|
Alferink
|
Ik gaat me spulletjes pakken en richting playa. Loop denks door naar 2e duin.
|
|
|
R.B.
|
Ik ga me spullen ook maar bij elkaar zoeken en naar playa rijden.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hij is weer iets verder naar het ZW gedraaid, maar niet genoeg voor HvH of Kijkduin. Wordt dus playa. Ik ga ook inpakken!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Overigens komt er wel een stevige bui aan (is het front wat wind meebrengt, daarna zeker genoeg wind en vermoedelijk draaiing windrichting van ZZW naar ZW)
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@michiel dinsdag ben ik op playa. Morgen avond misschien al avond sessie? wind gaat toenemen naar 5-6. voorbode van depressie van dinsdag
|
|
|
Lieketjee
|
mijn auto is vol...maar zoekt nog 1 vriendin van me vervoer...iemand morgen plekje over richting autostrand???
x
|
|
|
Mertens
|
het is helemaal niets meer al een tijdje, ik hoop dat iedereen die gegaan is nog heeft kunnen knallen!!
|
|
|
Lieketjee
|
sjoerd..morgen vrij nemen;)..
|
|
|
Lex
|
jooo...jullie hebben de mazzel om een preview te zien van de Egypte trip! TOP SECRET!
|
|
|
Alferink
|
Zonde, kakte helemaal in :'( Morgen maar weer... @ Lex, naar je zin gehad zie ik En nu neemt die weer helemaal toe, soms... soms...
|
|
|
Lieketjee
|
lache je foto's lex,
niemand plekje over in de auto vanaf omgeving r'dam?????????? x
|
|
|
Alferink
|
Ik zit 9 v/d 10x ook vol, sorry
|
|
|
Spike_L
|
Ik ga dinsdag pas.... Dinsdag middag om precies te zijn..... (mits de voorspellingen zo blijven...)
|
|
|
Lieketjee
|
keej jmmr......i tried
|
|
|
|
Mriek
|
Soms... zit het mee... en soms zit het heel erg mee... Dan is iemand zo aardig om je een lift te geven en ga je tegen alle verwachtingen in op zondagmiddag toch naar het strand, waar de wind, die eerst leek toe te nemen, helemaal is ingekakt, om tegen de tijd dat je je kite toch maar klaargelegd hebt, weer op te klimmen tot een lekker stabiel knoopje of 20-25. Dan gaat na een uurtje bijna iedereen naar huis, zodat je alle plek van de wereld hebt op die heerlijke vlakke waterspeeltuin om je eerste sprongen te maken. En zo rond zonsondergang kom je, zes man overgebleven, uitgeput en met zure spieren toch maar van het water. Jongens, wat een topsessie!! Geweldig dat ik nu m'n 10m zo goed kon houden in z'n high end, daar vaart ie heerlijk die Jeckyll. En... ik moet het herhalen... I did my first jumps!! Veel plezier iedereen die morgen gaat! Hoop dat jullie ook zo'n mazzel hebben! Ps. had ik al gezegd dat ik m'n eerste sprongen gedaan heb?
|
|
|
Mriek
|
Owe ja, vanavond was er nog een meid haar eerste sprongen aan het doen en haar/een vriend filmde dat. Kan niet missen dat mijn eerste jumps er ook op staan, dus als je dit leest: ik wil die filmpjes dolgraag zien/hebben!!!
|
|
|
Micky
|
Owe ja, vanavond was er nog een meid haar eerste sprongen aan het doen en haar/een vriend filmde dat. Kan niet missen dat mijn eerste jumps er ook op staan, dus als je dit leest: ik wil die filmpjes dolgraag zien/hebben!!!
Whoehahahyahaaa, lekkerrrrr he! Kikken dat je zo blij bent.....
|
|
|
R.B.
|
@ lex: Kicke foto's man en de board off al geland ? Verder werd de wind gisteren rond half 6 toch nog goed was wel weer ff lekker. Wie gaan er dinsdag allemaal? Ik zit er aan te denken om misschien dinsdag vrij te nemen om weer is lekker hoog te gaan . @ tarifagirl lekker he je eerste sprongen.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
@ lex: Kicke foto's man en de board off al geland ? Verder werd de wind gisteren rond half 6 toch nog goed was wel weer ff lekker. Wie gaan er dinsdag allemaal? Ik zit er aan te denken om misschien dinsdag vrij te nemen om weer is lekker hoog te gaan . @ tarifagirl lekker he je eerste sprongen. Neem heel de dag vrij maar ga wel naar Slufter!
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@ lex: Kicke foto's man en de board off al geland ? Verder werd de wind gisteren rond half 6 toch nog goed was wel weer ff lekker. Wie gaan er dinsdag allemaal? Ik zit er aan te denken om misschien dinsdag vrij te nemen om weer is lekker hoog te gaan . @ tarifagirl lekker he je eerste sprongen. Ben ook vrij, maar ik ga naar autostrand. ben er om een uur of 10:00 @Lex , je ziet er uit als een echte pro op die foto's. vet hoor!
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
@ lex: Kicke foto's man en de board off al geland ? Verder werd de wind gisteren rond half 6 toch nog goed was wel weer ff lekker. Wie gaan er dinsdag allemaal? Ik zit er aan te denken om misschien dinsdag vrij te nemen om weer is lekker hoog te gaan . @ tarifagirl lekker he je eerste sprongen. Ben ook vrij, maar ik ga naar autostrand. ben er om een uur of 10:00 @Lex , je ziet er uit als een echte pro op die foto's. vet hoor! Misschien kom ik ook wel naar playa. @Ron, waar zit jij, weer op die zandbank?
|
|
|