thomasr
|
van 3-8 vandaag was lekker! lang niet op playa geweest, maar ik vond het wel weer errug druk hoor met de lessers.. mja iedereen moet t leren!
@ Alferink: waroo's 2008? zo ja waarom? @ marc010: is dat waroo 08 waar de katrollen zo snel van slijten?
oh ja jongens, mn broertje is nu met de foto's bezig, hij zegt dat er een hoop niet goed zijn gelukt omdat dit zn eerste keer met onderwaterdinges was.. de goede foto's zal ik wel in het foto/video posten. maar hij is iig goed bezig! van de andere fotograaf heb ik nog niets gehad, zodra die er zijn zet ik ze erbij in datzelfde topic!
edit: el rudo: wat een verhaal!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Thomasr: zeker beslagen van binnen die onderwaterdinges (behuizing). Moet je van die zakjes voor kopen met die korrels. Zo is er bij ons vorig jaar ook een hele serie naar de klote gegaan. Vaag zag je nog wel wie er op stond en wat. Echt zonde, zaten mooie foto's tussen
|
|
|
Alferink
|
@ Alferink: waroo's 2008? zo ja waarom?
Nope 2007 ;-)
|
|
|
thomasr
|
Thomasr: zeker beslagen van binnen die onderwaterdinges (behuizing). Moet je van die zakjes voor kopen met die korrels. Zo is er bij ons vorig jaar ook een hele serie naar de klote gegaan. Vaag zag je nog wel wie er op stond en wat. Echt zonde, zaten mooie foto's tussen ja dat ook een beetje, ze hadden er een soort plastic zak omheen, maar er zijn vooral veel foto's mislukt door te veel druppels op de lens... @alferink oke..
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
T was zeker een top middag! Alleen een beetje jammer dat ik na de 1e 10 meter op mn plaat ging en er een licht gekneusde middelvinger aan heb over gehouden Verder lekker met de 9m en de 7m kunnen spelen. Het was de 2e sessie met mn nieuwe board (Sol 2007) en ik ben dr echt blij mee. Lekker cruisen en carven, heerlijk Ik zag de fotograaf nog net weglopen, ik sta dr misschien nog net op met mn waterstart. Goeie timing dus van me als mn hand het toelaat hoop ik zondag weer van de partij te zijn!
|
|
|
|
d@ni
|
Gisteren le@n en thomasr in person gezien, nu weer een paar gezichten bij de namen!! Dan weet je tenminste wie er hier posten.
@le@n: werd het nog wat? Of bleef het een aan / uit verhaal?
@thomasr: Ben benieuwd naar de foto's! Je hebt PB
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Gisteren le@n en thomasr in person gezien, nu weer een paar gezichten bij de namen!! Dan weet je tenminste wie er hier posten.
@le@n: werd het nog wat? Of bleef het een aan / uit verhaal?
@thomasr: Ben benieuwd naar de foto's! Je hebt PB
Hey d@ni Het bleef aan / uit verhaal! Zondag hoop ik dat ie los gaat!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Sorry, was vanmiddag samen met H2H op Kijkduin gaan kiten Zondag waarschijnlijk weer naar autoplaya, mits ik niet naar Neeltje Jans ga om de nieuwe Bandit te testen Was bruut vanavond hoog water en gigantische hoge bakken Zo heb ik ze tijden niet gezien. Zelfs de boot van de Reddingsbrigade raakte met de punt af en toe de toppen niet, terwijl de motor in het golfdal lag. Bizar gezicht en heel af en toe een megabak kunnen berijden. Was echt super ondanks de superslechte megachop en de weerkaatsing van de zon recht in je gezicht. Was weer een lekkere avond sessie Michiel, vooral de hoge golven waren wel gaaf, kon je goed als schans gebruiken. Ben nu wel bebroken van 3 uurtjes kiten gistere avond. Zondag ben ik weer van de partij, waarschijnlijk playa.
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Zoals het nu voelt denk ik niet dat zondag gaat lukken, maar wie weet.. IIg heb ik nu wel geleerd om niet je hand uit te steken als je valt
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
@ El Rudo: man man man, wat maak jij allemaal niet mee Had je twee barren bij je of heb je al een reservelijn gekocht? Gelukkig maar man dat die portugezen zo vriendelijk zijn In italie of Griekenland hadden ze hem gewoon naar timboektoe laten drijven. Ik heb de lijn gefixed, ik had nog wat kiteline bij me dus er tussen geknoopt. Jij had dus ook goeie bakken ziet ik! We gaan op de terugweg nog even langs san pere pescador, kijken wat daar nog te slopen valt in de tramontana!
|
|
|
|
-Mark-
|
rond de middag nog iemand op playa vandaag
|
|
|
thomasr
|
jongens, windguru geeft hele volgende week wind af! en nog niet eens superslecht weer! edit: ik ben er niet vandaag, geen vervoer en zowiezo zit ik n beetje te poepen voor die windwaarschuwing van knmi, 7 bft wordt wel hard voor mn 9'tje...
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dan staat ons een zware week te wachten!
|
|
|
ROBST3R
|
Dan ben ik morgen ook op playa te vinden:D
|
|
|
Lex
|
l;aaat ik nou net 3 weken vrij hebben + m,ijn pa ook dus elke dag vervoer :D! JIHHHHHHHHHAAAAAAAAAA
|
|
|
hans
|
zo , net terug van san pere pescador, en nog een weekje vrij dus dat word dan nog even genieeeeeeten
|
|
|
ROBST3R
|
Doet je vader ook aan kitesurfen lex?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Na 19u ging de wind helemaal aan, helaas heb ik nu andere verplichtingen anders was ik zeker gebleven om mijn 7m uit te laten
|
|
|
martijn
|
pff wat oneerl?jk! was ?k nou ook maar ?n nederland. veel plez?er allemaal met de w?nd
|
|
|