Kiters uit Rotterdam , meld je!

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #7150 Juli 12, 2008, 13:55:57
edit2Rapporteer  
moi, toen kitede ik nog niet, mooi daar, er zijn wel een paar mooie stranden, afh vd wind zou je beter ZW gaan zitten... En neem kleren met lange mouwen mee voor tegen de muggen hehehehe zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzpik!

playa is/was top
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #7151 Juli 12, 2008, 14:12:41
edit2Rapporteer  
moi, toen kitede ik nog niet, mooi daar, er zijn wel een paar mooie stranden, afh vd wind zou je beter ZW gaan zitten... En neem kleren met lange mouwen mee voor tegen de muggen hehehehe zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzpik!

playa is/was top

mijn ouders hebben de vakantie geboekt in ZO en daar kon ik niets meer aan veranderen...
maar er schijnen wel erg rotsachtige stranden te zijn in het ZW, dat lijkt mij ook niet zo prettig!
thanks voor de tip, want als ik ergens een hekel aan heb..... Grin
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #7152 Juli 12, 2008, 16:12:01
edit2Rapporteer  
dat was lekker! Michiel ik riep nog naar je..maar je hoorde het denk niet..je was toen lekker aan het vlakwater racen Wink. Ik was met die oranje/roze achtige torch 8 m²

@thomas, zag net pas dat je me geprobeerd had te bellen, was denk ik voor vervoer? Ik was teon al op het strand!
hans

Berichten: 283
Antwoord #7153 Juli 12, 2008, 17:49:39
edit2Rapporteer  
ook nog even lekker gespeeld vanochtend was weer lekker met de 9 ThumpsUp
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #7154 Juli 12, 2008, 19:33:34
edit2Rapporteer  
oeffff was cker lekker,

heb nu het unhooked loope uitgevonden, jemig wat doet dat steeds zeer als je je bar niet meer houd... en waar was jij nou weer zo snel heen Lex? k zag je niet meer
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #7155 Juli 12, 2008, 19:55:20
edit2Rapporteer  
ik was naar achter...lekker in alle rust:P. Half 3 ging ik er trouwens weer af omda tik nog moest werken. Na die bui was de wind zooo lekker! daarvoor lukte echt niks met die vlagen
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #7156 Juli 12, 2008, 20:17:52
edit2Rapporteer  
Wat een topspot, wat een topdag! Worden jullie ook nog steeds zo waanzinnig gelukkig van het kiten of is dat beginnerseuforie?  YeSS
Spike_L

Berichten: 269
Antwoord #7157 Juli 12, 2008, 20:43:23
edit2Rapporteer  
Als ik dit zo lees was het weer een top dag. Ik had vandaag helaas de hele dag IELTS test (engelse taal test) in amsterdam...
Wanneer gaat het weer waaien??
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #7158 Juli 12, 2008, 21:00:39
edit2Rapporteer  
ik had vandaag de hele dag vrij.....
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #7159 Juli 12, 2008, 21:29:19
edit2Rapporteer  
@ER & RR jullie hebben niks gemist want ik heb mijn 7m niet eens uit mijn tas gehaald.
De 11m was wel goed te doen.
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #7160 Juli 12, 2008, 21:43:58
edit2Rapporteer  
niks gemist, ik was kapot:P eerst lesgeven en dan meteen door nog ff anderhalf uur knallen! zag dat de wind ging afnemen idd
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #7161 Juli 12, 2008, 22:23:30
edit2Rapporteer  
@ER & RR jullie hebben niks gemist want ik heb mijn 7m niet eens uit mijn tas gehaald.
De 11m was wel goed te doen.
hey O ik was er sogges, net even hoogwater meegepakt en met de Rise 10 geblêrd, heb nu toe-side 2 kanten op, pop-met-nosegrab 2 kanten en hoge boost met crash naar rechts en lafhalsig springen naar links, er is dus vooruitgang. Oh ja en een railey by surprise into splat niet te vergeten - het eerste stukje voelde verassend lekker.
Maarrrrrr leer jij al die beginners om midden op het mooiste stukje te gaan staan met de kite rech boven ze Wink

