Alferink
|
Ja, ik ben geen pool...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hij moet eerst nog ff naar zw gaan, dan gaan we eens kijken of het wat is. mensen nog naar monster & co??
|
|
|
thomasr
|
Waar is Monster en Co?
|
|
|
|
Alferink
|
Ik zie het nou pas, een dipje vanavond, hopelijk komt die er ook ghehe dan race ik nog ff naar het strand
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
klopt, watersportweer geeft ook iets afneming aan. ook klaart het vanavond op, er zit nu een flink open gat in de bewolking ten oosten van Dover wat tegen de avond onze kust bereikt. dus het zou wel wat kunnen worden.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
hij moet eerst nog ff naar zw gaan, dan gaan we eens kijken of het wat is. mensen nog naar monster & co?? ben er rond een uurtje of 18:00
|
|
|
Hard2Handle
|
klopt, watersportweer geeft ook iets afneming aan. ook klaart het vanavond op, er zit nu een flink open gat in de bewolking ten oosten van Dover wat tegen de avond onze kust bereikt. dus het zou wel wat kunnen worden. Ron waar ga je vanavond heen?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wind was perfect voor de 7!! Dik naar mijn zin gehad met een ouwe Waroo 2007 7m2.....vooral toen toen 9 en 8 C´s van het water werden geblazen en opmerkeingen dat het vlagerig was als excuus. Zelfs nog wat loops erin gegooid in die omstandigheden en was bruut. Een Waroo vol in 2 cm water zien crashen en gee schrammetje. Iedereen kan lullen wat-ie wil maar die warootjes zijn echt topnotch kites en "vlagerig" is een vaag begrip geworden. Dik genoten zondag.
Klopt Fer, dat had ik ook al in een vorige post gemeld: de enige die nog door aan het varen was op dat moment was H2H, met....een Waroo 2007 7m2 Ik heb zowel de 2008 als de 2007 7m2 Waroo (de laatste ook in 35-40kn) gevaren, en snap wat je bedoelt. Lekker kitetje, maar ik heb ook de Bandit-uno 7.5m2 getest. En die is ook zo lekker (en duurder, jaja @rjan voordat je erin komt ) Kortom, deze jongen MOET snel iets met een 7 in de maat hebben. Wordt aan gewerkt!
|
|
|
Ron Rodeo
|
klopt, watersportweer geeft ook iets afneming aan. ook klaart het vanavond op, er zit nu een flink open gat in de bewolking ten oosten van Dover wat tegen de avond onze kust bereikt. dus het zou wel wat kunnen worden. Ron waar ga je vanavond heen? Hmmm, zit nog te denken, als ik kan , kan ik er pas om 19:00 zijn en dan zal het playa zijn of misschien Sluf. morgen gaat te grof worden, denk ik voor den 8 mtr.
|
|
|
|
|
ROBST3R
|
Waar is Monster en Co? Net iets boven s`gravenzande Dan is mijn vraag, waarom is het daar leuker dan in hvh?
|
|
|
Hard2Handle
|
pats aan, en hij zit op 15,2ms...SICK!!!
als het zo blijft gaat het em niet worden vanavond denk ik, met zoveel wind kom je ook zonder kite wel vooruit
|
|
|
Hard2Handle
|
Waar is Monster en Co? Net iets boven s`gravenzande Dan is mijn vraag, waarom is het daar leuker dan in hvh? je heb een pb-tje
|
|
|
thomasr
|
@robst3r: thanks! Voorwaarschuwing Watersport en recreatie regio zuidwest Waarschuwing (ZEER) ZWARE WINDSTOTEN Toelichting Aantrekkende wind en daarbij een toenemende kans op windstoten tot 90 km/u, hetgeen overeenkomt met kracht 10. voor degenen die gaan: kijk uit!
|
|
|
Alferink
|
pats aan, en hij zit op 15,2ms...SICK!!!
Whahaha Booooom there it issss
|
|
|
Ron Rodeo
|
zeg....gladiatoren, check dit. http://members.home.nl/tianwa/noni/journaal/bewolking.htmlde opklaringen zijn al een feit. rond een uur of 4-5 gaat de wind toch afnemen tot rond 25 knopen (watersportweer) ook teletekst 707 geeft in de periode 15:00-21:00 afnemende wind van 5 tot 8 knopen. Ook de superforecast van windfinder geeft afnemende wind met opklaringen aan. dus................ Ik heb vertrouwen en sta al in de startblokken om om een uur of 5 naar autostrand te rijden. voor een avondramsessie.
|
|
|
ROBST3R
|
Ik ben erbij:D
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mag ik ook? Anders zit ik heel de avond toch maar thuis!
|
|
|
timmuh
|
eind van de middag maar even bekijken en dan naar het strandje crossen om de 8m2 te temmen.
word of autoplaya of sluftah
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
Mag ik ook? Anders zit ik heel de avond toch maar thuis! Tuurlijk mag jij ook komen als je maar niet hoger gaat dan 1 mtr. vanavond.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mag ik ook? Anders zit ik heel de avond toch maar thuis! Tuurlijk mag jij ook komen als je maar niet hoger gaat dan 1 mtr. vanavond. Deal!! Doe ik het voor, tot straks...
|
|
|