Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ The O: sterkte jongen met je rib. Begin dit seizoen was mij dat ook overkomen, weet je nog? Echt rust nemen helpt zodat je snel weer op het water staat. Ik heb het toen wel te snel gedaan waardoor het allemaal veel langer heeft geduurd dan nodig is @ Thomasr: de Waroo safety is niet 100% drukloos wanneer je die activeert. Er zijn tegenwoordig genoeg kites die de 5th lijn safety gecombineerd hebben in een 4 lijns set-up: o.a. Takoon, Cabrinha IDS en f-one Ik vaar al sinds 2004 met 5th lijn en wilde nooit zonder, totdat ik overtuigd ben geraakt van dit nieuwe type systeem. Maar in principe moet de safety van de Waroo08 genoeg uitkomst bieden Mensen, mensen, de wind begint langzaam op kracht te komen
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@ mb Mijn 9 is nog niet klaar:( ga nu lekkker tukken want heb redelijk wat bier in me mikkie zitten:D
P.s De tijd loopt nog steeds een uurtje achter
zelfs met al dat bier achter je kiezen zie je nog wel dat de tijd niet goed loopt. vind ik toch knap Robster.
|
|
|
Audrey
|
Weet je wat ik ga doen, ik ga maar weer is ff werken, al dat gekite de hele tijd. Word je rekening ook niet vrolijk van. Wijze woorden Alferink Alleen doe ik dat al 3 maanden (dat werken en niet genoeg kiten) en het vreet toch aan je op een of andere manier Maar kan wel weer nieuw materiaal kopen binnenkort. Eerst nog ff op vakantie (kiten) Snackyman via profiel van Audrey: Je ging toch naar valencia? Als je nog wat wilt weten over Valencia bel me maar. En welk materiaal ga je kopen? de Bandit Dos??
|
|
|
YouriB
|
Pfff Kater,Maar zo na playa!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
wast nog wat vandaag? volgens mij niet. of heb ik iets gemist... Kom je morgen ook weer eens buurten op Autoplaya? Want het lijkt wel of je 6 maanden op vakantie bent geweest Sorry, kan vandaag niet , ik baal als een grote stekker. heb wel aardig wat gekite de laatste tijd, we hebben elkaar net mis gelopen, denk ik. maar jij bent ook paar keer op ter heide geweest toch? Michiel je weet tog, Playa is toch da place to be dude..... ze je snel en veel plezier vandaag.
|
|
|
ROBST3R
|
@ mb Mijn 9 is nog niet klaar:( ga nu lekkker tukken want heb redelijk wat bier in me mikkie zitten:D
P.s De tijd loopt nog steeds een uurtje achter
zelfs met al dat bier achter je kiezen zie je nog wel dat de tijd niet goed loopt. vind ik toch knap Robster. Me HOOFD:(
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Je ging toch naar valencia? Als je nog wat wilt weten over Valencia bel me maar. En welk materiaal ga je kopen? de Bandit Dos?? Doe ik, ik vertrek pas in September Idd. heb ik de Bandit-Dos op het oog, maar ik koop nog niets voordat ik er een heb kunnen testen. Helaas zijn ze wel weer duurder geworden Sorry, kan vandaag niet , ik baal als een grote stekker. Ha die Ron. Als ik zo naar AWD kijk lijkt de voorspelling voor vandaag (nog) niet uit te komen (daarom zit ik ook nog thuis te werken). Dus waarschijnlijk hoef je niet zo te balen Overigens zie ik de komende week vooruit geen woei meer
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik zeg om 13:00 gaat ie aan (regen en wind), als we ons tourtje nog gaan doen ff op Rauwvlees wachten zeg ik want da's gezellig! dus ca. 14:00 afvaart. Op buienradar zie je een fraaaaaaaaie bui aankomen.
@ Rb ik heb het koordje in de tas.
|
|
|
ROBST3R
|
tis nu 8.6! Is toch wel goed te doen? Gaat die upwinder naar de slufter nog door?
