ROBST3R
|
Wel te doen vandaag En gaat alleen maartoenemen
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Volgens mij word het tijd om de boot in orde te maken en de lek onveilig te gaan maken ofzo...
Pik je mij dan op in dordrecht, klein stukkie om? Dan vaar ik achter je aan(op m'n boardje) Daar dacht ik ook al aan. Mijn wakeboard heb ik niet meer, maar dat maakt niets uit. Of met een biertje in de funtube
|
|
|
martijn
|
de wind is echt zwaar van slag, net als windguru. het is vandaag toch heel de dag boven de 10 knopen gebleven en volgens windguru nam die alleen maar af tot soms 1 knoop in de bovenste tabel. Oostenwind, nu is de wind opeens west
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Michiel, ik was gistere avond even gaan kijken bij de wollebrand en het was lekker rustig, zoals ik al eerder zei. Er was een bruiloft aan de gang dus hadden ze geen plek voor arrangementen, dat maakt het een stuk rustiger. We waren misschien met een man of 5 op het water, waarvan 3 kitesurfers. Hoevden meestal niet te wachten om weer te kunnen gaan. Was weer ff lekker om op m'n boardje te staan maar ik heb toch liever wind. :'( Veel plezier voor de gene die nog gaan dit weekeind!
|
|
|
d@ni
|
ik ga zo naar de wollebrand.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Michiel, ik was gistere avond even gaan kijken bij de wollebrand en het was lekker rustig, zoals ik al eerder zei. Er was een bruiloft aan de gang dus hadden ze geen plek voor arrangementen, dat maakt het een stuk rustiger. We waren misschien met een man of 5 op het water, waarvan 3 kitesurfers. Hoevden meestal niet te wachten om weer te kunnen gaan. Was weer ff lekker om op m'n boardje te staan maar ik heb toch liever wind. :'( Veel plezier voor de gene die nog gaan dit weekeind! Dan heb je echt geluk gehad, voorgaande jaren meerdere malen meegemaakt dat het niet te doen was. Ik was overigens gisteren gebroken van de week (tja, werken na een jaar sabbatical valt niet mee ) Idd. wil ik dit weekend wel ff kabelen, daar er geen wind in het vooruitzicht lijkt te zijn (dinsdagmiddag ZO?)
|
|
|
martijn
|
maandag ziet eruit als de warmste dag. Als we nou met wat meer zijn kunnen we reserveren.
Wie maandag en hoelaat?
|
|
|
martijn
|
(ZEER) ZWARE WINDSTOTEN Lokaal onweersbuien, met windstoten tot 100 km/uur overeenkomend met windkracht 10. volgens knmi:P. wanneer gaat het nou weer eens waaien
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ola! Man, ga vakantie vieren! Weg uit dat internetcafe (of je mobiel) @ Martijn: wat een baggerweer he? Vandaag op het strand gelegen wat niet fijn is. De hele tijd geconfronteerd worden met een zee waar het niet hard genoeg waait
|
|
|
Lex
|
Idem dito, morgen dan maar weer afzien op het strand.
|
|
|
|
martijn
|
lijkt me leuk een BBQ. vervoer.... maar wanneer wakeboarden dude's? ik wil helemaal niet wakeboarden, ik wil van mn vakantie genieten, kiten, jeweettoch. 2 weken hard gewerkt van half 6 tot half 6 en dan krijg je dit als beloning . let op dan ga ik straks op vakantie en dan waait het...
|
|
|
martijn
|
:'( ik heb dit nu in 5 minuten moeten gummen met paint om alleen het plaatje met de wind te krijgen. kan dit ook sneller?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ola! Man, ga vakantie vieren! Weg uit dat internetcafe (of je mobiel) @ Martijn: wat een baggerweer he? Vandaag op het strand gelegen wat niet fijn is. De hele tijd geconfronteerd worden met een zee waar het niet hard genoeg waait man ik zit in het midden van spanje met m'n sokken over m'n broek om allerlei vliegende nikscarnivoren van mn lijf te houden. morgen arriveron in Portugal id buurt van Viano do Castello oid, even checken of ik de wind wel meegenomen heb! laaaatschortz El Rudo
|
|
|
jeroen90
|
:'( ik heb dit nu in 5 minuten moeten gummen met paint om alleen het plaatje met de wind te krijgen. kan dit ook sneller? HAHAHA ja het kan ook anders. In het balkje met alle verschillende dingen die je kan doen (gummen spuitbus lijn enz.) Staat rechtsboven in selecteren.. Die doe je om het plaatje heen wat je wil dan knippen en plakken en klaar. maarja op windloze dagen moet je toch een beetje bezig zijn dus gummen is ook een optie.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Heb vanmiddag een BBQ, dus naar het strand is te kort dag voor me En gezien het weer lijkt de Wollebrand ook niet echt een optie H2H en anderen: de wind laat ons de komende week zo te zien goed in de steek: 's avonds gaan kabelen?
|
|
|
|
martijn
|
is goed Michiel, ik ben er dan waarschijnlijk ook
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Ziet er naar uit dat er zaterdag pas weer wind is. Keertje naar de Wollebrand lijkt me leuk, ben ik nog nooit wezen varen.
|
|
|
martijn
|
misschien morgen al: bron: knmi
De wind is in eerste instantie nog oost, zwak tot matig, kracht 3 of minder, maar draait overdag naar zuidwesten en neemt toe tot matig, kracht 4 en aan de kust tot vrij krachtig, 5.
Vanaf vrijdag kans op (onweers)buien, meer wind en iets lagere temperaturen.
morgen nog iemand als het waait? (waar ik desnoods mee zou kunnen carpoolen?)
|
|
|
|
Lex
|
Ik weet al bijna niet meer hoe je kiten schrijft:(
|
|
|