JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Zo, net terug van weekendje kamperen. Zaten vlakbij Ouddorp, maar de kites konden niet mee. Vandaag haal ik niet meer denk ik, maar wel lekker 7 meter weer.
Komende week weer genoeg kansen volgens mij!
@ RObster: Jij nog tijd deze week?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Zoooo, net terug van playa het waaide bizar hard. toen de lucht opentrok was het gemiddeld 32-34 knopen met stoten boven de 40 regelmatig gemeten met windmeter van ander kiter, ging echt bizar hard. ging ook weer veel mis, wel stuk of 5 kites over strand zien gaan zonder kiter er aan. sommige zelfs met bar en lijnen en al, hoe krijgen ze het toch weer voorelkaar? Nog ff van Le@n genoten , die ging weer vet hoog met hele mooie landingen. super Le@n! OLten heb ik ook nog zien gaan en Lex was ook lekker aant knallen. Morgen nog mensen?
|
|
|
Lex
|
was lekker zeg, nog nooit zo hoog gegaan.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
is echt gaaf hoor waveboard Helaas geen 7m2 of 5m2 op een gegeven moment om met dit board te varen. Zelfs een 7m2 was op een gegeven moment gewoon teveel Ron, heb je nog wel gevaren met je 8m2?
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
michiel ging weer eens HOOOOOG! niet normaaal, wind was bizar hard jah. Mooie blauw lucht en dikke keiharde wind..bizar!
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
foto's zien er top uit Michiel! het geweld van die rollende bakken zie je ook best goed:)
|
|
|
|
BoMiRon
Geen avatar
|
ik was voor de eerste keer op de playa. ik dacht al als het altijd zo waait das aardig heftig. Maar gelukkig vonden jullie het ook hard. Ik mocht helaas niet springen. Nog niet zo lang geleden geopereert aan mijn knie,moest het dan ook rustig aan doen. Ik kon de 9 bow aardig houden met mijn 85 kilo. Volgende keer niet meer mijn kite opvouwen op het droge zand want dat kom ik nu nog overal tegen. beetje geandstraalt.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
ik weet niet welk wereld deel jullie zijn geweest ben geen enkel moment overpowerd geweest maar die vlagen waren af en toe hard. mijn 7m was maar half gedepowerd,AA, tweede knoopje en alleen geheel gedepowerd wanneer ik op de kant was(uit voor zorg).
Kan wel vertellen dat lopen in deze condities echt raar aan voelt maar oooow wat een snelheid als je het langzaam doet, bijna niet te landen. Ook wat flinke crashes gemaakt maar dat was geen probleem echter een stom golfje bij het terugvaren van slufter naar playa heb ik toch een rib gekneusd. En er staat net z'n mooie week voor de deur.
@Le@n & z'n pupil nog bedankt voor het helpen met opruimen.
Nog wat foto's van de namiddag op playa en sluf komen er aan.
|
|
|
Lex
|
Sterkte Olten!
|
|
|
|
thomasr
|
vette foto's! ziet er aardig ziek uit allemaal! ik probeer er morgen ook te zijn, maar dan moet er wel iemand zo gek zijn mij mee te willen nemen uit Zwijndrecht...
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Michiel waar stond die flitspaal(camara) dan? was vlak achter jullie bezig maar ik sta er niet op. :'( Wie was er dan foto's aan het maken? Zitten wel gave foto's tussen vooral die statue of liberty foto's, hahaha. Stond echt een harde wind waardoor je echt hoooog kwam. @Olten die van mij stond op het eerste koopje en de strap half ingetrokken. Leuke foto's. Zag er rustig uit bij playa, was vandaag echt geen dag voor beginners.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
MonsterCo10Augustus2008
mijn gele waroo staat wel op de eerste foto, maar voor de rest niet. :'(
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Zo zeg, kwam rond 1700 aan op playa, er waren nog 4 kites op het water ! Om 1930 moest ik stoppen omdat de laatste eraf gingen (en alleen varen met mijn kunde en deze wind vond ik onverantwoord). Echt uber harde wind
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Whaaa, wat een top dag weer Om 1400 compleet gezandstraald, ff gewacht en daarna heerlijk met de 7m geknalt! Het was trouwens bizar rustig op de playa. Om 1900 waren er nog 3 mensen bezig @Le Ber: sorry dat we van het water afgingen, zodat jij er ook af moest
|
|
|
|
Lex
|
wie zijn er morgen:D?
|
|
|
Mriek
|
Gave foto's! Wat een golven! Daarop varen moet echt te gek zijn!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
heimwee ik weet niet welk wereld deel jullie zijn geweest ben geen enkel moment overpowerd geweest maar die vlagen waren af en toe hard. Slufter en Playa was vrijwel vlak water (goed te zien dankzij je mooie foto's ), op Monster en co. waren het forse bakken zoals je op mijn foto's kunt zien. Op vlak water kun je een kite altijd langer houden. H2H hield het het langst vol met zijn Waroo07 7m2. Dus dat is absoluut de high-end koning tot nu toe Klote Olten van je rib. Afhankelijk van welke rib het is kun je er aardig last van hebben. Ik wens je snel herstel toe want er moet natuurlijk hard geboekt worden @Michiel waar stond die flitspaal(camara) dan? was vlak achter jullie bezig maar ik sta er niet op. :'( Wie was er dan foto's aan het maken? Die stond vlak bij de bovenwindse golfbreker, en het was mijn pa. Volgens mij was er naast je vrouwtje ook familie van jou, want dat had mijn zus (dus ook aanwezig) gespot bij jou. Je was voor hun te ver weg (ondanks de forse zoomlens) Gave foto's! Wat een golven! Daarop varen moet echt te gek zijn!! Dat is het zeker, ze waren echt indrukwekkend. Zelfs gigantische rollende golven een paar honderd meter uit de kant. Die waren helemaal de bom om erop te rijden
|
|
|
Mriek
|
MB zag ik jou op die foto's nou ook met een Nobile boardje? Welke? Ik laat het vervangen van m'n pads zitten en koop een nieuw board want sinds ik met een andere plank heb gevaren lijkt die van mij wel een boomstam. Zit te denken aan de 555 2007, die kan ik 250 euro nieuw kopen. Goeie deal toch?
|
|
|
TtHoM@s
|
phoee wat een wind wel ziek hoog gegaan... waroo 06 had denk ik iets beter high en dan bularoo 08 op een gegeven momend hield k hem ff niet meer... en 3 kite's kapot zien gaan... en k zat maar op 1 plek van t autostrand 1 ozone doek 1 Vegas LE 1 Fuel doek tja, gecondoleert voor die genen
|
|
|