Kiters uit Rotterdam , meld je!

R.B.

Berichten: 951
Antwoord #7525 Juli 24, 2008, 11:36:27
edit2Rapporteer  
Nog zo'n zomerkindje (32)

Gefeliciteerd dude.
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #7526 Juli 24, 2008, 11:49:01
edit2Rapporteer  
Het wordt een zonnige en warme dag. De middagtemperatuur komt op de meeste plaatsen net boven de 25 graden uit. De wind waait uit noordoost tot oost en neemt toe tot matig, kracht 3 tot 4, langs de kust af en toe vrij krachtig, 5
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #7527 Juli 24, 2008, 12:33:59
edit2Rapporteer  
Gefeliciteerd!!! YeSS YeSS
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #7528 Juli 24, 2008, 12:37:05
edit2Rapporteer  
Hallo kiters!

Ik heb net mijn 2e kitesurf lesdag achter de rug en zou het graag verder onder de knie willen krijgen.
Heb zelf nog geen spullen, en helaas ook nog geen kite maatje...

Dus wie vind het leuk mij op weg te helpen of samen met mij het kiten onder de knie te krijgen?

Groetjes
Maartje

m.vanagt@gmail.com
28j, vaak de beschikking over een auto, ik woon in de buurt van centrum Rotterdam.

Welkom Maartje!!
Je kan hier idd altijd wel afspreken, en anders vindt je altijd wel iemand op playa om iets te vragen oid.

Hangloose!!
Wilcoos

Geen avatar

Berichten: 205
Antwoord #7529 Juli 24, 2008, 12:58:21
edit2Rapporteer  
Hallo kiters!

Ik heb net mijn 2e kitesurf lesdag achter de rug en zou het graag verder onder de knie willen krijgen.
Heb zelf nog geen spullen, en helaas ook nog geen kite maatje...

Dus wie vind het leuk mij op weg te helpen of samen met mij het kiten onder de knie te krijgen?

Groetjes
Maartje

m.vanagt@gmail.com
28j, vaak de beschikking over een auto, ik woon in de buurt van centrum Rotterdam.

Hoi Maartje!

Welkom, gewoon naar oosvoorne gaan dan heb je gelijk met iedereen afgesproken. altijd wel mensen om je te helpen. Je hebt nog geen eigen materiaal, dat lijkt me wel handig dan. Ik heb nog een Naish Boxer 2006 12m van mijn vriendin in de verkoop. Misschien is het iets voor je.

Kan ik je eventueel ook mee helpen.
Maartje

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #7530 Juli 24, 2008, 13:16:55
edit2Rapporteer  
Hey Maartje, welkom!
Er zijn nog wel een aantal gasten in dit topic die nog niet zo heel lang bezig zijn. Dus vast wel iemand te vinden om mee af te spreken....alleen is er voorlopig geen wind....
Was je al van plan zelf spullen te gaan kopen?
Ja, lijkt me wel handig!
Maar ik heb nog geen idee welk merk + afmetingen het handigst zijn om aan te schaffen.
Mocht je nog tips hebben, graag!
Gr.
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #7531 Juli 24, 2008, 13:19:55
edit2Rapporteer  
Michiel gefeliciteerd met de 32ste verjaardag! ThumpsUp
Fijne dag en we hopen dat je nog veele jaartjes mag en kan kiten :-) Grin

De tijd is weer aangebrokenvoor wakeboarden en BBQ's, is ook wel gezellig maar ik heb toch liever dagen met wind. Undecided
 ListenToMe Wanneer gaan we wakeboarden, welke dag en hoelaat??
Ik ga misschien morgen avond al na het werk, dan is het lekker rustig, in het weekeind is het altijd zo druk bij de wolebrand.
Heeft iemand daar nog zin in???

@Maartje welkom to the club ThumpsUp, voor hulp en vragen kan je hier altijd terecht.
Wilcoos

Geen avatar

Berichten: 205
Antwoord #7532 Juli 24, 2008, 13:20:28
edit2Rapporteer  
Wat zijn je maten?

Brutale vraagje naar een meisje toe maar ja... Wink
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #7533 Juli 24, 2008, 16:45:23
edit2Rapporteer  
Michiel gefelid.. 

HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #7534 Juli 24, 2008, 16:46:57
edit2Rapporteer  
waarom krijg jij osstenwind voor je verjaardag!
cyberric

Berichten: 60
Antwoord #7535 Juli 24, 2008, 18:09:05
edit2Rapporteer  
Gefeliciteerd michiel bandit Joepie Joepie Joepie Joepie



grt ricardo
sam

Berichten: 43
Antwoord #7536 Juli 24, 2008, 19:48:18
edit2Rapporteer  
Hey Maartje, welkom!
Er zijn nog wel een aantal gasten in dit topic die nog niet zo heel lang bezig zijn. Dus vast wel iemand te vinden om mee af te spreken....alleen is er voorlopig geen wind....
Was je al van plan zelf spullen te gaan kopen?
Ja, lijkt me wel handig!
Maar ik heb nog geen idee welk merk + afmetingen het handigst zijn om aan te schaffen.
Mocht je nog tips hebben, graag!
Gr.
Hallo kiters!

Ik heb net mijn 2e kitesurf lesdag achter de rug en zou het graag verder onder de knie willen krijgen.
Heb zelf nog geen spullen, en helaas ook nog geen kite maatje...

Dus wie vind het leuk mij op weg te helpen of samen met mij het kiten onder de knie te krijgen?

Groetjes
Maartje

m.vanagt@gmail.com
28j, vaak de beschikking over een auto, ik woon in de buurt van centrum Rotterdam.

Hoi Maartje!

