Kiters uit Rotterdam , meld je!

marc010

Berichten: 121
Antwoord #8600 Augustus 24, 2008, 20:40:57
edit2Rapporteer  
Vandaag was t lekker hoor,

Was net 14 knoopjes toen ik aankwam, maar rond 3en was het wel lekker 20 knopen.

Wel lekker achterin geweest waar het nu heel druk geworden is op t vlakke gedeelte. Verder
was er genoeg ruimte om lekker je gang te gaan.

Er zijn nogal wat hele snelle kiters, die echt niet aangeven hoe ze willen passeren. Hou je kite laag als je me downwind inhaal. Doe ik ook als jullie mij upwind passeren. Kan wel achter me blijven kijken, maar je kan je kite hoog houden zodat ik kan zien dat je me upwind GA passeren.

greeetzzzzz..



Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #8601 Augustus 24, 2008, 21:40:01
edit2Rapporteer  
gelukkig ben ik ook nog ff gegaan!
wat is die helix lekker... SUper stabiel, lekker snel, totaal geen problemen gehad met varen en upwind als een mofo. Ben nog nooit zo ver upwind gevaren zonder dat ik het doorhad.. moest gewoon weer met de wind mee terug lopen om terug te komen op de plek waar ik gestart was!!

Maar idd wat een hoop mensen! en idd veel mensen die niet zo veel van kiten afweten!
Vandaag weer een paar gasten geholpen met leren hoe je een kite moet oplaten! En bijna een 12m² warroo op mn hasses gekregen!
wel het hele pokke end gelopen upwind om een beetje ruimte te hebben zeg... niet normaal hoe veel ongelukken en bijna ongelukken ik gezien heb...

maar ik heb mn helix gevaren en ik ben er verliefd op Grin...
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #8602 Augustus 24, 2008, 21:40:59
edit2Rapporteer  
niet lulle maar pelle, en een fles absinte achter je kiezen drukken en nagenieten van een topdag in je roes...  Huh

lekker tobbe en lekker oefenwindje, nog een lekker rondje playa gehold achter mn kite aan nadat mn leash brak na een fout loopje...

T was weer gezellig met iedereen, wat btw wel van die grote gevaren zijn van die mensen die recht op elkaar af varen en niet uitwijken. Snap daar de lol nog niet van maar misch moet ik het ook eens doen.. hahahahaha Grin



ja dat was een goeie actie, zat ook wel wat slapstick effect aan. allebei halve wind keihard recht op elkaar af. We kijken elkaar begrijpend aan, we zijn toch gevorderde kiters. Ik besluit jouw maat downwind te passeren. Hij besluit mij precies op dat zelfde moment ook downwind te passeren. Weer kijken we elkaar begrijpend aan. Okay denk ik, dan maar boven langs, dan kan íe hard onderdoor. Maar dat dacht hij dus ook van mij, en toen hadden we nog maar 4 meter over. We gooiden er allebei een woeste snowboard noodstop in, en ik had visioenen van ziekenhuizen en ambulances, dat board kwam wel heel erg recht op me af. We glipten rakelings langs elkaar. De kites zaten niet eens in de war.
Geen aanrader chriz, de kans dat het fout zou gaan was veel groter dan dat we er zo vanaf kwamen.

En dan cool handje tikken met Michiel, ik rosde z'n hele arm er bijna af. Kite surfen is GEEN contactsport!
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #8603 Augustus 24, 2008, 21:41:11
edit2Rapporteer  
Dat upwind lopen had dus achteraf niet gehoeven lepel:D
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #8604 Augustus 24, 2008, 22:25:13
edit2Rapporteer  
Dat upwind lopen had dus achteraf niet gehoeven lepel:D

true...
maar er lagen zoveel kites en mensen in het water dat je eigenlijk over de hoofden kon lopen..
maar goed Grin was leuk...
snel weer!!!
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #8605 Augustus 24, 2008, 22:38:23
edit2Rapporteer  
Nou, alhoewel ik thuis genoeg te doen had....toch weer jammer de goede verhalen te lezen...alhoewel..die drukte....Verbaas me wel dat de wind toch goed was gezien de grafieken..

