|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Kom wat later in de middag, als het goed is gaat de wind dan aantrekken en zal het wat rustiger zijn (vorige week heerlijk rustig na 18:00 ).
|
|
|
Lex
|
Doet je vader ook aan kitesurfen lex?
hij gaat het deze drie weken leren hoopt hij
|
|
|
|
|
Lex
|
jeeej, het woeit:D
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Yo Michiel dude, zit nog effe te twijfellen, monster & co of playa, staan wel mega hoge golven op zee zoals je zegd, misschien ook maar naar de playa dan, ga ook iets later, spreek je later
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ga ook iets later, spreek je later Ja, ik ga zo ff op het gemakkie uitgebreid ontbijten als mevrouw wakker wordt, daarna ff boodschappen halen in het centrum, tanken en go. Ik vermoed ivm de golven toch playa, hoewel monster & co ook best een optie is
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
michiel en sebas....lets go to the golven:D kijkduin of monster en co, lijkt me super..playa is toch weer bizar druk.. Trouwens gister was het water op playa zo ondiep overal:S
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
ik krijg net bericht dat het al droog is bij playa en brouwersdam. 11m maar eens proberen in deze wind @h2h, mb, rp maar waar gaat de reis naar toe?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
michiel en sebas....lets go to the golven:D kijkduin of monster en co, lijkt me super..playa is toch weer bizar druk.. Trouwens gister was het water op playa zo ondiep overal:S
We waren er vrijdagavond ook op M & co, maar er viel bijna niet te varen daar. Was wel WNW wind dus 20 graden opkruisen door branding van dik 2m, en ander rak parallel aan die megabakken. 200m uit de kant braken er bakken die nog veel hoger waren, was best een sensatie omdat het me gelukt is toch een aantal keren daar in te droppen. Net off-piste snowboarden als je een drop maakt van 80 graden ofzo. We bellen wel ff, ga toch pas vanmiddag ivm met afgaand tij. Nu is het hoog water (10:30 uur)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ik krijg net bericht dat het al droog is bij playa en brouwersdam. 11m maar eens proberen in deze wind
Zij ik toch al? Lang leve buienradar Zorg dat je wel clearance hebt van de verkeerstoren van zestienhoven O, indien je voor je 11m2 kiest
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@MB zal denk ik niet veel uit maken of ik 7m of 11m neem alleen wat meer hangtime. @Le@n leef je nog na die traumatische wind (geen wind) ervaring van eergisteren? Gisteren was de wind echt een heel stuk beter.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@MB zal denk ik niet veel uit maken of ik 7m of 11m neem alleen wat meer hangtime. Voor hangtime? Ik heb die 11m2 ook gevlogen (jaja, hoog in de lucht) en de hangtime is zelfs meer als mijn Bandito. Dus en of die hangtime de bom is van dat ding Kan me niet voorstellen dat je 7m2 dat zal overtreffen, hoewel die ook niet verkeerd was (ook van de 07 7m2 niet)
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
playa is toch weer bizar druk Valt wel mee als je wacht tot wat later op de dag, rond 5/6 uur gaan al onze deutsche vrienden sowieso naar huis en ook veel mensen gaan naar huis om te eten (overrated!), vorige week zondag waren er om 18:00 nog een man of 20 over en om 19:00 stonden we met zijn 5en op het water.
|
|
|
Hard2Handle
|
@ Olten en Laurens hoeven jullie geen les te geven vandaag dan?
iemand al wat gehoord van Ron? die zou vandaag ook gaan
@MB bijna niet te varen vrijdag avond M&co??? ging toch lekker daar, die hoge golven zijn juist gaaf man.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
sebas, nee geen les vandaag. Olten, gewoon die 11m, Leon zou met deze wind ook zijn 11m opzetten:P
En inderdaad neig ik er sterk naar om de grote golven te gaan trotseren:D
|
|
|
ROBST3R
|
En ik allemaal verplichtingen vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die verzint het vrouwtje wel eventjes!
|
|
|
|
ROBST3R
|
ze zijn al weg!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Monster & co wordt het vandaag, gisteren helemaal afgebeuld. Kijken of ik ook mijn waveboard in de auto ga gooien, want het waait eigenlijk voor waveboard plus 7m2 ipv mijn 9m2
|
|
|
Hard2Handle
|
Monster & co wordt het vandaag, gisteren helemaal afgebeuld. Kijken of ik ook mijn waveboard in de auto ga gooien, want het waait eigenlijk voor waveboard plus 7m2 ipv mijn 9m2
ja neem dat board mee, wil em ook wel eens proberen.
|
|
|