Kiters uit Rotterdam , meld je!

ROBST3R

Antwoord #7700 Augustus 02, 2008, 19:32:29
edit2Rapporteer  
Wie was die gozer met die gele waroo en alleen een witte korte broek aan?
Die is echt gek!
d@ni

Antwoord #7701 Augustus 02, 2008, 19:36:05
edit2Rapporteer  
Niet toevallig die jongen met 2 gele Waroo's in zijn avatar..?
thomasr

Antwoord #7702 Augustus 02, 2008, 20:22:24
edit2Rapporteer  
vandaag was chill, van 10-5 op de slufter geweest.
relaxte spot, ik vond het alleen af en toe erg druk, maar dat is natuurlijk overal nu met de vakantie,.

@lex,  hadden we nou eens de kans samen op het water te staan, ben ik op de slufter geweest..

ik wist het niet want ik ben gister pas teruggekomen van vakantie en heb sindsdien niet echt lekker kunnen internetten..
volgende week misskien? Grin

@tijned, fijne vakantie ask je niet meer spreek! en sterkte met je pols

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7703 Augustus 02, 2008, 21:00:40
edit2Rapporteer  
Vandaag was TOP Grin! Morgen nog topperder kwa wind zo te zien  Grin

Was er vandaag van 10 tot 14 uur op Playa. Heerlijk na 2 weken niet hebben kunnen kiten om weer naar de slufter te cruisen in mijn shorty Joepie Joepie Joepie Cool

Maar toen die roes voorbij was moet ik ook concluderen dat het niet echt top was. Wat Rauwe al zei: aan/uit. Het ene moment vloog ik meters door de lucht, daarna kon je amper hoogte lopen Roll Eyes

Wel een topdaggie weer zo op het water, met die overvloed aan zon. Morgen weer een kans. ThumpsUp

Overigens aardig klapper gemaakt dankzij die K&T-T#R*ng-F@ck Nobile pads uit 2007 Angry Angry Angry. Weer zomaar eruit geschoten, midden in een snelle frontroll. Landde met mijn voet op de rail....niet fijn Tongue Undecided

Martijn, wie is die dude op je foto's met die Nobile 666 met die Mystic gouden pimp straps? Die heeft nl. een ander merk erop zitten. Wil graag weten wat. Zag de nieuwe van OR, en die zien er ook vet uit met teenribbel.

@ Poor: welcome back from whopperstan! ThumpsUp
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #7704 Augustus 02, 2008, 21:13:06
edit2Rapporteer  
hey michielm toch fijn te horen dat je hebt genoten. Ik was eigenlijk nog een beetje moe van gister,;) anyways dat is thomas en hij heeft volgens mij liquid force pads!
Michiel.
Moderator

Antwoord #7705 Augustus 02, 2008, 21:17:50
edit2Rapporteer  
Flikker ik weer Martijn en THomas door elkaar. Schande!!! Tongue Embarrassed Embarrassed Embarrassed

LF pads, die zijn mij te duur. Zojuist al een bestelling gedaan voor pads van een ander merk. Die van UG waren mijn eerste keuze, maar volgens vliegerop niet te leveren op een redelijke termijn.
martijn

Antwoord #7706 Augustus 02, 2008, 21:18:22
edit2Rapporteer  
Wat een top dag vandaag zeg. De wind was aan-uit. Om kwart voor 10 was ik op de slufter met Thomas,Johnno,Thodd.(+ de foto graaf voor een nieuwe movie van Johnno)

Helaas was voor mij het kiteplezier om half 2 al afgelopen. Ik crashte en kwam met mn pols op het zand (we werden getrakteerd met een heerlijke vlake pool op de sluf, wat ging dat hard zeg! Helaas ging ik over een zandbankje die ik niet zag. Nu zit ik met een gekneusde/zwaargekneusde pols en zal het wel ff niet kiten worden ThumpDown, wat doet dat pijn zeg.

Daniel, Ik was gistere de enige met een ocean rodeo rise, dus dat was ik dan Grin

Michiel, dat is TtHoM@s.
Michiel.
Moderator

Antwoord #7707 Augustus 02, 2008, 21:26:42
edit2Rapporteer  
Martijn, wat balen weer zeg ThumpDown
De Slufter is super verradelijk met laag water. Je moet zo goed opletten (en dat weet ik omdat ik zelf meermalen hard in aanraking ben gekomen met die ondieptes daar Tongue)

Sterkte met je pols, en geef het genoeg rust om te genezen. Dan kun je snel weer het water op ThumpsUp
TtHoM@s

Antwoord #7708 Augustus 02, 2008, 21:29:01
edit2Rapporteer  
Martijn, wie is die dude op je foto's met die Nobile 666 met die Mystic gouden pimp straps? Die heeft nl. een ander merk erop zitten. Wil graag weten wat.

