R.B.
|
wiehoeeee. 9.8 m/s. Ik ga zo al rijden (op me vrije dag zo vroeg pfff) hoop dat het dan nog lekker rustig is. Ik ga naar playa, zie vast sommige gasten zo wel mzzl.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
11ms tot 16ms..ik neem mijn 7m..alleen eerst ff lesgeven. Zie je zo Robin!!
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Ooow lekker windje, de 7 kan weer mee Cya @ playa, ben er ongeveer om 10:30 - 11:00.
|
|
|
R@bert
|
me too!!!!! Jihaaaaa
|
|
|
R@bert
|
wiehoeeee. 9.8 m/s. Ik ga zo al rijden (op me vrije dag zo vroeg pfff) hoop dat het dan nog lekker rustig is. Ik ga naar playa, zie vast sommige gasten zo wel mzzl.
gozer...lachuh....tot zo!!!!
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Zo......net terug van een vakantie met vrouw en kids dus geen kiten. Nu ga ik mij opmaken voor een weekend kiten ben om 12.00 op Slufter!
|
|
|
|
Mriek
|
Ook ik ben van de partij vanmiddag! Na 2,5 week eindelijk weer het water op! Joehoooeee!
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
En ik kom er ook zo aan. Begrijp dat de 7m en de 10m mee moeten?
|
|
|
martijn
|
ik zou de 10 wel meenemen, volgens knmi is de wind in de ochtend het hardst en neemt'tie langzaam af.
ik rij over een half uur weg
|
|
|
martijn
|
De wind is al aan het afnemen(komt niet lager dan 5bft). hij is nu 5bft, zal wel zo blijven De wind draait van zuidoost naar zuidwest tot west en is aan de westkust in de ochtend enige tijd krachtig. Boven land is de vlagerige wind matig en soms vrij krachtig. hij zal dus bijna op zn hoogtepunt zijn. Wat een lekker zonnetje
|
|
|
Wilcoos
Geen avatar
|
Ben er klaar voor. nog even wachten op een maatje, dan nog even langs de shop voor de impuls aankopen
|
|
|
d@ni
|
Ga ook nu naar playa, lekker middag vrij genomen!!
@ martijn: Misschien kan je zondag meerijden, ik zie dat je voor vandaag al vervoer hebt!! Zie je daar!!
|
|
|
ROBST3R
|
oeiiii wou dat ik ook vrij kon krijgen:((((( Dan morgen maar!
|
|
|
Lex
|
word druk morgen vrees ik:P. Ga lekker een eind lopen/ upwind varen en bij de hoek bij Rockanje knallen in alle rust:P
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
word druk morgen vrees ik:P. Ga lekker een eind lopen/ upwind varen en bij de hoek bij Rockanje knallen in alle rust:P
Kijk je wel uit!
|
|
|
Lex
|
Kom lekker gezllig mee:D, nee, laat het afhangen van de drukte, maar de laatste tijd word ik echt gek van al dat geklooi langs de kust. Je moet echt een gaatje zoeken om het water in te gaan .
|
|
|
R.B.
|
nou was weer ffies lekker hoor. Ik stond als 2de op het water wat een ruimte zeg. En weer even lekker hoog gegaan totdat me insert uit me board knalde. Gelukkig moet ik toch nog ff langs de gamma voor me verhuizing dus gelijk maar ff epoxy halen.
Hopeleijk morgen weer ff.
|
|
|
ROBST3R
|
gaan jullie morgen playa of sluft?
|
|
|
ROBST3R
|
ik misschien vanavond nog even een hvh sessie
|
|
|
|
jaaatoch
Gast
|
Wat een geil daggie zeg HEEEERLIJK
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Ik was de hele ochtend goed gepowered met mijn 7m warootje, 's middags na ca. 13:00 werd het wat minder helaas en had mijn 10 in de auto laten liggen, was toch moe, dus om 15:00 gestopt .
|
|
|
martijn
|
pfffffff, wat een dag zeg!! vanaf half 1 heerlijk geknald met mn 10:). Wordt morgen nog gezellig! Lex, ik ben er morgen met een fotograaf en Thomasr. Moet je ff tegen de fotograaf zegen dat ' ie wat foto's van je moet nemen. Vandaag zijn er ook vette pics geschoten van o.a. Laurens, Thomas, Damian. Daniel, heb ik je nog gezien?
|
|
|