Alferink
|
Oja, tactiek, 1 en al tactiek. Weer een levensles geleerd. Met achterliggende gedachte bepaalde acties ondernemen en daarbij voor dank genomen worden en dan ook nog is alleen op vakantie mogen om hardcore te kiten.
Jah die ga ik onthouden.
|
|
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Gaat er morgenavond nog iemand?? Het weer zou dan wat op moeten klaren en meer wind (zei de weerman van de NOS)...en laagwater...heerlijk op de Sluf...
|
|
|
AvA
|
Gaat er morgenavond nog iemand?? Het weer zou dan wat op moeten klaren en meer wind (zei de weerman van de NOS)...en laagwater...heerlijk op de Sluf...
Hé Jochen, Ik zit nog ff te twijfelen tussen Kattuk en Slufter. Gooi in ieder geval m'n spullen in de auto zodat ik uit werk kan gaan.
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
zoo flinke upwinder!
Niet met ZW Doe je mee? whoehaahahaha ik bedoel jij naar Hispanje, niet die slagroomboom
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Morgen nog iemand naar het strand! Of zit ik hier dan helemaal verkeerd?
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik denk het wel leon, morgen zal het wel uiterst rustig zijn op oostvoorne en andere spots! Morgen namelijke NK DAMMEN OP DE TV!!!!!!
|
|
|
El Rudo
|
ik denk het wel leon, morgen zal het wel uiterst rustig zijn op oostvoorne en andere spots! Morgen namelijke NK DAMMEN OP DE TV!!!!!!
hee zullen we samen gaan kijken bij m'n tante? dan zet ik nu alvast koffie!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
hee zullen we samen gaan kijken bij m'n tante? dan zet ik nu alvast koffie! Als je tante niet te handtastelijk is wil ik best een poging wagen? Ik heb suiker in de koffie!
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
gezellig, ik wil graag thee:)
Sjoelbak neem ik wel mee!
|
|
|
El Rudo
|
oooohww nee he, ze belt net dat ze gaat beulen met haar kitesurf-kring... wat een egoïste! , jammer want ik had nog wat thee van dinsdag staan voor je Rauwe...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ahhh wat vervelend nou rudo, nou dan ga ik wel in mijn eentje kijken.....snif.....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zullen wij anders ook maar gaan kiten dan? Heb het wel eens gezien op tv, en lijkt me hartstikke leuke sport om is keer te proberen.
|
|
|
|
YouriB
|
Morgen nieuw board uitproberen, Nu hopen dat vandaag mijn nieuwe 7 binnen komt
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
schuif morgen ook een beetje wind naar El Gouna a.u.b.. ik zou bijna annuleren en een week later gaan.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
schuif morgen ook een beetje wind naar El Gouna a.u.b.. ik zou bijna annuleren en een week later gaan. Gaan ons best doen, super veel plezier daar trouwens!
|
|
|