uitzicht gaan op den duur vervelen. Het is ook koud daar boven! Daarnaast is het natuurlijk helemaal niet goed keihard gepowered te blijven varen en maar tricks te doen, of om gigantisch en met het grootste gemak te poppen, want je hebt dan snel geen uitdagingen meer. Nou en zo'n vet low end lijdt tot vereenzaming op het water en aggressie op de kant, dit matcht niet met jouw sociale en vriendelijke karakter. Ten slotte kan je geen ellenlange en rijk geïllustreerde topics schrijven over alles wat kapot is aan je kite (dit ga ik zelf vooral missen).
need I say more!
Oke....thanks, ben er uit voor volgend jaar.
|
|
|
|
martijn
|
@ Wouter, Top . ik zal het gelijk ff naar je mailen zodra ik hem heb. overigens ga ik mn kite wel verzekeren, ik wil niet dat ik weer een keer een nieuwe kite moet kopen omdat' ie kapot is
|
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Vrijdag mooi kite-surf weer (als ik een kite zou hebben) Neemt helaas af in de avond
|
|
|
|
martijn
|
deze kleur wordt het:
|
|
|
|
hans
|
windguru geef niet zo positief op voor vrijdag? best wel veel verschil
|
|
|
martijn
|
dude's, 650 euro is wel een mooie deal he!?
|
|
|
|
martijn
|
gekocht:). hij wordt morgen opgestuurd
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
windguru geef niet zo positief op voor vrijdag? best wel veel verschil
mwah kan alle kanten op, wsw zegt 13 kn, windguru 16...
|
|
|
thomasr
|
gekocht:). hij wordt morgen opgestuurd gefeliciteerd ouwe! beter heb je hem vrijdagochtend al, kunnen we misschien vrijdag als t waait en we hebben vervoer..
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
gekocht:). hij wordt morgen opgestuurd gefeliciteerd, je gaat hier veel plezier aan beleven!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
De weerberichten zijn alweer verandert, geen woei morgen Hoogstens misschien voor hele grote maten Laten we hopen dat het nog verandert voor het weekend, het weerbeeld is instabiel en kan nog alle kanten op.
|
|
|
|
|
|