Dat was/ben ik zijn ook gewoon LF straps maar dan 2008 dacht ik...  die hebbe aleen ander kleurtje
gekocht bij intofun: Alleen pads (2 stuks)  € 49,95
en over die pimpie straps..  de witten waren op en zwart vond k niet mooi, vandaar goud Grin

en die thomas die vandaag met martijn @ slufter was is weer ander thomas..  jaja lastig, ik was playa
martijn

Antwoord #7709 Augustus 02, 2008, 21:36:10
edit2Rapporteer  
het is idd kloten, maar het ging zo lekker, zo hard. Volgende keer met laag water weer slufter YeSS alleen dan vaar ik niet meer in te laag water. Ik vind de slufter trouwens wel 10000000x chiller dan oostvoorne. Je hoeft niet steeds erop te letten dat iemand in je lijnen vaart, iedereen snapt hoe je elkaar passeert enzo Smiley

De rise is overigens een heel fijne kite, alleen is het nog ff lastig met de timing. Maar met een goed timing gaat'ie hoog!

Rusten komt goed Michiel, Woensdag ga ik voor 15 dagen naar turkije, hopenlijk kan ik daarna weer het water op. Wel jammer, want dat wordt geen wakeboarden daar. Grin

veel plezier nog allemaal met de wind, en voorzichtig allemaal!
The O

Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #7710 Augustus 02, 2008, 21:42:37
edit2Rapporteer  
Gisteren avond is de wind weer aan getrokken toen  jullie allemaal weg waren.
Later is onze windtijger(Le@n) met z'n spring pupil ook aan gesloten en hebben we in alle rust gekite tot 22.30 en sommige 22:45.

@martijn ik wist niet dat je je Link aan je broertje had verkocht zag hem gisteren vechten met zijn link in plaats van kiten. Dat wendt wel na verloop van tijd.
martijn

Antwoord #7711 Augustus 02, 2008, 21:44:45
edit2Rapporteer  

@martijn ik wist niet dat je je Link aan je broertje had verkocht zag hem gisteren vechten met zijn link in plaats van kiten. Dat wendt wel na verloop van tijd.

wat bedoel je dude, mijn broertje is 9 en wil ook lessen, hij heeft net een ozone imp gekocht. Die link ligt hier in scheuren:P. ik heb gister geen link gezien?
The O

Antwoord #7712 Augustus 02, 2008, 21:50:53
edit2Rapporteer  
Toen was je al thuis tiktak kijken.
Je Link broertje(iemand met zelfde kite) niet je echte broertje.
martijn

Antwoord #7713 Augustus 02, 2008, 21:54:37
edit2Rapporteer  
Ahaaa. ik snapte wel dat het mn egte broertje niet was:P.

ik moest gister natuurlijk nog terug fietsen:)
Michiel.
Moderator

Antwoord #7714 Augustus 02, 2008, 21:55:51
edit2Rapporteer  
en die thomas die vandaag met martijn @ slufter was is weer ander thomas..  jaja lastig, ik was playa

Ja, zie je wel waarom ik jullie door elkaar haal? Grin

Ik vind de slufter trouwens wel 10000000x chiller dan oostvoorne. Je hoeft niet steeds erop te letten dat iemand in je lijnen vaart, iedereen snapt hoe je elkaar passeert enzo Smiley

Ik was ff naar de Sluf gevaren, maar moest weer terug vanwege de tijd. Het was daar wel ontzettend druk. Op playa was meer ruimte hoewel ik ook liever op de slufter ben met laag

In Turkije kun je overigens ook op een aantal plaatsen goed kiten, heb je dat niet al gechecked waar jij heengaat? www.kitebeaches.com > turkey
thomasr

Antwoord #7715 Augustus 02, 2008, 22:08:59
edit2Rapporteer  

In Turkije kun je overigens ook op een aantal plaatsen goed kiten, heb je dat niet al gechecked waar jij heengaat? www.kitebeaches.com > turkey

denk dat zn kite niet meekan in het vliegtuig..
want ik denk dat ie dat allemaal allang gechecked heeft, martijn kennende!  schater

btw, de afstand van auto>strand is bij slufter ook wat beter 
martijn

Antwoord #7716 Augustus 02, 2008, 22:11:25
edit2Rapporteer  
Haha, ja dat is allemaal al gechecked, de wind komt daar op 1 dag uit alle richtingen:P.