Welkom, gewoon naar oosvoorne gaan dan heb je gelijk met iedereen afgesproken. altijd wel mensen om je te helpen. Je hebt nog geen eigen materiaal, dat lijkt me wel handig dan. Ik heb nog een Naish Boxer 2006 12m van mijn vriendin in de verkoop. Misschien is het iets voor je.

Kan ik je eventueel ook mee helpen.

Maartje, lijkt me prima, je kan best ook eens onder die van mij... beter koop je inderdaad je eigen spul(moet wel uitkomen natuurlijk Grin). 12 vind ik voor mezelf(78kg) als enige kite te groot... 10 vind ik voor mezelf beter...
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #7537 Juli 24, 2008, 20:11:57
edit2Rapporteer  
Gefeliciteerd Michielie!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7538 Juli 24, 2008, 22:44:39
edit2Rapporteer  
Dude's,

vandaag is onze enige echte MICHIEL BANDIT jarig.

Gefeliciteerd dude! YeSS

congrats

Nog zo'n zomerkindje (32)

Gefeliciteerd dude.
Gefeliciteerd!!! YeSS YeSS

[/quote]
Michiel gefeliciteerd met de 32ste verjaardag! ThumpsUp
Fijne dag en we hopen dat je nog veele jaartjes mag en kan kiten :-) Grin

Michiel gefelid.. 

Gefeliciteerd michiel bandit Joepie Joepie Joepie Joepie
grt ricardo

Gefeliciteerd Michielie!


Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed Embarrassed

Ik schiet bijna vol Roll Eyes Tongue Grin InLove InLove InLove InLove

Hardstikke bedankt voor al jullie felicitaties ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Helaas geen wind (nou ja Oostenwind, nog iemand gevaren vandaag?) kado gehad, maar het wordt idd. weer eens tijd gruwelijke spierpijn op te gaan lopen achter de kabel

@H2H: morgenavond is gezien de voorspellingen + zomervakantie ook erg druk. Voorgaande jaren was het drukker zelfs als op een zaterdag op zulke dagen door de week.
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #7539 Juli 24, 2008, 22:47:40
edit2Rapporteer  
Michiel, gefeliciteerd gozer!!  YeSS  Have a very windy year!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7540 Juli 24, 2008, 22:51:22
edit2Rapporteer  
Michiel, gefeliciteerd gozer!!  YeSS  Have a very windy year!

Bedankt, bedankt!!! YeSS Grin
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #7541 Juli 24, 2008, 23:01:47
edit2Rapporteer  
Gefeliciteerd opa!!! (Michiel bandit)

@Maartje welkom,
Waarom zou je oud kopen terwijl je voor weinig nieuw kan kopen.
Kites van Best zijn niet zo duur en goed.
De maat van je board en kite(s) hangt van je gewicht af en of je 1 of 2 kites wil.

Wat een top dag vandaag zon, wind  en niet druk
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #7542 Juli 25, 2008, 09:15:43
edit2Rapporteer  
@H2H: morgenavond is gezien de voorspellingen + zomervakantie ook erg druk. Voorgaande jaren was het drukker zelfs als op een zaterdag op zulke dagen door de week.
[/quote]

K*Tzooi ik was de vakanties vergeten, waarom moet dat nou. Had net zo'n zin om achter de kabel te hangen.
Het zou misschien wel gaan regenen dus dan is het misschien wel rustig, ik ga wel even kijken vanmiddag, werk er toch niet zo ver vandaan.
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #7543 Juli 25, 2008, 09:18:28
edit2Rapporteer  
Michiel, gefeliciteerd gozer!!  YeSS  Have a very windy year!

hoop voor Michiel dat het niet de wind van achter is.
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #7544 Juli 25, 2008, 10:03:59
edit2Rapporteer  
Welcom Maartje ThumpsUp

The o, waar heb je gistere gevaren dan? Ik heb er maar afgezien om vandaag naar vpolder tegaan. zit helaas een beetje zuid in Undecided

wanneer wakeboarden? ik neem btw de fotograaf mee, of hij neemt mij mee  schater
Wilcoos

Geen avatar

Berichten: 205
Antwoord #7545 Juli 25, 2008, 10:15:35
edit2Rapporteer  
Volgens mij word het tijd om de boot in orde te maken en de lek onveilig te gaan maken ofzo...
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #7546 Juli 25, 2008, 10:53:16
edit2Rapporteer  
andy was gister op vrouwenpolder, was pas om 18.00 een windje 4 en kon er net gevaren worden. Mjah om dat hele end te gaan rijden voor zo weinig, mij niet gezien..
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #7547 Juli 25, 2008, 10:57:25
edit2Rapporteer  
mm, opzich lekker windje om met het low end van de rise te spelen Grin

Vrouwenpolder


Metingen | Voorspellingen 


Laatste update: 15:49 uur

Windsnelheid: 13,8 knopen (7 m/s, 4  Bft)
Windstoten: 15,6 knopen (8,1 m/s)
 
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7548 Juli 25, 2008, 12:24:19
edit2Rapporteer  
Gefeliciteerd opa!!! (Michiel bandit)

Jajaja, opa. Bedankt he O! Angry loser Wink

H2H: ik wil in het weekend ook wel, vanavond redt ik het niet. Voorspellingen voor weekend zijn ook niet heel goed, dus best kans dat het rustiger zal zijn. We bellen Cool
d@ni

Berichten: 904
Antwoord #7549 Juli 25, 2008, 12:26:36
edit2Rapporteer  
Volgens mij word het tijd om de boot in orde te maken en de lek onveilig te gaan maken ofzo...


Pik je mij dan op in dordrecht, klein stukkie om? Dan vaar ik achter je aan(op m'n boardje) Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.