heyy rudo swaa, ik las dat jij suunto core hebt aangeschaft? Zat er zelf ook aan te denken (suunto core light black), welke versie heb jij? En bij welke verkoper op ebayyyyyy?
Vet horloge El Rudo, zeker ook die hoogtemeter-functie! Zit er iets van geheugen in, zodat je later kunt terugkijken hoe hoog je (sprong) was? Lijkt me nl lastig tijdens de sprong
daar moet je je niet teveel van voorstellen, hij kan data opslaan met een minimum interval van 1 seconde... Ik schat de hoogte liever zelf in, da's altijd een stuk hoger!
Mooi...maar om nou 250 euro te betalen voor een klokje....ik heb er een van een tientje...en die geeft prima de tijd aan....maarja..dat is het dan ook....
Mooi...maar om nou 250 euro te betalen voor een klokje....ik heb er een van een tientje...en die geeft prima de tijd aan....maarja..dat is het dan ook....
dat zou ik ook niet doen maar ik was iets van 130 kwijt op ebay... en dan valt het wel meden en perzen
martijn, je kan alvast een beetje wennen aan de pop van je nieuwe kite, heb je elastiek en een paraplu?
Hey martijn, je kan je even in lezen op www.oceanrodeo.com er is daar een forum waar dat allemaal wordt bekokstoofd. Het schijnt dat afstelling 4 het vetste is.
@Ron, Wat is de lekkerste afstelling bij de Rise? (setup, knoopjes etc)
Anders hang ik Michiel wel ff onder mijn 10m, kan die hem afstellen . daar zal die wel enorm van balen
4 afstellingen zijn mogelijk, zijn heel simpel je moet ze gewoon maar eens proberen. bij je kite zit een blaadje waarop de 4 mogelijke afstellingen staan afgebeeld. Houd dit altijd in je tas dan kun je altijd ff kijken. Uiteraard kan ik je ook helpen als we alkaar treffen op de beach. dan gaan we dat sletje eens op haar donder geven. hehehee