Wat een topspot, wat een topdag! Worden jullie ook nog steeds zo waanzinnig gelukkig van het kiten of is dat beginnerseuforie?  YeSS
ik kan niet voor de rest spreken maar als je de gasten met zo'n grote grijns van het water zien komen weet je dat er iets aan de hand is. Maar dit weer, van 16knopen tot 24 knopen, is veilig, kan je nieuwe dingen leren en hoewel niet super gepowered is dit wel het ideale kiteweer... En de playa was vandaag top, zeker met hoogwater...
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #7162 Juli 12, 2008, 22:53:44
edit2Rapporteer  
dat was lekker! Michiel ik riep nog naar je..maar je hoorde het denk niet..je was toen lekker aan het vlakwater racen Wink. Ik was met die oranje/roze achtige torch 8 m²

@thomas, zag net pas dat je me geprobeerd had te bellen, was denk ik voor vervoer? Ik was teon al op het strand!

zie nu je post pas
ja ging over vervoer, ik had niemand en nou heb ik de hele dag met zon en wind voor de 9 thuisgezeten... toen ben ik maar gaan skateboarde hee
ik dacht al dat je er al was..... Wink en je had waarschijnlijk toch geen plekske gehad ofwel?   loser
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7163 Juli 12, 2008, 23:17:39
edit2Rapporteer  
Helaas...ik zit ook nog op een carpooler te wachten...wordt lastig....

He, Waroo piloot! Ik knalde rond 11:15 uur langs Rotjeknar met een lege auto. Zonde man dat je niet eerder had gepost. Inmiddels de 11m2 Waroo08 van H2H even ter hand genomen. Hij was zo nieuw dat het doek nog knisperde.......nu niet meer schater loser

We ruilden ff van kite (uiteraard de 9m2 Bandito) midden in de bui. Daarna was de wind zover weg dat H2H met mijn Bandit niet vooruit wilde komen, en ik hard moest sinussen met die 11m2 (low-end is dus best goed). En alsof de duvel ermee speelde....binnen een paar minuten dikke knalwind Joepie Joepie Joepie Joepie

H2H spoot weg met mijn Bandito en de 11m2 werd al snel een grote vlieger (die verrassend snel stuurt). Uiteraard wilde ik vooral springen met die kite, dus strap uit en paar cm in (ik hield het anders niet meer). Ik kan heel lang lullen, maar H2H was mijn getuige. Ik moest gewoon ff stoppen na de laatste sprong met dat ding. Heeft meer weg van een hangglider, je blijft boven. Hierin overtreft deze kite mijn Bandito (moet 11m2 Bandit nog eens testen).
En de spronghoogte, telt het als je 3x achter elkaar gelift werd? (zo vlagerig was het, wat een ervaring) Ik heb hem wel geland waar ik zelf versteld van stond gezien de omstandigheden, echt hoogteziekte kreeg ik ervan Tongue

Kortom: topkite voor een buitengewoon goede prijs ThumpsUp

En voor de rest: knalharde wind, wel vlagerig en chop. Niet veel kunnen tricken behalve zo hoog & ver mogelijk door de lucht vliegen. Dat ging meer dan goed vandaag Joepie YeSS Joepie YeSS

Wat een topdag! ThumpsUp

dat was lekker! Michiel ik riep nog naar je..maar je hoorde het denk niet..je was toen lekker aan het vlakwater racen Wink. Ik was met die oranje/roze achtige torch 8 m²

GVD Lexie, hebben we elkaar weer gemist Tongue
Had jij die zwart Oranje torchIII? Ik zag al dat het een zeer klein maatje was. Dan heb ik je op zeker gezien ThumpsUp
Vette kiteloop man (into harde crash, maar hij zag er heel vet uit ThumpsUp).