Maar wie gaat er morgenavond?? Zal zeker minder druk zijn!! Om 18.00 laag water, dus ik ga naar de Slufter denk ik!
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #8606 Augustus 24, 2008, 22:42:00
edit2Rapporteer  
damn:
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #8607 Augustus 25, 2008, 07:29:32
edit2Rapporteer  
Zo dan , Damn it is...maandagavond sessie zeker te weten..... Joepie YeSS
watersportweer geeft ook 18-19 knopen op.
superforecast windfinder ook 17 knoop.
Citaat KNMI : 
Er waait een zuidwestelijke wind die toeneemt tot matig kracht 3-4, aan zee (vrij) krachtig, kracht 5 of 6. De maximumtemperatuur wordt ongeveer 20 graden.
Ik ben op autostrand vanaf een uurtje of 5 YeSS
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #8608 Augustus 25, 2008, 08:41:37
edit2Rapporteer  
damn Grin...

ik heb mn broertje ook zo gek gekregen om te gaan kiten (eindelijk na dik een jaar)
dus hij wil steeds vaker mee... helaas ben ik vanavond in de bioskoop Grin
..

pfff...ik ben op mn werk en voor het eerst zit ik zo vroegmet een glimlach achter mn pc omdat ik nog steeds in de wolken ben van die hemelse kite Wink....

Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #8609 Augustus 25, 2008, 09:05:13
edit2Rapporteer  


pfff...ik ben op mn werk en voor het eerst zit ik zo vroegmet een glimlach achter mn pc omdat ik nog steeds in de wolken ben van die hemelse kite Wink....


fantastisch gevoel hé?  welkom in de wereld van de grootste en mooiste verslaving die er bestaat. YeSS
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #8610 Augustus 25, 2008, 09:11:10
edit2Rapporteer  
fantastisch gevoel hé?  welkom in de wereld van de grootste en mooiste verslaving die er bestaat. YeSS

Smiley voelt veel beter als die kite die ik had Grin>...
en dat voor een kitemerk wat ik niet mag zeggen van jou Smiley..

heeft iemand trouwens ervaring met een jaime pro uit 2007?
ik vind dat nog steeds zon mooi board en ik wil er een groter boardje bij..

mijn boardje is nu 1.24. Ik wil eigenlijk 1.28 of 1.30..
volgends mij is die jaime nie in 1.30 vorm maar toch...

ideeen?
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #8611 Augustus 25, 2008, 11:42:05
edit2Rapporteer  
Kweet niks van een jaime, schijnt ook wel fijn boardje te zijn, al wat gegoogled?
wat ik wel weet is dat de wind al lekker aantrekt, is nu 9,7 m/s
blijft waarschijnlijk de gehele dag zo tot laat in de avond.
wie zijn er einde middag-avond op autoplaya? loser
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #8612 Augustus 25, 2008, 11:59:31
edit2Rapporteer  
whahah het weekend is over en nu komt de wind wel goed door... ik ga zo lekker ter heijde:D
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #8613 Augustus 25, 2008, 12:00:50
edit2Rapporteer  
Was weer een lekker dagje op de Playa, had alleen wel wat meer wind verwacht. Undecided
Best wel gezellig met aardig wat kiters van het forum. Grin
Heb het ook maar net overleefd gistere. Kreeg bijna een kite op m'n hoofd, een beginnende kiter crashten z'n kite echt hard op het water nog geen meter van me vandaan, ik schrok me eigen echt de t*ring, Suus die een paar meter achter me stond schrok er zelfs van.
Jammer dat de tour de zandplaat niet door ging, maarja er was niet echt genoeg wind, en ik had ook geen zin om terug te zwemmen.

 ListenToMe Gaan er vanavond nog mensen naar Monster?

@Mart leuk je ontmoet te hebben, heb je nog aardig kunnen varen met je 13m?
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #8614 Augustus 25, 2008, 12:42:27
edit2Rapporteer  
@H2h; Varen ging wel aardig. Paar keer hard op me *** gegaan......  loser maarja zal er wel bij horen.
Was inderdaad leuk om eens wat "bekende" in het echt te zien! Heb jij nog een beetje kunnen speren......¿?¿ Hoezo ging je zo vroeg weg Huh

Viel me trouwens wel op dat het echt super laag water was.... zo ondiep heb ik het nog niet gezien....     