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Jammer dat WSW er vandaag toch 5 knopen naast zit...zou 20 knopen moeten staan om 12 uur...nouja...wie weet...ik wacht het nog ff af...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ik zeg om 13:00 gaat ie aan (regen en wind), als we ons tourtje nog gaan doen ff op Rauwvlees wachten zeg ik want da's gezellig! dus ca. 14:00 afvaart. Op buienradar zie je een fraaaaaaaaie bui aankomen. Ik heb het eigenlijk erg druk met werken, heb gisteravond en heel de ochtend al ruzie met een db Rudo, die bui is dan allang weg man! tis nu 8.6! Is toch wel goed te doen? Gaat die upwinder naar de slufter nog door?
Hij is nu idd. over de 8 m/s heen, dan wordt het leuk Jammer dat WSW er vandaag toch 5 knopen naast zit...zou 20 knopen moeten staan om 12 uur...nouja...wie weet...ik wacht het nog ff af...
Hij wordt zeker nog wel harder als 20kn, mark-my-words
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@michiel waar heb jij vorig jaar je Oneill suit gehaald? Ik wil binnenkort een nieuw pak halen en ga denk ik voor de Psycho2 2008. kost wat maar dan heb je ook wat, toch? ik zie ook nergens aanbiedingen van 2007.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik had begrepen dat er in Noordwijk een outlet store zit van O'niell die zeker de Spycho 1 en 2 verkoopt. Prijzen weet ik niet, maar ze hebben een website: http://www.surfersoutlet.nlIk heb hem toen in de winter gekocht, en een Spycho1, daar die voor kiten warm genoeg is. Let wel, het is geen specifiek kitepak dus je moet er wel klitteband manchetten bijnemen voor je benen om geen volle pijpen te krijgen. Aangezien ze toen nergens meer te krijgen waren, en ik in december problemen met mijn huidige pak had heb ik hem toen bij Siem de Jong gekocht. Die hadden een contact in Engeland waar ze nog een paar pakken vandaan hebben weten te krijgen. O'neill Nederland was toen al door de voorraad heen, die pas in mei weer aangevuld werd
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zo, de wind kakt in tot 6,4 m/s Er hangt nu een bui waardoor dit waarschijnlijk veroorzaakt wordt. Die is zo weg. Ik wacht nog even. Heb het eigenlijk te druk om te gaan kiten, maarja, de woei is na vandaag toch echt op zo lijkt het :'(
|
|
|
ROBST3R
|
ik ga 1 uur rijden
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nog steeds lijkt de wind niet op gang te willen komen Sprak net mijn pa ter plekke, en die heeft van 9:00 tot 12:00 uur strepen getrokken. Hij wist te melden dat de wind vanochtend tussen de 17/18kn (windmeter) was, en rond het middaguur inkakte. Hij lijkt nog steeds niet echt op gang te zijn gekomen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Verandering van plannen: door omstandigheden kan ik vandaag niet meer komen. aub geef ff door aan de zandplaatploeg Zijn er nog mensen die een avondsessie gaan doen?
|
|
|
|
ROBST3R
|
Mjah was gewoon een top daggie! Helaas al vroeg van het water aangezien ik zo uit eten ga. Het was alleen wel weer verdomde druk en loads of people die het gewoon echt niet begrijpen! Ook gewoon gasten die wel kunnen varen maar echt toaal niet opletten!
|
|
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
niet lulle maar pelle, en een fles absinte achter je kiezen drukken en nagenieten van een topdag in je roes... lekker tobbe en lekker oefenwindje, nog een lekker rondje playa gehold achter mn kite aan nadat mn leash brak na een fout loopje... T was weer gezellig met iedereen, wat btw wel van die grote gevaren zijn van die mensen die recht op elkaar af varen en niet uitwijken. Snap daar de lol nog niet van maar misch moet ik het ook eens doen.. hahahahaha
|
|
|