Rudo, ik heb je niet gezien maar wel oranje en rode Rises08 zonder jou of Ron eronder. Dat was wel ff wennen dat aanzicht loser


Leuk je weer ff gesproken te hebben Rauwe, had graag weer ff geruild met je 9m2 want de wind was goed lekker te springen, maar eerst maar ff beter bar regelen ThumpsUp
Wederom vergeten te vragen naar je ervaringen in de Algarve Roll Eyes


Ik ben ook kapot, ging was 18:00 uur van het water af, toen ome O zijn portie hoogteziekte ging oplopen met zijn 11m2 Waroo08
Kortom, echt een topdag! YeSS
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7164 Juli 12, 2008, 23:29:44
edit2Rapporteer  
Het waaide zo goed dat ik Its.Me.Erik zelfs aan de Fuel 7m2 zag hangen zonder problemen! Voortaan wel wat vrolijker kijken Erik als je me ziet ThumpsUp
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #7165 Juli 13, 2008, 00:21:54
edit2Rapporteer  
Helaas...ik zit ook nog op een carpooler te wachten...wordt lastig....

He, Waroo piloot! Ik knalde rond 11:15 uur langs Rotjeknar met een lege auto. Zonde man dat je niet eerder had gepost. Inmiddels de 11m2 Waroo08 van H2H even ter hand genomen. Hij was zo nieuw dat het doek nog knisperde.......nu niet meer schater loser

We ruilden ff van kite (uiteraard de 9m2 Bandito) midden in de bui. Daarna was de wind zover weg dat H2H met mijn Bandit niet vooruit wilde komen, en ik hard moest sinussen met die 11m2 (low-end is dus best goed). En alsof de duvel ermee speelde....binnen een paar minuten dikke knalwind Joepie Joepie Joepie Joepie

H2H spoot weg met mijn Bandito en de 11m2 werd al snel een grote vlieger (die verrassend snel stuurt). Uiteraard wilde ik vooral springen met die kite, dus strap uit en paar cm in (ik hield het anders niet meer). Ik kan heel lang lullen, maar H2H was mijn getuige. Ik moest gewoon ff stoppen na de laatste sprong met dat ding. Heeft meer weg van een hangglider, je blijft boven. Hierin overtreft deze kite mijn Bandito (moet 11m2 Bandit nog eens testen).
En de spronghoogte, telt het als je 3x achter elkaar gelift werd? (zo vlagerig was het, wat een ervaring) Ik heb hem wel geland waar ik zelf versteld van stond gezien de omstandigheden, echt hoogteziekte kreeg ik ervan Tongue

Kortom: topkite voor een buitengewoon goede prijs ThumpsUp

En voor de rest: knalharde wind, wel vlagerig en chop. Niet veel kunnen tricken behalve zo hoog & ver mogelijk door de lucht vliegen. Dat ging meer dan goed vandaag Joepie YeSS Joepie YeSS

Wat een topdag! ThumpsUp

dat was lekker! Michiel ik riep nog naar je..maar je hoorde het denk niet..je was toen lekker aan het vlakwater racen Wink. Ik was met die oranje/roze achtige torch 8 m²

GVD Lexie, hebben we elkaar weer gemist Tongue
Had jij die zwart Oranje torchIII? Ik zag al dat het een zeer klein maatje was. Dan heb ik je op zeker gezien ThumpsUp
Vette kiteloop man (into harde crash, maar hij zag er heel vet uit ThumpsUp).


Rudo, ik heb je niet gezien maar wel oranje en rode Rises08 zonder jou of Ron eronder. Dat was wel ff wennen dat aanzicht loser


Leuk je weer ff gesproken te hebben Rauwe, had graag weer ff geruild met je 9m2 want de wind was goed lekker te springen, maar eerst maar ff beter bar regelen ThumpsUp
Wederom vergeten te vragen naar je ervaringen in de Algarve Roll Eyes


Ik ben ook kapot, ging was 18:00 uur van het water af, toen ome O zijn portie hoogteziekte ging oplopen met zijn 11m2 Waroo08
Kortom, echt een topdag! YeSS

hey jump masters (MB en RP) ThumpsUp
was een lekker dag om te hakken en jumpen zoals hierboven vermeld door MB. Joepie YeSS
echt weer een relaxede en gezelige dag, maar na vier dagen kiten ga ik even in coma. Roll Eyes

@Poor ben je nog naar TH gegaan?

