Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Hele nacht wakker gehouden door zatte tokkies die zaten te vissen, maar niets houd me tegen: op naar la playa
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Thx Maarten.... Er zitten in ieder geval een paar mooie Hollandse luchten tussen.... thx Maarten, die gaan aan de wand! Was het wachten meer dan waard!! haha
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Jongens, AWD en getij.nl liggen plat, en hier voor de deur is het zo windstil als het maar zijn kan. Kleine luchtvaart en KNMI geven wel toenemende wind op voor eind middag/avond. De rest van de weerberichten is minder lovend, hoogstens wat wind rond het middaguur
|
|
|
R.B.
|
http://johnswind.nl/Michiel probeer deze is ik kan de windroos nog zien hoor en die staat nu op 7m/s en was/ is oplopend. Maar ik ga vandaag ff naar s'gravenzande is kijken of het nog wat is daarzo en misschien is wat kites testen en boardjes.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mmmm hier waait het wel, ik ga zo weer varen, gisteren ook heerlijk gevaren. JAJA! gisteren pannekoekenboot, vandaag valkje zeilen in loosdrecht
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Thanks RB, ik wilde ook naar 's-Gravenzande komen om de Underground boardjes te testen. Die schijnen ook de bom te zijn. iig de pads als upgrade voor die van Nobile. Maar het ziet er niet echt naar uit dat het vet gaat waaien, nu weer 5.8 m/s
De weerberichten spreken elkaar tegen. Als je tijd hebt gewoon gaan en afwachten. De grootste kans is straks rond het middaguur.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
6,8ms, ik ga lesgeven....laters:D morgen gaat het denk ik bizar hard waaien, waarschijnlijk zelfs overpowered met de 7m:D
|
|
|
Lex
|
ik ga ook zo strand! Het waait hier best !
|
|
|
|
hans
|
ik ga ook ff kijken zo op playa
|
|
|
Lex
|
YES! Dan word het helemaal leuk Hans !
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
7,0 m/s (maarja, kleine kanttekening dat dit klopt met de voorspellingen van windfinder en windguru.PRO, en dat zou dan inhouden dat het om 14:00 uur alweer over is met de woei)
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Eerste kite op Scheef nu in de lucht, kijken of die ook kan hoogtelopen e.d.
De zee ziet er nog rustig uit.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Voorspellingen voor HvH (+ mijn interpretatie van de werkelijke te verwachten windsterkte): windfinder.com: wind tussen 10:00 - 14:00 uur ZW 5 Bfrt windguru.pro: wind tussen 10:00 en 12:00 uur ZW 5 Bfrt wsw: wind tussen 9:00 en 12:00 uur ZW 5 Bfrt Oftewel, heel erg magertjes, en zeker met de dagen die eraan komen. Misschien toch maar wat tijd vrijmaken morgenochtend
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Op Noordwijk ook kites in de lucht, maar op scheveningen zie ik ze alweer de 4daagse lopen om de zo moeilijk te verkrijgen "hoogte" binnen te halen. Ik ga denk ik vandaag werken om morgen ff een paar uurtjes te beulen in stevige wind zo is de voorspelling! Jammer van 's-Gravenzande, ziet er goed uit op de webcam:
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Grappig: op dit moment 11:38 uur wordt er niet meer gevaren op Scheef, maar wel in 's-Gravenzande. Die plaatsen liggen hemelsbreedt maar 14km uit elkaar. Wat een verschil!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
zit te twijfelen of ik een poging zal wagen, het gaat van 8,4m/s tot 5,6m/s en weer terug denk dat ik morgen eind van de middag avond ook wel zal gaan, maar dan regent het wel aardig jammer genoeg
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik denk dat de wind echt rond een uurtje of 14:00 uur gaat liggen, gezien de bewolking e.d. die eraan zit te komen. Tegen einde van de avond gaat het al waaien, met veel regen.
Ik ga vandaag werken zodat ik morgenochtend ff een paar uurtjes kan varen. Het waait nu iig harad genoeg om met je 11m2 te varen, maar voor hoelang?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
idd voor hoelang? heb geen zin om voor jan l*l naar het strand te rijden, dat heb ik vaak genoeg gedaan. ga je morgen naar playa?
|
|
|
|
D.D
|
Morgen dikke wind!:D
|
|
|