Ik zeg laat die polkap nog maar wat smelten!!

Gaat er vanmiddag trouwens nog iemand naar het autoplaya??
Ik ben er rond een uurtje of half 5.......

thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #8615 Augustus 25, 2008, 12:58:24
edit2Rapporteer  
ik ben en rond half 6, 6 uur  vanavond, tot het donker denk ik...
laten er maar zoveel mogelijk naar Monster en co gaan, is het lekker rustig op playa Grin
ik heb er zin in! Joepie

Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #8616 Augustus 25, 2008, 13:08:52
edit2Rapporteer  
@ gewoon mart

dude. ik ben er ook om een uur of half 5 of 5 uur
ik zit ook altijd op de 2e zandbank.
zie je! Joepie
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #8617 Augustus 25, 2008, 13:12:03
edit2Rapporteer  
ik ben en rond half 6, 6 uur  vanavond, tot het donker denk ik...
laten er maar zoveel mogelijk naar Monster en co gaan, is het lekker rustig op playa Grin
ik heb er zin in! Joepie

ja ja, ik zie hoe je weer over ons denkt Thomasr. Angry
ik dacht je vind het wel gezellig als wij er zijn. Undecided

@Mart, vroeg weg??? ik was er van 11 tot 16uur, ik was helemaal op, en vandaag moet ik weer werken jammer genoeg.
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #8618 Augustus 25, 2008, 13:16:20
edit2Rapporteer  
waar is eigenlijk die tweede zandbank?

is dat dat deel als je aan komt lopen vanaf de parkeerplekken dus naar links toe?
Ik weet dan namelijk niet wat de eerste zandbank is? Is dat die duin waar veel kiters/scholen daar hun zooi neer plempen?
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #8619 Augustus 25, 2008, 13:21:12
edit2Rapporteer  
waar is eigenlijk die tweede zandbank?

is dat dat deel als je aan komt lopen vanaf de parkeerplekken dus naar links toe?
Ik weet dan namelijk niet wat de eerste zandbank is? Is dat die duin waar veel kiters/scholen daar hun zooi neer plempen?

de eerste zandbank is idd waar veel scholen zitten.
als je een stuk doorloopt heb je nog een zandbank, deze staat nog droog bij vloed.
op die zandbank heb een klein paaltje die oranje is, volgens mij is dat het tweede paaltje, daar spreken we meestal af.
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #8620 Augustus 25, 2008, 13:21:38
edit2Rapporteer  
jep...
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #8621 Augustus 25, 2008, 13:29:27
edit2Rapporteer  
owkay!!

duidelijk...
ik loop meestal nog verder!! Grin
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #8622 Augustus 25, 2008, 13:30:59
edit2Rapporteer  
ik ben en rond half 6, 6 uur  vanavond, tot het donker denk ik...
laten er maar zoveel mogelijk naar Monster en co gaan, is het lekker rustig op playa Grin
ik heb er zin in! Joepie

ja ja, ik zie hoe je weer over ons denkt Thomasr. Angry
ik dacht je vind het wel gezellig als wij er zijn. Undecided



 loser



2e zandbank is dan zeker waar die Cabrinha-vlag vaak staat? dan kom ik daar ook wel naar toe!

ohja en ik heb nog 1 of 2 fotografen bij me... ThumpsUp
Spike_L

Berichten: 269
Antwoord #8623 Augustus 25, 2008, 14:02:10
edit2Rapporteer  
Ik heb vanavond helaas een verjaardag, dus ik neem zo de rest van de middag maar vrij Smiley
hopelijk van 3-6 ff lekker varen!
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #8624 Augustus 25, 2008, 14:10:51
edit2Rapporteer  
owkay!!

duidelijk...
ik loop meestal nog verder!! Grin


 loser Ik doop dat paaltje nu om tot "Rotterdammertje"   Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.