@Ron gaaf man, binnen kort vader en zoon op et water! ThumpsUp
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #7166 Juli 13, 2008, 04:29:44
edit2Rapporteer  
Wat een gezellige avond weer in de stad.


Lex

Berichten: 4827
Antwoord #7167 Juli 13, 2008, 10:30:30
edit2Rapporteer  
Ja dat wa sik MB Grin! Die crash viel nog wel mee..had nog wat head first crashes daarvoor gehad Wink
Volgende keer moet je niet zo hard langs varen Wink
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #7168 Juli 13, 2008, 10:45:20
edit2Rapporteer  
Wat een gezellige avond weer in de stad.

????? welke stad ????
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7169 Juli 13, 2008, 10:54:09
edit2Rapporteer  
Ja dat wa sik MB Grin! Die crash viel nog wel mee..had nog wat head first crashes daarvoor gehad Wink
Volgende keer moet je niet zo hard langs varen Wink

Je stond heel snel weer op je plank na die crash, dus ik dacht dat zit wel goed ThumpsUp
Maar hij was echt hard Shocked

Tja, vlak voor het vogelgebied kun je lekker vlakwater knallen. Jammer dat daar 3245 scholen staan te lessen in het weekend, waarbij een niet nader te noemen schooleigenaar over zijn leerlingen heen aan het springen was. Lekker met het verhaal van Erik de Berik in het achterhoofd ThumpDown
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #7170 Juli 13, 2008, 10:55:49
edit2Rapporteer  
@H2H, zoals beloofd: "the complete kiteboarding guide" (met dank aan Le@n). Je kunt 'm downloaden via http://www.mininova.org/search/?search=complete+kiteboarding+guide. Dik 7 gig, duurt effe dus, maar dan heb je ook wat. Als je nog niet via Torrentfiles download moet je eerst ff een programmatje downloaden, bijvoorbeeld http://www.utorrent.com/. Torrents downloaden is wel illegaal trouwens, omdat je automatisch ook upload en dus aanbiedt, maar ach... Have fun with it!  ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7171 Juli 13, 2008, 11:08:38
edit2Rapporteer  
H2H, doe jij dat ff dan kom ik binnenkort ff langs met mijn mobiele HD Grin ThumpsUp

Een aantal keren waren een aantal hoofdstukken te bekijken bij hun op de website. Echt een topDVD
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7172 Juli 13, 2008, 11:10:23
edit2Rapporteer  
Wordt het nog wat vandaag? De voorspellingen zeggen mogelijk C16m2 of SLE/Bow/Delta 12m2 en groter
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #7173 Juli 13, 2008, 11:18:14
edit2Rapporteer  
@H2H, zoals beloofd: "the complete kiteboarding guide" (met dank aan Le@n). Je kunt 'm downloaden via https://www.mininova.org/search/?search=complete+kiteboarding+guide. Dik 7 gig, duurt effe dus, maar dan heb je ook wat. Als je nog niet via Torrentfiles download moet je eerst ff een programmatje downloaden, bijvoorbeeld https://www.utorrent.com/. Torrents downloaden is wel illegaal trouwens, omdat je automatisch ook upload en dus aanbiedt, maar ach... Have fun with it!  ThumpsUp


bedankt Tarifagirl ThumpsUp

MB dus jij kent de DVD ook, zal em es ff downloaden
vandaag word het nix voor mij, ben echt gebroken en moet thuis nog wat dingetjes doen
stond net ook maar 5 m/s op Hoek v. H. niet echt de moeite waard
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7174 Juli 13, 2008, 11:32:55
edit2Rapporteer  
Yep, de wind lijkt niet meer boven de 5,0 m/s te komen. Ga ook wat anders doen. Van de week ('s avonds voor de werkenden) staat er weer genoeg woei. Wordt dus nog mooi!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.