Ik wou nog naar de playa varen, maar Thomas wilde niet loser. Druk vondt ik opzich wel meevallen
The O

Antwoord #7717 Augustus 02, 2008, 22:16:18
edit2Rapporteer  
MB waarom moet ik altijd de compositietekening van de politie er bij halen als je ergens geweest ben en andere op ideeën breng.
Michiel.
Moderator

Antwoord #7718 Augustus 02, 2008, 22:19:25
edit2Rapporteer  
Haha, ja dat is allemaal al gechecked, de wind komt daar op 1 dag uit alle richtingen:P.

Dat was op Samos ook een aantal dagen het geval, vandaar dat het heel gevaarlijk was. Laat dat nu 10km van het vaste land van turkije afliggen.

@ O:  schater
jeroen90

Antwoord #7719 Augustus 02, 2008, 22:52:58
edit2Rapporteer  
OEHEOEHEOEH ThumpDown  :'(  :'(  :'(

Wat triest gistere op autoplaya weer een kite overleden ThumpDown

Doet toch pijn het verlies van je beste vriend loser
Mriek

Antwoord #7720 Augustus 03, 2008, 01:08:19
edit2Rapporteer  
Over straps gesproken: ik schuif met mijn voeten maatje 35 behoorlijk van links naar rechts, heb zeker een paar cm ruimte. Hoe vast moet je eigenlijk zitten in je straps?
Michiel.
Moderator

Antwoord #7721 Augustus 03, 2008, 07:39:04
edit2Rapporteer  
Over straps gesproken: ik schuif met mijn voeten maatje 35 behoorlijk van links naar rechts, heb zeker een paar cm ruimte. Hoe vast moet je eigenlijk zitten in je straps?

Vast genoeg, schuiven is niet echt de bedoeling, hoewel je best wel je voeten iets moeten kunnen draaien tijdens het varen. Het is een algemeen bekend probleem als je erg kleine (dames) voeten hebt. Er zijn echter wel een aantal oplossingen.

Welk merk board had je ook alweer? Geen Nobile toch?

OEHEOEHEOEH ThumpDown  :'(  :'(  :'(

Wat triest gistere op autoplaya weer een kite overleden ThumpDown

Een Type8 is toch een 2008 kite? Hopelijk heb je nog garantie Undecided
Mriek

Antwoord #7722 Augustus 03, 2008, 08:12:54
edit2Rapporteer  

Vast genoeg, schuiven is niet echt de bedoeling, hoewel je best wel je voeten iets moeten kunnen draaien tijdens het varen. Het is een algemeen bekend probleem als je erg kleine (dames) voeten hebt. Er zijn echter wel een aantal oplossingen.

Welk merk board had je ook alweer? Geen Nobile toch?

Nee m'n board is ook van Gaastra. Geen idee of daar andere straps op kunnen. Ze kunnen in elk geval niet strakker. Ben het inmiddels egwend dus met gewoon varen gaat het wel, maar kan me voorstellen dat het later met springen problemen gaat geven.
Mriek

Antwoord #7723 Augustus 03, 2008, 08:17:00
edit2Rapporteer  
't ziet ernaar uit dat de wind vanaf een uur of twee, drie gaat aantrekken. Toch?
Michiel.
Moderator

Antwoord #7724 Augustus 03, 2008, 08:19:45
edit2Rapporteer  
@ Tarifagirl: Absoluut gaat dat problemen geven. Je board moet zo goed aan je voeten zitten, vandaar dat ik nu ook andere straps/pads besteld heb voor mijn Nobile omdat ik er weleens uitschiet. En sinds gisteren loop ik al weer moeilijk door dit probleem, laat staan als je straks echt gewond raakt.

Ik ken het Gaastra systeem helaas niet. Maar meestal is het probleem dat de strap gewoonweg niet strakker kan. Meestal is het tot een maatje 38 maximaal.

Bij Nobile kun je door het unieke systeem aan iedere kant een 1cm van de flappen waarover je de strap schuift afknippen, waardoor kleine voeten wel passen.

Ben je vandaag op het strand?

De wind? Tja, gisteren klopte de voorspelling ook al niet (hij zou rond 1400 uur afnemen, en dat is absoluut niet gebeurd). De wind is nu nog niet sterk genoeg, maar denk dat er al eerder gevaren kan worden. Check op actuelewaterdata.nl > Wind, zicht, luchtdruk & temperatuur > Hoek van Holland Noorderdam > Windsnelheid en stoot. Nu nog 7,0 m/s. Als hij 8,0 wordt zit het goed voor je 10m2 ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.